حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار آپدیت گرافیک گوشی های شیائومی عرضه شد

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | شیائومی

چندی پیش خواندیم که قرار است آپدیت GPU گوشی‌های مجهز به چیپست کوالکام از طریق گوگل پلی عرضه شود. به نظر می رسد که شیائومی می خواهد در این زمینه هم پیشرو باشد چرا که نرم افزار آپدیت گرافیک گوشی های شیائومی عرضه شده است.

آپدیت گرافیک گوشی های شیائومی

سال گذشته حوالی پاییز بود که کوالکام از قابلیت ارائه به روزرسانی های درایور GPU از طریق فروشگاه Google Play خبر داده بود. ماه گذشته، این شرکت پشتیبانی از چیپست های قدیمی و دستگاه های ذکر شده از سامسونگ و گوگل را به عنوان اولین کسانی که از این ویژگی برخوردار بودند، اضافه کرد.

حال به نظر می رسد که شیائومی به اولین تولید کننده گوشی های هوشمند در چین تبدیل شده است که از این ویژگی پشتیبانی می کند. این شرکت یک نرم افزار به روزرسانی درایور GPU را در فروشگاه نرم افزاری خود در چین اضافه کرده است که ادعا می کند برای به روزرسانی های مستقل برای بهبود ثبات بازی هایی مانند Crash 3 ، Peace Elite ، Fortnite و … است.

آپدیت گرافیک گوشی های شیائومی

آپدیت گرافیک گوشی های شیائومی

این روش جدید به روزرسانی درایور GPU از طریق Play Store یک منساب است زیرا بسیار ساده تر از راه حل فعلی است. در این زمان، درایورهای GPU با به روزرسانی های سیستم بسته بندی شده اند و بنابراین نیاز به تأیید ارایه کننده قبل از انتشار دارند.

اگرچه راه حل جدید تولید کنندگان را ملزم به آزمایش به روزرسانی های درایور GPU قبل از انتشار آنها در فروشگاه Google Play برای عموم می داند، از بین بردن آزمایش ارایه کننده از این روند باید به استقرار سریعتر منجر شود.

ابتکار به روزرسانی های درایور GPU از طریق گوگل پلی استور بعنوان بخشی از همکاری بین کوالکام و گوگل برای Android GPU Inspector برای توسعه دهندگان اعلام شد که امکان بازرسی و استفاده از پردازنده گرافیکی موبایل (از جمله GPU Adreno Qualcomm) در بازی ها را برای مشخص کردن اینکه در آن می توان پیشرفت ها را داشت ساخته شده است.

بلافاصله پس از اعلام این روند جدید به روزرسانی، کوالکام اظهار داشت که به روزرسانی های درایور GPU ماهانه چیزی مانند بسته های امنیتی نیستند و افزودند که “این شرکت به صورت فصلی به ارایه آپدیت GPU متعهد شده اند.”

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ایده خوبی است؟ پیش از این هر از گاهی درایور گرافیک کامپیوتر شخصی را آپدیت می کردیم و حالا روی موبایل!

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

حالا هی سامسونگ بیاد گوزیدوس ببخشید اگزینوس بزنه .

Mahdi

واسه کدوم پردازنده ها هست؟ فقط اسنپ ۸۶۵؟

پردازنده های ۲۰۱۹ به بعد مثل اسنپ سری ۸۵۵ ، ۷۳۰ ، +۸۵۵، ۸۶۵ ، ۷۶۵ و ۷۲۰ . احتمالش هم هست پردازنده های ۲۰۱۸ هم بگیرن مثل ۸۴۵ و همچنین سری ۶xx ۲۰۱۹ اما اینایی که گفتم در اولویتن و سریع تر و کامل تر آپدیت درایور میگیرن.

m.b

فعلاً فقط 865 رو آپدیت داده…

m.b

http://www.slashleaks.com/l/one-leak-in-new-brand-on-xiaomi-india

خبریه یا فیکه؟ 🤔
من تنها گوشی‌ای که از شیائومی با صفحه 144 هرتز دیده بودم رزولوشن صفحه‌ش 3k بود!
اینکه تو هند لو بره عجیبه چون به نظر هم میرسه که پرچمدار باشه با اسکنر لیدار و صفحه 144 هرتز و خمیده…
فیکه به نظرم… 🙄

Mohammadreza

یعنی امکان داره میکس جدید باشه؟

m.b

اگر از هند نبود میگفتم چرا ولی تو هند عجیبه به نظرم!
خصوصاً که هند خبرای فیک زیاده…
و از طرف دیگه من شنیدم معرفی cc 10 pro نزدیکه… و بعد از اون تازه ممکنه میکس بیاد…

m.b

یادتونه آنر با اسپریت بسته بود که روی نوشابه تبلیغ کنه براش تو چین؟
من تو پستش یادتونه چی نوشتم؟ 😅

با هر قُلُپ به یاد شما هستیم…
با هر آروغ به یاد ما باشید…🙂
“آنر”

الان خبرش اومد که ردمی برای k30 pro با کوکاکولا بسته… 😂🙆‍♂️🤦‍♂️

Milad7

بسیار عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)