حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی جهانی خانواده شیائومی Mi 10 مشخص شد: ۸ فروردین ۹۹

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | شیائومی

بنا به همان دلیل که شیائومی علاقه دارد یک مدل را با چند نام در بازارها مختلف بفروشد، به همان دلیل هم چند مراسم معرفی با بازه زمانی متفاوت برای برخی محصولاتش دارد! ما با شیائومی می ۱۰ و‌ می ۱۰ پرو آشنا هستیم اما امروز تاریخ معرفی جهانی خانواده شیائومی Mi 10 مشخص شده و ۸ فروردین ۹۹ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی جهانی خانواده شیائومی Mi 10

شیائومی می ۱۰ پرو

شیائومی می ۱۰ پرو

تاریخ رونمایی جهانی از گوشی های خانواده شیائومی می 10 (Xiaomi Mi 10) پس از وقفه‌ای طولانی مشخص شد. آن‌ها قرار بود در MWC 2020 معرفی شوند.

پس از لغو کنگره جهانی موبایل بارسلونا، تاریخ رونمایی از دو گوشی پرچمدار جدید سری Mi شیائومی نامشخص بود. اما به نظر می‌رسد که سرانجام این تاریخ مشخص شده است. گوشی های خانواده شیائومی می 10 قرار است ۸ فروردین ۹۸ به صورت جهانی معرفی شوند.

این دقیقاً یک ماه پس از رویدادیست که غول چینی برای نمایشگاه MWC 2020 تنظیم کرده بود. حالا با یک ماه تأخیر می‌توانیم سرانجام دو گوشی پرچمدار 5G شیائومی را ملاقات کنیم. اگرچه در ابتدا این محصولات در بازار چین عرضه می‌شوند، سپس وارد بازارهای بین‌المللی می‌شوند. چندی پیش،‌ پیش‌فروش این دو دیوایس در چین انجام شد و تمام موجود این شرکت در عرض چند ثانیه توسط کاربران پیش‌خرید شد. به گفته‌ی شیائومی، در نخستین موج فروش، چیزی بین 33 الی 40 هزار دستگاه از مدل اصلی و 42 الی 50 هزار دستگاه از مدل پرو این خانواده در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

امتیاز دوربین Mi 10 Pro در سایت DxOMark نشان دهنده‌ی حضور دوربین‌های بسیار قدرتمند در این گوشی است.  نظر شما درباره خانواده شیائومی می ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AAAA_.reza._AAAA

فکر نکنم تا اونموقع از کرونا جون سالم به در ببریم

pooria

البته 98

Amir galaxy

نسخه چین رو چقد گرون میدن اینجا⁦🤦🏻‍♂️⁩

VITO

معرفی نسخه گلوبال؟

m.b

بله…

VITO

سری می ۱۰ گوشی دیگری هم داره؟

m.b

برو پست نوا 7 جزئیاتش رو نوشتم…
یه mi 10 lite هم میاد که نسخه میانرده هست که برای شما نیست…

Milad7

من منتظر پی 40 پرمیوم هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)