حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی LG Chocolate احتمالا ۲۶ اردیبهشت ۹۹ معرفی شود: میان رده 5G با طعم نوستالژی؟

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی

خانواده ال جی G به پایان خود رسید و این خبر برای من حداقل ناراحت کننده بود، چون خانواده LG G پرچمدارهای دوست داشتنی بودند که در دنیای اندروید تفاوت ایجاد کردند. به هر صورت اما فقط یک تاریخچه درخشان برای موفقیت کفایت نمی کند و باید همگام با بازار حرکت کنید. به نظر می رسد ال جی می خواهد همین کار را انجام دهد و اولین سیگنال این است: تاریخ معرفی LG Chocolate احتمالا ۲۶ اردیبهشت ۹۹ معرفی شود و ما شاید باید منتظر یک میان رده 5G با طعم نوستالژی باشیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی LG Chocolate

LG BL40 New Chocolate

LG BL40 New Chocolate

اجازه بدهید یک پاراگرافی درباره آن بنویسم. آیفون سال ۲۰۰۷ به بازار ارایه شد و پس از آن شاهد تلاش هایی مثل همین LG BL40 New Chocolate بودیم. تلاش های نوکیا با سری X اکسپرس موزیک یا مثلا نوکیا ۵۸۰۰ نیز در همین خانواده اند. خانواده Omnia و یا جت سامسونگ هم در همین دسته اند. چه دسته ای؟ موبایل هایی با نمایشگر لمسی برای رقابت با آیفون، دستگاه‌هایی کاملا پوچ و بدون سیستم عامل که فقط در ظاهر شبیه به آیفون بودند و نهایتا همانطور که در تصویر بالا می بینید، در UI.

با ارایه اندروید این اوضاع سروسامان داده شد. LG BL40 New Chocolate مدل سال ۲۰۰۹ است و یکی از شاخص‌ترین مدل های ال جی بود که در یادها باقی مانده است. البته ال جی چندین مدل دیگر هم با نام سری شکلات داشت. به نظر می رسد کره‌ای ها می خواهند راه فنلاندی‌ها را در پیش بگیرند و کمی نوستالژی بازی را با یک دستگاه موثر در راهبرد خود ادغام کنند، یک میان رده 5G که به احتمال زیاد … بله، با اسنپدراگون ۷۶۵ جی ارایه شود.

بر اساس گزارش نشریه کره‌ای Naver، یکی از اپراتورهای این کشور اعلام کرده که LG Chocolate با طراحی ویژه و همراه با تراشه‌ای تازه از راه می‌رسد. اسم نهایی این گوشی هنوز مشخص نشده، اما با توجه به کنار گذاشتن سری G بعید است که این دستگاه LG G9 ThinQ نام بگیرد.

LG Chocolate قرار است موبایلی سبک وزن باشد که از نمایشگری ۶.۷ اینچی یا ۶.۹ اینچی استفاده خواهد کرد. ال‌جی چاکلت یا همان شکلات خودمان احتمالا در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه دارد که شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری این گوشی احتمالا ۴ هزار میلی آمپر ساعت است و از سیستم نمایشگر ثانویه پشتیبانی خواهد کرد. گفته شده که ال‌جی چاکلت قیمتی کمتر از ۱ میلیون وون معادل ۸۱۰ دلار خواهد داشت. در سایر گزارش‌ها از ۶۸۸ دلار به عنوان قیمت این محصول یاد شده است.

این غول کره‌ای احتمالا LG Chocolate را برای آن دسته از کاربرانی عرضه می‌کند که می‌خواهند موبایل 5G داشته باشند اما نمی‌خواهند برای دسترسی به نسل پنجم ارتباطات هزینه زیادی بکنند. این شرکت در ادامه برنامه‌های خود قصد دارد گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده بیشتری را با برخورداری از فناوری 5G به دست کاربران برساند.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی شکلات هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

۸۱۰ دلار بدی الجی با دوربین ۴۸ و اسنپ ۷۶۵؟😐😐😐😐😐😐😐
واقعا کدوم عقل سالمی این کارو میکنه
نه واقعا کدوم عقل سالم؟

Soheil Rezayi

برادر الجی V60 قیمت پایه اش ۷۴۹دلاره که اپراتور های آمریکایی حداقل ۷۹۹ دلار می فروشن با مالیات

این قیمت واقعی نیست و الجی موبایل امسال بسیار فرق کرده حتی در میان رده ها

برای مثال قیمت lg K61 امسال 195$ هست ولی q60 پارسال 250 $ بود
برای اینکه متوجه بشی چه قدر بهتر شده برو با هم مقایسشون کن

من واقعا دوست دارم برند مورد علاقه ام برگرده به شدت خوش بینم به الجی

Milad7

چقدر هم شبیه شکلاته =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)