حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اقدام اینستاگرام برای مقابله با کرونا

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام در جدیدترین اقدام خود برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و گمراه کننده اعلام کرد که محتوای مرتبط با ویروس کرونا را از بخش پیشنهادی خود برای کاربران حذف خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اقدام اینستاگرام برای مقابله با کرونا صحبت کنیم.

اقدام اینستاگرام برای مقابله با کرونا

اقدام اینستاگرام برای مقابله با کرونا

اقدام اینستاگرام برای مقابله با کرونا

به گزارش ایسنا، همزمان با شیوع گسترده و همه‌گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بسیاری از شرکت‌های بزرگ و شبکه های اجتماعی تلاش های بسیاری به منظور مقابله با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست و گمراه کننده داشته و سیاست‌های محدودکننده جدیدی را اتخاذ و وضع کرده‌اند.

اینستاگرام که هم اکنون یکی از بزرگترین و محبوبترین و پلتفرم های شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که به منظور جلوگیری از انتشار اخبار و اطلاعات نادرست محتوای پیشنهادی مربوط به ویروس کرونا را برای کاربران خود حذف خواهد کرد.

این بدان معناست که از این پس تنها محتواهایی که مستقیما توسط سازمان‌های بهداشتی رسمی در جهان مربوط به بیماری کووید ۱۹ منتشر و ارائه می‌شود، در دسترس کاربران اینستاگرام قرار گرفته و پوشش داده خواهد شد.

پیش از اینستاگرام شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیس‌بوک نیز با اقداماتی مشابه تلاش کرده بودند تا فضای مجازی و پلتفرم خود را برای اطلاع رسانی رایگان در اختیار سازمان بهداشت جهانی و سایر نهادهای معتبر قرار دهند تا اطلاعات کافی و درست در اختیار کاربران خود قرار دهند.

نظر شما درباره اقدام اینستاگرام برای مقابله با کرونا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

کرونا باعث شد قیمت نفت سقوط کنه..
کرونا باعث شد چین امروز بزرگترین صادر کننده مواد دارویی و تجهیزات پزشکی باشه..
کرونا از چین به تمام دنیا صادر شد..
کرونا خیلی هوشمندانه در چین کنترل شد..

ولی بعد از کرونا خیلی از شرکت های اروپایی و آمریکایی با فشار دولت ها چین را ترک خواهند کرد
زیرا چین نشان داد قابل اعتماد نیست.
کرونا نشان داد سیاست ترامپ در مقابل چین با افزایش تعرفه ها سیاست درستی بوده است و این سیاست باید در تمام دنیا بر علیه چین اعمال شود و اینکار بعد از کرونا حتما انجام خواهد گرفت.

afsoon

چین سه ماه و بیست روز درگیر واقعی با کرونا بود اقتصادش خوابید از نظر لوازم پزشکی و بهداشتی در بدترین شرایط ممکن قرار گرفت حتی کشوری جهان سومی مثل ایران هم بهش کمک بهداشتی کرد .بقیه دنیا هم راحت داشتن زندگیشون رو میکردن .تو فقط بیست روز اخیر رو دیدی ؟ صد روز اخیر رو ندیدی؟ چین دو تریون دلار ضرر کرد .چین سه تریون دلار هزینه بهداشتی و لوازم پزشکی و دارویی و خورد و خوراک مردمش کرد .چین دویست ملیون نفر رو هزینه دویست روز نتونستن کار کنن رو داد .امروز هم چین هفتاد درصد چیزایی که به کشورهای دیگه می‌فرسته کمک انسان دوستانه هست .هنوز یک کیت رو به فروش نرسانده و کاملا مجانی در اختیار کشور ها قرار میده .من نمیخام فرهنگ غذایی یه کشور با تمدن چند هزار ساله رو مسخره کنم .من نمیخام واژه جنگ بیوتروریسم رو زنده کنم .مغزت زنگ زده مشکلت اینه .نفت ارزان شده دلیلش بازار هست .واردات نفت چین یک دهم شده اونوقت با چه رویی میای میگی چین داره منفعت میخوره؟ چین با زحمت و سختی تونست جلوی پیشرفت کرونا رو بگیره حاصل تلاشش بود .

