حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوهای منتشر شده از UFO توسط پنتاگون در اردیبهشت ۹۹

پنتاگون به طور رسمی سه فیلم کوتاه منتشر کرده است که نشان دهنده “پدیده هوایی ناشناس” یا همان UFO است. این فیلم قبلاً توسط یک شرکت خصوصی منتشر شده بود. این نشان می دهد که UFOها یا اشیاء پرنده ناشناس شبیه چه چیزی به نظر می رسد در حالی که توسط دوربین های مادون قرمز ضبط می شوند و در حال حرکت هستند. یک فیلم در نوامبر ۲۰۰۴ و دو فیلم دیگر در ژانویه ۲۰۱۵ گرفته شده است. در ادامه ویدیوهای منتشر شده از UFO توسط پنتاگون در اردیبهشت ۹۹ را می بینیم.

ویدیوهای منتشر شده از UFO

ویدیوهای منتشر شده از UFO توسط پنتاگون در اردیبهشت ۹۹

ویدیوهای منتشر شده از UFO توسط پنتاگون در اردیبهشت ۹۹

دو تا از این ویدئوها حاوی صدای افراد است که نسبت به سرعت حرکت اشیاء واکنش نشان می دهد. یک صدا حدس می زند که می تواند یک پهپاد باشد.

مقامات پنتاگون می گویند که آنها فیلم ها را منتشر کردند تا “هرگونه تصور غلط توسط مردم درباره اینکه آیا فیلم هایی که در حال پخش هستند واقعی اند یا نه و یا اینکه آیا فیلم های بیشتر وجود دارد یا خیر” برطرف شود.

 

 

 

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که انتشار این ویدیوها چه معنی دارد؟ زمینه ساز اخبار جدید است یا صرفا از روی روشنگری انجام شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
😁

این فیلم ها برای آماده سازی مردم برای رو به رویی و حتی آمادگی جنگ با یوفو ها هستش دیگه خودشون هم دیدن باید دیر یا زود آشکار سازی و اماده سازی بکنن چندین ساله مخفی سازی میکنن
(چهارشنبه شهاب سنگی شاید تلمبه سهمیگنی به زمین وارد کند)

😁

**سهمگین

lovenokia

شاید اینها ساخته بشر و فوق سری باشن . اینطوری میشه به نظرتون ؟

AAAA_.reza._AAAA

شما خبر ندارین ، ما تو ا.یر.ان یه دختر بچه ای داریم که تو زیر زمین خونشون آدم فضایی میسازه ، براشون از زیر زمین سایپا و ایران خودرو یه UFO عه آخرین مدل هم میخره و میگه برید ارتش آ.مری.کا رو اسکل کنید برگردید

ma93abi

مردانه خودت هم فهمیدی چی نوشتی؟

AAAA_.reza._AAAA

یعنی اقعا نفهمیدی چی شد؟😐😂

بیخیال اگه جک رو توضیح بدی بی مزه میشه

m.b

اینا قدیمیه که… فقط دوباره پخش شده… من یه سال پیشم دیده بودم این فیلما رو…

Amin

اون یوفو تو کلیپ اولی فکر کنم از ناظر جنس گرفته انقدر سرعت داره 🤔🙂

Finch

ناظر به پنتاگون نیز نفوذ کرد

Mahdi

اینا ساخته دست هواویه

Mohammadr

نکته ای که درباره هیچ کدوم از اینجور فیلم ها رعایت نمیشه اینه که
این ufo آخرش کجا میره؟ غیب میشه؟ از جو و مدار خارج میشه؟ هیچ کدوم از فیلم هایی ک تابحال پخش شده از ابتدا تا انتها نبوده. و تین یعنی یا این فیلم ها ساختگی هس و یا یک چیزی هست ک نمیخوان مردم عادی بدونن!

اولین باره میبینم ترنجی این دست از اخبار رو پوشش میده 🙂 و این تغییرات رو باید به فال نیک گرفت و نوید این رو میده که سینا داره به وعده اش عمل می‌کنه 👌
گجت نیوز که خوراکش این چیزاست …

Milad7

زیاد حساس نشید خخخ

silver30

یدونه یوفو از زمان حضرت نوح تا حالا توی ایران زندگی میکنه اون چندتا سفینه هم دارن دنبالش میگردن ولی پیداش نمیکنن چون ردیابشو خاموش کرده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)