حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی کارت رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | هواوی

احتمالا اسم “هواوی کارت” شما را به یاد یکی از محصولات اپل بیاندازد که طبیعی است چون اسم آن ها مقداری شبیه بهم است، بله؛ “اپل کارت”! به هر صورت باید گفت که هواوی کارت رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی کارت

هواوی کارت

هواوی کارت

هواوی همزمان با معرفی پرچمداران خانواده هواوی پی ۴۰ از یک کارت بانکی نیز رونمایی کرد. تقریبا سه هفته بعد از مراسم نوبت به عرضه آن در بازارهای کشور چین رسیده است. بسیاری عقیده دارند تنها دلیل طراحی چنین کارتی توسط بزرگترین گوشی‌ساز چینی، ارائه محصولی مشابه توسط شرکت اپل است. خب نمی توان لزوما اینطور گفت، نمی شود که اگر شرکتی ایده ای را پیاده کرد دیگری نکند ولی این را هم نمی توان کتمان کرد که نام و نحوه ارایه مقداری شبیه است.

درباره Huawei Card تعداد چیزهایی که نمی دانیم بیشتر از چیزهایی است که می دانیم، اما هواوی بخشی از ویژگی‌ها و کاربردهایش را همراه با عرضه به بازار اعلام کرد. طبق انتظار، این کارت به سیستم پرداخت هوشمند این شرکت یعنی هواوی Pay وابستگی دارد. در هر شرایطی که نیاز به ارائه یک کارت فیزیکی باشد، می‌توانید پرداختتان را با استفاده از آن انجام بدهید. همانطور که انتظار دارید هواوی کارت به منظور پرداخت‌های بدون تماس از NFC پشتیبانی می‌کند.

شرکت Huawei مزایایی برای استفاده‌کنندگان از این کارت در نظر گرفته است. به عنوان نمونه باید به کاربردهای مشخص کارت در سفر، VIP lounge و برنامه‌هایی برای بازپرداخت بعد از خرید اشاره کرد.

برخلاف اپل کارت، استفاده از کارت فیزیکی هواوی نیازمند پرداخت هزینه‌ای به صورت سالیانه است. از این نظر، کارت هواوی شبیه به کارت‌های بانکی معمولی محسوب می‌شود. البته شرکت برای تشویق کاربران به استفاده از کارت فیزیکی جدیدش، سال اولیه هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند. در صورتی که طی سال اول، یک مبلغ مشخصی تراکنش با استفاده از Huawei Card انجام داده باشید، از پرداخت اشتراک سال دوم نیز معاف می‌شوید.

هواوی وعده داد امنیت کپی دیجیتال داده‌ها را تامین کند. وعده دیگر این شرکت، افزایش امنیت سیستم پرداخت هواوی پی محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن اخباری که کاربران طی چند سال اخیر از جاسوسی سازمان‌های مختلف از اطلاعات خصوصی‌شان شنیده‌اند، بدون چنین اطمینان‌هایی، تراکنش‌های مالی خود را به یک سیستم جدید منتقل نخواهند کرد.

با وجود این تلاش‌های دومین گوشی‌ساز بزرگ دنیا، قرار نیست در بازار موبایل پیمنت (پرداخت‌های موبایلی) یکه تازی کند. ارز تراکنش‌های سالیانه در این بازار چیزی حدود ۲۷ تریلیون دلار است! از طرفی اپل دو ماه قبل، مجوز فعالیت در بانک چینی People’s Bank را به دست آورد، به همین دلیل هواوی رقیبی سرسخت پیش رو دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی بتواند Huawei Card را خارج از چین هم به خوبی رشد بدهد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
😁

😐😐🤨

V800B

الان ی نفر میاد باز چارتا پست نامربوط میده
اقای اصالت

Milad7

عجب…. 😐

bh974

هواوی داره حوزه های در امدشو گسترش میده ب خاطر ضربه ای ک توی بخش موبایل خورده

Farcry

آقا این هوآوی هم یه تختش کمه ها.اون از دستیار صوتی اینم از کارت اعتباری.باز اپل یه چیز معرفی کرد اینم پشتش یه چیز داد بیرون.خب چرا شرکت های غول دیگه مثل گوگل یا آمازون کارت اعتباری نمیسازن؟

Mahdi

Gpu turbo cad

Finch

میبینم که آثار زخمش بعد از ۲ هفته هنوز بهبود نیافته

Milad7

سرویسش کردی =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)