حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 12.4.6 برای آیفون و آیپدهای قدیمی ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل

اپل با اینکه آپدیت iOS 13 را به دستگاه های قدیمی خود نداد اما آپدیت های امنیتی را برای آن ها ارایه می کند. امروز آپدیت iOS 12.4.6 برای آیفون و آیپدهای قدیمی ارایه شده که حجم ۴۱ مگابایتی دارد و امنیتی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت iOS 12.4.6

شرکت اپل، آپدیت iOS 12.4.6 را برای آیفون های قدیمی از جمله آیفون 5s، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس منتشر کرد. اگر شما نیز از دستگاه‌های قدیمی مجهز به سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید و آپدیت iOS 13.4 را دریافت نکرده‌اید، نیازی به نگرانی نیست. زیرا اپل یک آپدیت جدید برای تلفن‌ها و تبلت‌های قدیمی خود منتشر کرده است.

البته، تلفن یا آیپد قدیمی شما آپدیت iOS 13.4 را دریافت نمی‌کند، اما اپل هم‌زمان با انتشار جدیدترین نسخه سیستم‌عامل خود، نسخه 12.4.6 این سیستم‌عامل را برای تلفن‌های قدیمی خود عرضه کرده است. لیست آپدیت iOS 12.4.6 نسل اول تبلت آیپد ایر، نسل ششم آیپاد تاچ، آیپد مینی 2 و 3 را نیز شامل می‌شود. این آپدیت به منظور تامین امنیت نرم‌افزار دستگاه‌ها عرضه شده و هیچ قابلیت جدیدی به آن اضافه نشده است.

قدیمی‌ترین محصول اپل در لیست آپدیت جدید این شرکت، آیفون 5s است که در سال 2013 به بازار عرضه شد. باتوجه به سال معرفی این محصول، اپل به احتمال زیاد یک رکورد جدید در زمینه انتشار آپدیت‌ها ثبت خواهد کرد.

به دارندگان این دستگاه‌ها پیشنهاد می‌شود که نرم‌افزار تلفن یا تبلت خود را از طریق منوی تنظیمات به‌روز کنند. نمی‌توان این آپدیت را یک آپدیت بی‌اهمیت دانست، چرا که در این صورت، اپل آن را منتشر نمی‌کرد.

شما آپدیت iOS 12.4.6 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

آقای عطایی
ردمی نسخه 12GB/512GB با سرعت ….
DDR5 / UFS 3.1 مدل کی ۳۰ پرو
زوم ادیشن رونمایی کرد و ۶۳۴ دلار
هم قیمت داره

https://www.gizmochina.com/2020/03/26/redmi-k30-pro-zoom-edition-12gb-ram-512gb-variant-appears-on-jd/

I love htc

ببخشید به این مطلب ربطی نداره
آقای عطایی لطفا درباره مرورگرها مخصوصا ماکروسافت اج کرومیوم و فايرفاکس مطلب بزارید

Armin.Technology

عالی واقعا.

Milad7

پشتیبانی اپل بی نظیره..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)