حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی کاهش فروش گوشی های هواوی در سال ۲۰۲۰

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

براساس پیش بینی‌ها و به دلیل تحریم‌های آمریکا، انتظار می‌رود فروش موبایل های هواوی در ۲۰۲۰ میلادی از ۲۴۰ میلیون به ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون دستگاه برسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پیش بینی کاهش فروش گوشی های هواوی در سال ۲۰۲۰ صحبت کنیم.

کاهش فروش گوشی های هواوی در سال ۲۰۲۰

اسناد نقض تحریم امریکا علیه ایران توسط هواوی

تصمیم دولت آمریکا برای تحریم هوآوی به ایجاد فاجعه ای در این شرکت چینی منجر نشده اما به نظر می رسد سال ۲۰۲۰ میلادی نوید بخش خبرهای خوبی برای این شرکت نیست.

طبق پیش‌بینی‌های هوآوی،  فروش موبایل های هوشمند این شرکت در سال جاری میلادی ۲۰ درصد کاهش می یابد. دلیل این اتفاق نیز همکاری هوآوی با گوگل و دیگر شرکت های آمریکایی است. هرچند این شرکت در سال ۲۰۱۹ میلای بیش از ۲۴۰ میلیون موبایل فروخت، اما اکنون پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۰ میلادی حدود ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون دستگاه بفروشد.

با این وجود همچنان هوآوی به عرضه موبایل های خود ادامه می دهد و برای مقابله با تحریم های آمریکا اپ استوری مخصوص اپلیکیشن های هواوی با نام App Gallery را در موبایل های جدیدش عرضه کرده است.

نظر شما چیست؟ هواوی با این کاهش فروش می تواند همچنان سرپا بماند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

یادتون هست نایت مود که اومد رو پیکسل ها نتایج بیشتر به روز شبیه بود تا شب! 😅 و عکسبرداری با گوشی های دیگه یه چیزی شبیه شوخی بود در برابر نایت مود پیکسل ها؟
سنسور بعدی سامسونگ و شیائومی سری دوم این تحول عکسبرداری در شب هست… ایندفعه هم در نورگیری و هم در شکار رنگ ها در تاریکترین نقاط عکس…
سال 2020 تو دوربین شگفتی زیاد میبینید…
از زوم 10 برابری که حرفاش رو میزنن تا سنسوری که سایز همه سه تا سنسور iphone 11 pro max سر جمع تازه میشه سایز اون تازه یه چیزی کم هم میاد!
بند آخر رو جدیِ جدی و با محاسبات دقیق گفتما!… واقعاً سه تا سنسور Iphone 11 pro max جمعاً رو هم باز به سایز سنسور جدید ساخت سامسونگ و شیائومی نمیرسه! (دقیقِ دقیق بخوام بگم سایز سه تا سنسور رو هم میشه 0.98 اینچ در مقابل یک تک سنسور که میگن 1 اینچیه!)
حالا سوپرایز واقعی میدونید چیه؟!
اینکه من دیاگونال(قطر) سنسور ها رو تا اینجای کار مقایسه کردم! نه مساحت رو!!! (اینجا دیگه خودمم برگام ریخت).
یعنی اگر بخوایم اون ابر سنسور رو یک پازل 9 قطعه‌ای فرض کنیم مرحله بالا فقط چیدن قطر این پازل یا به عبارتی فقط سه قطعه‌ش هست!!! ولی برای چیدن همه این پازل و تکمیلش به طوری که کاملاً منطبق بشن نتایج، 6 قطعه یعنی دو گوشی آیفونِ دیگه هم لازمه!!! یعنی مجموعاً سنسور های 3 تا Iphone 11 pro max رو که 9 عدد سنسور میشه باید کنار هم بچینید تا اندازه سنسور جدید ساخت سامسونگ و شیائومی بشه!!! 🙂
شاید درکش سخت باشه برای همین پایین براتون با عکس مثال میزنم که بتونید سایز سنسور 12 مگاپیکسلی متداول 1/2.55 و 1/1.28 که در p40 استفاده میشه و سنسور 1/1 جدید رو تصور کنید…

m.b

comment image
سنسور اصلی Iphone 11 pro max کمی از اون آبی کمرنگه کوچیکتره و دو سنسور تلفوتو و اولتراوایدش هم کمی از اون آبی پررنگه کوچیکتر هستن…
سنسور اصلی سری p40 کمی از اون سبز پررنگه کوچیک تره…
و در نهایت سنسور جدید سامسونگ و شیائومی سایز اون سبز کمرنگه هست… 🙂

یعنی در مقام مقایسه سنسور جدید p40 تقریباً به طور دقیق 4 برابر و سنسور جدید سامسونگ و شیائومی 6.5 برابر بزرگتر از بزرگترین سنسور استفاده شده در Iphone 11 pro max هست!!!

Mahdi

ببینیم تو کدوم گوشیا استفاده میشن ، من که نمیتونم امتیازشون رو حدس بزنم

_V_

WTF!

Milad7

فکر میکنم تحریم ها به مرور کاهش پیدا بکنن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)