حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی X50m 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز به قیمت ۲۸۲ دلار معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ریلمی

بله، حاصل تنوع و تعدد برندهای در هر زمینه ای، رقابت است که در نهایت به نفع مشتری است. شاید تا ۶ ماه داشتن یک گوشی 5G با نمایشگر ۱۲۰ فقط به امید ارایه یک پرچمدار گران‌قیمت ممکن بود اما امروز می بینیم که یک گوشی ۲۸۲ دلاری این ویژگی‌ها را ارایه می کند. البته شاید جای‌ش نباشد اما موجودی مدام در سر من با ماشین حساب نشسته و با دلار ۳.۵ هزارتومنی این‌ها را قیمت می‌زند و می گوید مثلا این میشد ۱ میلیون تومان! آه … بگذریم. ریلمی X50m 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز به قیمت ۲۸۲ دلار معرفی شد و پس از گوشی iQOO Neo 3 5G که ارزان‌ترین گوشی با اسنپدراگون ۸۶۵ بود و نمایشگر ۱۴۴ هرتز هم داشت،‌ می خواهد عصر پنج‌شنبه ما را کمی عجیب و غریب کند! محض یادآوری اینکه ریلمی زیرمجموعه اوپو است و iQOO زیرمجموعه ویوو و هر دو زیرمجموعه BBK Electronics، بسیار خوب؛ ادامه می دهیم.

ریلمی X50m 5G

حوال بهمن ۹۸ بود که  برند ریلمی اولین تلفن فعال شده 5G خود را با نام Realme X50 5G با استفاده از تراشه میان رده کوالکام Snapdragon 765G رونمایی کرد. پس از مدت کوتاهی، این شرکت Realme X50 Pro را به بازار عرضه کرد، یک پرچمدار تمام عیار Snapdragon 865 با نمایشگر 90 هرتز و شارژ سریع 65 وات که واقعا جالب توجه بود. در جهت گسترش این لیست حالا Realme به عنوان بخشی از سری X50 خود یعنی Realme X50m 5G تلفن هوشمند دیگری با قابلیت 5G را معرفی کرده است.

ریلمی X50m 5G

ریلمی X50m 5G

به نظر می رسد که ایی Realme X50m 5G “کاملا جدید” (!) فقط همان Realme X50 5G است که با دوربین کمی متفاوت‌تری دارد. این دستگاه دارای همان اسنپدراگون 765G ، نمایشگر 6.57 اینچی FHD + با سوراخ نمایشگر و رفرش‌ریت ۱۲۰هرتز، باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30W و یک اسکنر اثر انگشت را ارایه می کند. تقریبا مانند مدل قبلی خود، دستگاه Realme UI را نیز مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه می کند.

در بخش دوربین، به جای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، ریلمی ایکس ۵۰ ام 5G اکنون یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل را در خود جای داده است. در حالی که دوربین 8MP با زاویه دید عریض و دوربین ماکرو 2MP یکسان باقی مانده اند و به جای دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی در Realme X50 با یک سنسور تک رنگ 2MP در Realme X50m قرار داده شده است. در جلو، دوربین 16 مگاپیکسلی سونی IMX471 یکسان است ، در حالی که دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 2MP برای درک عمق جایگزین شده است.

قیمت ریلمی X50m 5G برای نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم ۲۸۲ دلار اعلام شده است، در حالی که نسخه رم 8 گیگابایتی آن ۳۲۴ دلار قیمت دارد. این دستگاه در دو رنگ سفید و آبی در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره ریلمی ایکس ۵۰ ام 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

الان مثلا موتورولا اج خیلی از این بهتره با اون قیمت غیرمنصفانش

AAAA_.reza._AAAA

خیلی خوبه فقط دوربیناش به خرده ضعیفن

Finch

یه بنجل سازی هم هست گوشی با همین رفریش ریت و همین پردازنده ، گوشی رو بالاتر از ۳۰۰ دلار میفروشه

Mortazavi

دوربینش چقدر ضعیف شده

Milad7

برند چینی محبوب من 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)