حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت رابط کاربری MIUI 12 برای کدام گوشی های شیائومی ارایه می شود؟

نوشته

4 سال قبل | 28 دیدگاه | شیائومی

سه ماه پیش در ترنجی خواندیم که رابط کاربری شیائومی MIUI 12 تابستان ۹۹ ارایه می شود. دو ماه پس از آن حدس زدیم که آپدیت MIUI 12 شیائومی برای چه مدل هایی ارایه می شود. امروز اما لیستی منتشر شد که به ما می گوید آپدیت رابط کاربری MIUI 12 برای کدام گوشی های شیائومی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کینم.

آپدیت رابط کاربری MIUI 12

آپدیت رابط کاربری MIUI 12

آپدیت رابط کاربری MIUI 12

می دانیم که رابط کاربری MIUI 12 شیائومی که رابط کاربری شخصی سازی شده این شرکت است در حال توسعه بوده اما جزئیات رسمی درباره زمان انتشار و دستگاه‌های هدف آن وجود ندارد.

امروز فهرستی به زبان چینی منتشر شده که درباره دستگاه های با احتمال بالای آپدیت به MIUI 12 صحبت می کند شاید این فهرست لو رفته، تا حدی قابل پذیرش باشد. در اینجا نام گوشی های شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو، سه مدل از سری شیائومی می ۹، اعضای خانواده شیائومی می CC9 و همین‌طور شیائومی می ۸ را می‌بینیم. آپدیت MIUI 12 برای شیائومی میکس ۳، میکس ۲ اس و میکس ۲ هم ارائه خواهد شد.

خوشبختانه این فهرست شامل محصولات ردمی (برند زیرمجموعه شیائومی) هم می‌شود؛ از جمله گوشی های پرچمدار ردمی کی ۳۰، ردمی کی ۲۰ و کی ۲۰ پرو. همچنین باید از ردمی ۸ پرو، ردمی نوت ۸، ردمی نوت ۷ پرو، ردمی نوت ۷، ردمی ۸، ردمی ۸ ای، ردمی ۷ و ردمی ۷ ای نیز نام ببریم.

ظاهرا این مدل‌ها برای دریافت آپدیت MIUI 12 شیائومی در ابتدای صف قرار دارند و محصولات دیگری هم بعدا به جمع آن‌ها خواهند پیوست. به همین علت است که مثلا نام نخستین نسل از مدل‌های شیائومی Mix در این فهرست دیده نمی‌شود.

این اطلاعات حدس و گمان هایی است که وجود دارد و نمی توان کاملا به آن ها تکیه کرد. نظر شما چیست؟ شما دستگاهی دارید که در این لیست آپدیت قرار داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

اندروید ۱۰ رو واسه نوت 8 پرو گلوبال بده ، میو۱۲ پیش کش😒

✔ TVKade

این پست شیاومیه میبینید که خبری از اسپرم ها نیست :لول

Amir galaxy

اگه میخوای بگی فن شیائومیه اشتباه می‌کنی اون هواویه
اسمش هم نیاز نیست بگم همه میدونن کیه🙂

✔ TVKade

بله ببخشید حق با شماست.
خودش اومد.

Amir galaxy

اون فن هواویه*

الان با گفتن این حرفا نیما عرفانی منظورته دیگه؟؟ یعنی میگی اون دوستمون ۵۹۹۹ تا ترنجشو ول می‌کنه که شما از روش رد شی بعد بیاد یه اکانت از نو بسازه و باهاش فعالیت کنه؟!!
آقا امیر نمی‌دونم چه اصراری داری به اینکه من شبیه یکی دیگم و فن هواویم…
قبلنم گفتم تعداد خبرهایی که پوشش میدم بستگی به فن بودنم نداره . بعضی روزا از فلان برند خبرهای بیشتری منتشر میشه و منم تقصیری ندارم وگرنه برام فرقی نداره هواوی باشه یا برند دیگه . اگرم خواستی میتونم تصاویر گوشی های پرچمداره دیگه رو جز هواوی و آنرو آپلود کنم . حتی اومدم چندبار خبرهای میزو رو به اشتراک گذاشتم پس یعنی فن میزو ام هستم؟؟!