MOSL

کاص تفت نده خواهشا چین تمام مبتلایان رو تو خونه خودشون حبس کرد و در رو قفل کرد تا بمیرن بعد بقیه مبتلایان رو کشت آتیش زد و مخفی سازی قشنگی کرد ببند در گاله رو

afsoon

🤣🤣🤣

Amir galaxy

@اقای افسون
حیف نیما نیست که بگه فتبارک الله احسن الخالقین

afsoon

ضمنا ترامپ ۲۵ درصد هم به اروپا افزایش تعرفه داد ..پس فقط چین نبود

afsoon

و حرف آخر .شما رفتار رییس جمهور چین در برابر کرونا و رییس جمهور آمریکا در مقابل کرونا رو ببین .رییس جمهور چین دستور ساخت هزاران بیمارستان کوچک و بزرگ و قرنطینه کامل شهر ها رو داد اما رییس جمهور آمریکا هنوزم اعتقادی به این چیزا نداره و فکر اقتصاد هست نه جان مردم .

mehrdad_ma

جمهوری چین 😂
حزب کمونیست مگه می‌تونه جمهوری باشه 😂

afsoon

داری از حکومتی حرف میزنی که چهل سال پیش رشد اقتصادی هفتصد برابری داشته و از رده هفتاد دنیا به دوم رسیده و سلطه بر بازار جهانی داره 🤣مردمش هزار برابر قدرت خرید در چهل سال اخیر بدست آوردن .⁦🤦🏻‍♀️⁩🤣کلا تو خوبی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩تز نزده کاکو تز دون دنیا پاره شد .

afsoon

مملکت نه شاه دانا نه وزیر دانا بلکه مردم دانا میخاد .چیزی که ایران نداره .ملتی ظلم پذیر .تز همه چی بده .بیکار و بی عار .ترسو و پر حرف .زیر کار در رو .عاشق بدون زحمت پولدار شدن .عاشق کشوری های دیگه …تمام دنیامون شده مجازی .اینجا همه مثل گرگ حمله میکنن همه آدم های خوبن .همه دانا و دانشمند هستن .همه زیبا هستن و پولدار …جمع کنید که یه دنیا از ما میخندن .نه عرضه عوض کردن داریم نه عرضه ساختن .شهاب سنگ بخوره وسط ایران تا ننگ بشریت پاک بشه .

Atta_h

جمع کن باو بساط sundis خوری تو هرکه ندونه فکر میکنه فقط خودش حالیشه تو هنوز جنسیتت مشخص نیست اینجا برای بقیه تز میدی برو در گاله ت ببند بوی گند اومد کاش تو و امثال تو مردم راحت میذاشتید تو و امثال تو ننگ بشریت و ایران هستید

Aryak1

بازی سیاست را هیچ کس نمیتواند ببیند درست همان چیزی که میبینی برخلاف ان درست است

اسیتون هاوکینگ

afsoon

بازی سیاست یعنی بمب شیمیایی بدی صدام (آلمان)بازی سیاست یعنی جنگنده و خلبان مجانی بدی صدام و خون ایدز دار رو به ایران (فرانسه)بازی سیاسی یعنی این که جدید ترین موشک ها و تانک ها رو بدی به صدام نصف قیمت به ایران بگی دو برابر بخر(شوروی )بازی سیاسی یعنی این که ماهواره ها رو در اختیار صدام بدی هواپیمای مسافربری ایران رو بزنی و مدال شجاعت بدی به اونی که زده (آمریکا) بازی سیاسی یعنی امروز بعد از حدود سی و اندی سال همون مردم که خیانت کردی بهشون عاشقت بشه …بازی سیاسی یعنی آقای مهرداد کرد ایرانی که در سودای ساخت کردستان مستقل هست دویست هزار کرد رو که با تسلیحات شیمیایی آمریکایی اروپایی کشته شدن رو نمی‌بینه و امروز عاشقانه طرفداری ازشون می‌کنه .آری بازی پیچیده ای هست

Armin.Technology

سایت شد کارشناسی درباره سیاست و رییس جمهور ها😐😐

Milad7

ایده ی جالبیه 🙂

Milad7

این نبرد چین پرستا و آنتی چینی ها هم جالبه =))

Amir galaxy

عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)