حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش عملکرد مالی ال جی چارک اول سال ۲۰۲۰ تاریخی است بخش موبایل ضررده

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

ال جی شرکت بزرگی است و برخلاف خیلی از برندهای موبایلی، درآمدش فقط از این بخش نیست. هر چند که بخش موبایل ال جی مشخصا همچنان ضررده است اما گزارش عملکرد مالی ال جی چارک اول سال ۲۰۲۰ تاریخی بوده و درآمد قابل توجهی کسب شده است.

گزارش عملکرد مالی ال جی

ال جی گزارش چارک اول سال ۲۰۲۰ خود را منتشر کرد و آنها یک تصویر کلی عالی را ترسیم می کنند. درآمد تلفیقی این شرکت 14.73 تریلیون KRW برابر با 12.4 میلیارد دلار بود که در آن 1.09 تریلیون KRW معادل 921.4 میلیون دلار سود عملیاتی ایجاد کرد. این دومین بار در تاریخ این شرکت است که ال جی در سه ماهه اول سال از یک تریلیون KRW فراتر رفته است.

شرکتهای لوازم خانگی و تهویه هوا در کنار سرگرمی خانگی عملکرد خوبی داشته اند و 8.39 تریلیون KRW برابر 6.95 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند.

با این حال، بخش موبایل LG فقط 998.6 میلیارد KRW  برابر 843.9 میلیون دلار فروش داشته و ضرر عملیاتی 237.8 میلیارد KRW  برابر 200.96 میلیون دلار گزارش کرده است. این ضرر در مقایسه با Q4 سال 2019 کاهش یافته است، اما هنوز ضرر است.

ال جی در چارک اول سال 2020 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد کمتر تلفن هوشمند فروخته است که به دلیل اختلال در عرضه توسط شرکای چینی، ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 است. امیدهای ال جی موبایل اکنون مربوط به Velvet 5G جدید است که قرار است در Q2 عرضه شود.

نظر شما درباره عملکرد ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گوشیاش همیشه از بهترینا بودن ولی شانس نداره

Soheil Rezayi

نه هرگز بهترین ها نبودن
اما ولوت :
نسخه کره ای این دستگاه فقط نسل پنجم رو داره و ۴ رنگ

نسخه گلوبال ولوت در ۵ رنگ متفاوت با نسخه کره ای و در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد و کمی هم در طراحی با نسخه کره جنوبی متفاوت هست …

اخبار جدید تر از ولوت رو از شنبه به بعد میدارم

bh974

تا الان ی گوشیه کامل نساخته همین الان میانردهاش تو دیجی کالا موجودن w10 تا w30 همشون چیپست p22 دارن ادم میمونه واقعا چ فکری میکنن مدیرای الجی

hamid reza

حیف از الجی یادش بخیر جی2 جی3 جی4 بعد اینا الجی یواش یواش خراب شد

Milad7

به امید بازگشت ال جی برند دوست داشتنی….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)