یعنی میگی اون دوستمون ۵۹۹۹ تا ترنجشو ول می‌کنه که شما از روش رد شی
____________
نیما جان مراقب فیدبکی که میدی باش چون بدتر از قبل مشخص می‌کنه کی هستی🙃

بله شما نیما نیستی حتما درست میگی و بقیه کاربران هم اشتباه میکنن🙄
فقط اگه میشه اسمت رو بگو بتونیم صدات کنیم⁦😉

#Honor 30 Series
پانچ هوله ۲ گانه و نمایشگر خمیده ی آنر ۳۰ پرو در این دو تصویر به وضوح مشخصه
✓http://uupload.ir/files/xufc_img_20200410_182312.jpg
✓http://uupload.ir/files/r1i5_img_20200410_182310.jpg

اسپمر زمانی که به عقب مینگرد ردی چون قایقی که از روی آب رد شده است از خود باقی می گذارد و این رد با یک یا دو موج از بین می رود.

ahmad

اندروید ۱۰ ردمی نوت ۷ ارائه به می یو ای ۱۲ پیش کش

m.b

من یه چند ساعتی نبودم…
گویا باز به این بچه یه کلمه جدید یاد دادن و هرجا میره خز میکنه این کلمه رو عین دبستان که از تو مدرسه تا یچی یاد میگرفتن کل روز تو خونه تکرار میکردن واسه همه و مخ همه میپوکید… باشه تو خوبی اصلاً…تو خوبی که تو کل پست ها جای نظر مرتبط اینو اون رو مسخره کردی و توهین میکنی… با اون فوش ها و بی ادبی هات…با اون دروغایی که میگفتی و دونه دونه رو شد… چه راجب قیمتا و چه راجب سیاست ها… تو خوبی که به سامسونگ میگی ترول! 😂… تو بمون برای سایت که نباشی اصلاً این اسپمر های لعنتی بالا میرن از سایت… آخه بنده خدا کاربرا خودشون زبون ندارن اعتراض کنن که تو زبون در آوردی؟!… اگر تو فقط معترضی من انگیزم برای خبر گذاشتن تو پست ها بیشترم میشه… کاربرا خودشون زبون دارن و اگر جایی ناراحتی به وجود اومده میان زیر همین کامنت من میگن… تو نمیخواد سوگولیشون بشی…
حالا ببند با تشکر…👌

Dr.Nazer

استاد عکسی فیلمی چیزی از گوشیو قابلیتای می‌یو‌آی نداری فیض ببریم؟!😁

m.b

سایت بفرستم؟ 😅
باشه فردا پس فردا ان شاء الله…

smartiz

آقا مصطفی اون لیستی که منتشر شده بود از گوشیهایی که شیائومی تا آخر سال میخواد بده بیرون واقعیت داشت!؟ آخه نصف ماه آوریل گذشته هیچ خبری نیست طبق اون لیست باید redmi note9s+,mi7 2020,poco x2pro, redmi note9 میداد بیرون

m.b

نه گفته بودم فیکه… خبر رو از کانال تلگرام هم حذف کرده بودم…

m.b

نه گفته بودم فیکه… خبر رو از کانال تلگ.رام هم حذف کرده بودم…

yasin.kh

مصطفی جان کانالت آیدیش چیه؟

Mahdi

پوکوفون هم میاد

MORTEZA

امیدوارم تو این نسخه تغییراتی تو حالت تاریک اعمال کنه بجای رنگ مشکی از رنگ خاکستری استفاده کنه مثل حالت تاریک کروم اندروید که چشمو اذیت نمیکنه و یه دستی رو ظاهر نوار اعلانات بکشه و ظاهر منوی برنامه‌های اخیر رو برگردونه به حالت پیش فرض اندروید ۸

Milad7

رابط کاربری شیا را دوست دارم زیباتر از رابط کاربری هواوی هستش 🙂

yasin.kh

حالا خوبه برا ما عرضه میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)