حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از یک حساب واتس اپ روی چند دستگاه به زودی ممکن خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ در مقابل تلگرام در حقیقت یک پیام رسان خنگ قدیمی به حساب می آید اما چه می شود کرد که این دستپخت امریکایی ها بهتر بازاریابی شده است و رسانه ها در اختیار آنهاست. به هر صورت، روی تلگرام شما می توانید یک حساب کاربری را روی چندین دستگاه استفاده کنید. خبر خوب اما این است که به زودی استفاده از یک حساب واتس اپ روی چند دستگاه به زودی ممکن خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

استفاده از یک حساب واتس اپ روی چند دستگاه

پیامرسان واتس اپ با وجود داشتن یک ایراد بزرگ توانست توجه کاربران سراسر دنیا را به خود جلب کند و ماهانه بیش از دو میلیارد کاربر فعال داشته باشد؛ این اپلیکیشن امکان استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی را ارایه نمی‌دهد.

یک شماره تلفن به معنای یک گوشی هوشمند یا تبلت است، هیچ راه حل دیگری وجود ندارد. البته امکان استفاده از دو حساب واتس اپ روی گوشی برای حساب بیزینس و گوشی‌های دو سیم کارت وجود دارد، اما هیچ راه حلی وجود ندارد که کاربران بتوانند یک حساب کاربری را روی دو گوشی هوشمند به صورت هم‌زمان داشته باشند. با این حال گفته می‌شود واتس اپ در حال کار روی این مشکل است.

سال ۲۰۱۹ بود که WABetaInfo نشانه‌هایی را مبنی بر توسعه این ویژگی در واتس اپ پیدا کرد. این نشانه‌ها شامل پیام نوتیفیکشن ثبت نام برای دریافت کد امنیتی جدید از یک گوشی دیگر و هم‌چنین یک پیام مخفی هشدار مبنی بر استفاده از دستگاه در یک گوشی هوشمند دیگر بود.

WABetaInfo در جدیدترین نسخه واتس اپ بتا توانست نشانه‌های بیش‌تری از توسعه استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی در واتس اپ پیدا کند. این نشانه نیز مربوط به پیام کد امنیتی دریافتی است که نشان می‌دهد امکان استفاده از یک حساب در دو دستگاه مختلف وجود خواهد داشت.

با این حال هنوز مشخص نیست شیوه کارکرد این قابلیت به چه شکل خواهد بود. آیا استفاده از دستگاه دوم منوط به روشن بودن و اتصال به اینترنت در دستگاه اول هم‌چون چیزی که در نسخه وب می‌بینیم است یا اینکه حساب کاربری واتس اپ در هر دو دستگاه به صورت مجزا قابل استفاده خواهد بود. امیدواریم فرضیه دوم صحیح باشد.

همان‌طور که مشخص است این قابلیت هنوز در حال توسعه است و قابلیت فعال کردن آن به صورت دستی وجود ندارد. با این حال چنین قابلیتی بسیار خوب و کاربردی است. اپلیکیشن‌های پیام‌رسان معمولا به حساب کاربری متکی بودند، اما واتس اپ این مزیت مهم را از دست داد.

از آن‌جا که اپلیکیشن‌هایی نظیر تلگرام در حال حاضر امکان استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی را به همراه دارند انتظار می‌رود واتس اپ نیز در آینده چنین قابلیتی را ارایه دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر استفاده از یک حساب واتس اپ روی چند دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

آخه چرا برای آیپد واتساپ ارائه نمیدن

hamid reza

محدودیت های واتساپ مسخرست

Finch

http://uupload.ir/files/3fj7_img_20200401_164448.jpg

My god😐😐😐😐😐😐😐
چرا اینارو آفریدی واقعا قصدت چی بود؟

Milad7

واقعا پاشنه آشیل اصلیش همین هست!

Amir galaxy

پیام‌رسان فقط تل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)