حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری های بی سیم سونی WF-XB700 و 100XM3 رسما معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سونی

سونی یک برند شناخته شده و معتبر در زمینه محصولات صوتی است. امروز هندزفری های بی سیم سونی WF-XB700 و 100XM3 رسما معرفی شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن ها صحبت کنیم.

هندزفری های بی سیم سونی

ساعاتی پیش سونی، محصولی با قیمتی کمتر اما باکیفیت را تحت عنوان WF-XB700 پیش روی طرفداران برند خود قرار داد. این محصول با قیمت 129 دلار به بازار عرضه خواهد شد. به گفته سونی، ایرباد WF-XB700 از فناوری صوتی ExtraBass این شرکت بهره ‌می‌برد که ‌می‌تواند صدایی با وضوح بیشتر را به گوش کاربر برساند. در میان محصولاتی با این قیمت، چنین قابلیتی یک برگ برنده محسوب ‌می‌شود و آن را بالاتر از مدل‌های ساخت سامسونگ و Jabra قرار ‌می‌دهد.

باتری این ایرباد به گونه‌ای طراحی شده که قادر است با یک بار شارژ، تا 9 ساعت شارژ را در خود نگاه دارد. کیس این محصول نیز ‌می‌تواند انرژی مورد نیاز برای ۹ ساعت بیشتر روشن ماندن WF-XB700 را تامین کند و مجموع این عدد را به ۱۸ ساعت برساند.

بدنه این ایرباد به لطف برخورداری از استاندراد IPX4 در برابر آب و تعریق مقاوم است و ‌می‌توان از آن در حین تمرین‌های ورزشی و یا حتی پیاده‌روی در روزهای بارانی استفاده کرد. مهندسان سونی از فناوری بلوتوث 5 در این ایرباد استفاده کرده‌اند که البته هر یک از گوشی‌های ایرباد، به صورت جداگانه به دستگاه متصل ‌می‌شوند.

قرار است ایرباد وایرلس WF-XB700 از ماه جاری میلادی و در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار عرضه شود. البته اما محصولات امروز سونی تنها به معرفی این ایرباد خلاصه نشد و این شرکت از نسل جدید هدفوت‌های مجهز به قابلیت حذف نویز خود پرده برداشت. محصولی تحت عنوان WH-CH710N شناخته ‌می‌شود.

سونی اعلام کرده که در این هدفون از فناوری حذف نویز مجهز به هوش مصنوعی استفاده شده که قادر است به طور مداوم، صداهای محیط را ارزیابی و مورد بررسی قرار دهد و بهترین حالت حذف نویز را برای از بین بردن صداهای مزاحم اطراف، اعمال کند.

باتری هدفون WH-CH710N  قادر است با یک بار شارژ، حدود 35 ساعت شارژ را برای پخش مداوم موسیقی در خود ذخیره کند. به گفته سونی، در این هدفون از میکروفون دوگانه استفاده شده که توانایی آن را در جذب صدا توبرابر ‌می‌کند. حالت Ambient Sound نیز در این هدفون تعبیه شده که کاربر ‌می‌تواند با فعال کردن آن، صداهای پیرامون خود را بشنود.

نظر شما چیست؟ این هندزفری بی سیم سونی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

چرا نپسنیدم،فقط باید پول پرچمدار یه سال پیشو بدیم بخریمش!

Mani

کهکشان رنگ شد

بابای ناظر پرواز کرد

m.b

جری بلک‌شارک 3 پرو رو بررسی کرد آقای عطایی…

Amir galaxy

اوفففف می‌خوام⁦☹️⁩

Milad7

زیادی بزرگه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)