حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرباد شیائومی Mi Air 2S TWS با عمر باتری ۵ ساعته و قیمت ۵۷ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شیائومی

شیائومی در زمینه ساخت لوازم جانبی سابقه درخشانی دارد و این محصولات همانند موبایل‌هایش بسیار مقون به صرفه هستند. اگر اهل هندزفری‌های کاملا بی‌سیم یا اصطلاحا ایربادزها هستید باید بگوییم که ایرباد شیائومی Mi Air 2S TWS با عمر باتری ۵ ساعته و قیمت ۵۷ دلار رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ایرباد شیائومی Mi Air 2S TWS

ایرباد شیائومی Mi Air 2S TWS

ایرباد شیائومی Mi Air 2S TWS

ایرباد شیائومی Mi Air 2S TWS از درایورهای صوتی ۱۴.۲ میلیمتری برای ارائه صدایی باکیفیت برخوردار است که این در مقایسه با رقبا بسیار خوب است. برای مقایسه بد نیست بدانید که حدس زده می شود درایورهای صوتی ایرپاد ۲ اپل ۹ میلی متری باشد و حدس زده می شود چون اپل مشخصات کامل را منتشر نکرده است !

ارتباط بین ایرباد با گوشی نیز از طریق بلوتوث ۵ به کمک فناوری کدک LHDC صورت می‌گیرد که از عملکرد بهتری برخوردار است و تاخیر آن نیز به نسبت سایر فناوری‌ها کمتر است. این فناوری از اولین نسخه اندروید پشتیبانی می شود.

به گفته شیائومی، برای کاهش مشکلات مربوط به اتصال ایرباد با دستگاه، صوت به صورت جداگانه به هر یک از گوشی‌های ایرباد ارسال می‌شود. با این روش، کاربر می‌تواند از هر کدام از گوشی‌های ایرباد، به صورت مستقل استفاده نماید. در دیگر ایربادهای دوکاناله عموما فقط یک گوشی به صورت مستقل قابل استفاده است.

ایرباد Mi Air 2S TWS از کیسی که از فناوری شارژ وایرلس Qi پشتیبانی می‌کند، برخوردار است. در قسمت پایینی این کیس، یک درگاه USB-C تعبیه شده و تقریبا یک ساعت طول می‌کشد تا شارژ از صفر به صد درصد برسد.

این ایرباد قادر است تا ۵ ساعت به طور مداوم، موسیقی پخش کند که در صورت استفاده از شارژ کیس، این عدد به 24 ساعت خواهد رسید و این یعنی افزایش 70 درصدی نسبت به مدل پیشین این خانواده. به گفته شیائومی، قابلیت حذف نویز فعال در این ایرباد تعبیه نشده اما میکروفون آن از این فناوری در حین صحبت پشتیبانی می‌کند.

در صورت دریافت تماس، کاربر می‌تواند با ضربه زدن به هر یک از ایربادها به آن پاسخ دهد و یا با لمس کنترل‌های آن، صدا را کم و زیاد کند. همچنین به لطف برخورداری از حسگرهای IR، به محض خروج ایرباد از گوش، موسیقی در حال پخش متوقف می‌شود.

ایرباد شیائومی Mi Air 2S TWS

ایرباد شیائومی Mi Air 2S TWS

ایرباد Mi Air 2S TWS با رابط کاربری MIUI، یکپارچه شده و کاربر می‌تواند دستیار Xiao AI را فراخوانی کرده و دستورات صوتی را به آن دیکته کند. طبق آنچه شیائومی‌اعلام کرده، این محصول با قیمت ۵۷ دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر ایرباد شیائومی Mi Air 2S TWS هستید؟ احتمالا شاهد ارایه غیررسمی با قیمت ۱ میلیون تومانی در ایران باشیم!

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

قیمتش واقعا عالیه .نصف قیمت هواوی .یک پنجم قیمت اپل .

ARMTIN

آقای عطایی
به تازگی جعبه رسمی کنسول PS5 منتشر شده ….
طراحی اصلی این کنسول بر روی جعبه هک شده که به نوار OLED مجهز شده تا حس گیمنگ حرفه ای به کاربر منتقل کنه
منبع اصلی :
comment image

yasin.kh

عالیه،ارزونه

Mahdi

کاش زود بیاد بخرم

Babak

من مدل 1 همینو دارم واقعا عالی ه. خیلی راضیم. هم کیفیت صدا هم مدت دوام شارژ اینکه بهترم شده. فقط واسه من شارژ وایرلس کیس نداره

Amir galaxy

خدایی آدم قیمت رو میبینه نمیدونه گریه کنه یا بخنده

Milad7

بعیده به ایرپاد اپل برسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)