حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند شیائومی 4 Mi Kids Watch مجهز به دوربین رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی، گجت‌های داغ

شیائومی ساعت های هوشمند متعددی دارد اما این یکی خیلی متفاوت است. می کیدز واچ ۴ و می کیدز واچ ۴ پرو برای کودکان و نوجوانان طراحی شده اند. ساعت هوشمند شیائومی 4 Mi Kids Watch مجهز به دوربین رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شیائومی 4 Mi Kids Watch

شیائومی 4 Mi Kids Watch

شیائومی 4 Mi Kids Watch

این ساعت‌ها از صفحه‌نمایش بزرگ AMOLED رنگی، اتصال 4G و مقاومت دربرابر آب تا ۲۰ متر برخوردارند. می کیدز واچ 4 قرار است از بیستم فروردین ماه به بازار عرضه شود.

ساعت هوشمند شیائومی می کیدز واچ ۴ یک صفحه‌نمایش ۱.۷۸ اینچی مستطیلی AMOLED با وضوح ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل دارد. این صفحه‌نمایش با پوشش گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. در قلب ساعت با چیپست اسنپدراگون ور ۲۵۰۰ مجهز شده و می‌توانید روی آن اپلیکیشن‌های مختلف گفتگو، یادگیری و … نصب کنید. با این‌حال اطلاعاتی در مورد سیستم‌عامل دستگاه در دسترس نیست.

جالب است بدانید در بالای صفحه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن و مکالمه تصویری قرار گرفته و یک دوربین دیگر هم رو به جلو قرار دارد تا بتوانید با ساعتتان عکس هم بگیرید! قابلیتی که ما را به یاد اولین ساعت هوشمند سامسونگ به نام Galaxy Gear می‌اندازد.

مکالمات تصویری از طریق اتصال 4G انجام شده و تماس‌های VoLTE هم پشتیبانی می‌شوند. وای‌فای b/g/n هم در این ساعت فراموش نشده تا در هزینه‌های دیتا صرفه‌جویی کنید. این ساعت درگاه سیم‌کارت فیزیکی ندارد اما از طریق eSIM کار می‌کند.

در این ساعت خبری از GPS نیست اما ساعت با شبکه موبایلی و همچنین هوش مصنوعی می‌تواند موقعیت تقریبی شما را حتی درون ساختمان تخمین بزند. خوشبختانه NFC برای استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی چین وجود دارد و باتری ۹۲۰ میلی‌آمپرساعتی این ساعت به گفته شیائومی تا ۸ روز در حالت استندبای دوام می‌آورد.

می کیدز واچ 4 پرو اما GPS دوبانده (L1+L5) را به مشخصات محصول اضافه کرده است. همچنین دوربین رو‌به‌جلو این ساعت ۸ مگاپیکسلی است تا تصاویر بهتری ثبت کند.

شیائومی Mi Kids Watch 4 را در دو رنگ صورتی و آبی عرضه خواهد کرد. قیمت نسخه معمولی ۱۲۵ دلار و قیمت نسخه پرو هم ۱۸۵ دلار اعلام شده است.

نظر شما درباره این ساعت های هوشمند جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

عالی

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)