حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی آنر 30s لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر، شایعات

آنر 30s می تواند یک دستگاه اقتصادی مناسب با دوربین قابل توجه باشد. چندی پیش در ترنجی خواندیم که دوربین آنر 30s با رزلوشن ۶۴ مگاپیکسل و زوم ۳ برابر اپتیکال ارایه خواهد شد. امروز اما پوستر رسمی آنر 30s لو رفته و طراحی قاب پشتی را به ما نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر 30s

آنر 30s

آنر 30s

این پوستر نشان می‌دهد که  گوشی آنر ۳۰ اس دست‌کم در دو رنگ گرادیانی آبی-بنفش و سبز عرضه خواهد شد. پیشتر رندر نارنجی رنگ منتسب به این گوشی را نیز دیده بودیم؛ اما چیدمان دوربین چهارگانه در آن رندر با آرایش L شکلی که اینجا می‌بینیم، همخوانی نداشت.

از دیگر موارد قابل مشاهده در پوستر رسمی آنر 30 اس، باید به وجود حسگر اثر انگشت در سمت راست گوشی اشاره کنیم؛ جایی که با دکمه‌های تنظیم صدا همراهی می‌شود. خشاب سیم کارت هم در لبه سمت چپ قرار دارد. علاوه بر این پوستر تبلیغاتی، یک تصویر هندزآن هم از موبایل جدید آنر منتشر شده است که البته جزئیات تازه‌ای را نشان نمی‌دهد.

کایرین ۸۲۰ 5G چیپست میان رده 5G هواوی خواهد بود

پیش‌تر برند زیرمجموعه هواوی از تجهیز آنر ۳۰ اس به چیپست کایرین ۸۲۰ و پشتیبانی آن از شبکه 5G خبر داده بود. با توجه به معرفی رسمی گوشی در تاریخ ۱۱ فروردین باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در روزهای آینده باشیم.

نظر شما چیست؟ آنر ۳۰ اس برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin.Technology

منتظرم🙂

I love htc

میانرده جذابی هست ولی حیف از گوگل سرویس نداره

V800B

انصافا جز سونی و الجی همه دارن پشتاشون مول هم میشه

Milad7

به k30 pro نمیرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)