حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی‌سیم آنر FlyPods 3 آبی رسما معرفی شد: قیمت همان ۱۱۲ دلار

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

هندزفری کاملا بی‌سیم آنر FlyPods 3 با یک رنگ جدید آبی به نام Robin Blue معرفی شد. همانطور که گفتیم قیمت همان ۱۱۲ دلار خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره فلای پادز ۳ صحبت کنیم.

آنر FlyPods 3

آنر FlyPods 3

آنر FlyPods 3

پاییز بود که Honor همراه با سری آنر V30 بود که از ایربادز آنر FlyPods 3 رونمایی نمود کرد. عرضه‌ی آن به بازار به تاخیر افتاد و چند روزی بیشتر از ورود آن به بازار نمی‌گذرد. حالا آنر تصمیم گرفته که یک رنگ آبی جدید از آن با عنوان “Robin Blue” را نیز در کنار گوشی آنر ۳۰ اس معرفی کرد.

آنر فلای پادز ۳ شرکت آنر با درایورهای ۱۰ میلی‌متری تجهیز گشته که تجربه‌ی صوتی شفاف و بیس عمیق را خواهد داشت. علاوه بر این، هر گوشی به سه میکروفون مجهز هستند که دوتا از آن‌ها در خارج بدنه برای مکالمه و نویزکنسلینگ محیط و یکی در داخل برای راه ندادن صداهای اضافه به داخل گوش است. این ایربادز، عملکرد نویزکنسلینگ دوگانه را ارائه می‌کند.

نسخه‌ی جدید فلای پادز ۳ تفاوتی با نسل های قبلی ندارد و فقط یک رنگ جدید برای عرضه دارد. این یعنی همان مشخصات فنی و طراحی نسخه‌ی سفید رنگ را ارائه می‌کند. این ایربادز با طراحی توگوشی، ارائه کننده‌ی عملکرد مناسب پوشیدن برای یک تجربه‌ی موسیقی بهتر است. درست همانند نسخه‌ی سفید، این مدل آبی نیز با همان قیمت 113 دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. نظر شما درباره آنر فلای پادز ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

من ایرداتس ۱۴ دلاری رو هم نمیخرم چ برسه به این😁

Milad7

بدک نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)