حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ با این طراحی ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، هواوی

گوشی میان رده هواوی P Smart یکی از دستگاه های محبوب این شرکت است که در بازار ما هم فروش خوبی داشت. امروز شایعاتی درباره هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ منتشر شده که نمایی از طراحی آن را نشان می دهد. به نظر طراحی به روز و مناسبی هم هست.

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰

اولین شایعه درباره این دستگاه ۶ ماه پیش منتشر شد و می گفت که هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ (P Smart 2020) با دوربین سه گانه و کایرین ۸۱۰ لو رفت. پس از آن حتی شایعه می گفت که هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ با دوربین سلفی چرخان ارایه می شود. به نظر می رسد که بخشی از آن شایعات اشتباه و بخری صحیح بوده است.

ما قبلا در مورد هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ شنیده ایم و به نظر می رسد که رونمایی آن نزدیک می شود. یکی از منابع قابل اعتماد مجموعه ای از تصاویر را به همراه مشخصات دقیق این دستگاه اقتصادی ارایه کرده اند.

احتمالا هواوی P Smart 2020 یک نمایشگر با پنل LCD در اندازه 6.21 اینچی با رزولوشن FHD + ارایه شود. این نمایشگر یک ناچ قطره ای در بالای خود برای دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی خود دارد. در پشت، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد که با یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED همراه شده است. یک حسگراثرانگشت خازنی نیز وجود دارد.

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰

انتظار می رود هوآوی از چیپست Kirin 710F استفاده کند و این چیپست قدیمی به دستگاه تلفن همراه (GMS) اجازه استفاده از این دستگاه را می دهد. هواوی P Smart 2020 با حافظه رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت ذخیره سازی ارایه می شود که از مموری کارت هم پشتیبانی می کند.

این دستگاه باتری 3400 میلی آمپر ساعت دارد و از طریق USB Type-C شارژ می شود. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به جک هدفون، اتصال Wi-Fi با دو باند و اتصال NFC اشاره کرد. در قسمت نرم افزار ، انتظار داریم اندروید ۹ با رابط کاربری EMUI 9.1 در انتظار کاربران باشد.

نظر شما دباره ه

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Atta_h

اصلا پیشرفتی نکرده اخه این هواوی خسته نمیشه از ساخت این همه گوشیه تکراری بازم کایرین 710 بازم باتری 3400 جالبیش لینجاس با اندروید ۹ و ایمویی ۹ آخه چی بگم بهت هواوی خدا شفات بده

Mahdi

بله جناب عط۱یی با این طراحی ارایه میشه
😌😌😌 سخت ترین سوال کنکور رو جواب دادم

pooria

افتضاح هواوی عملا بجز p30 pro و nova 5t هیچ محصول بدرد بخوری نداره

Mahdi

Honor20pro هم خوب بود

smartiz

بنظرم خودشرکت می‌دونه سرویس‌های گوگل برای مصرف کننده خارج از چین فوق العاده مهم برای همون از مدیریت 710 استفاده میکنه

smartiz

کایرین 710

Milad7

پنل lcd 😐

bh974

کایرین 710😁😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)