حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اجرای اندروید روی آیفون توسط شرکت Corellium

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | اپل

اگر از آن دسته کاربران هستید که داشتن اندروید روی آیفون برای شما جذاب است باید بگویم که اجرای اندروید روی آیفون های اپل به دست شرکت Corellium میسر شد. به این ترتیب می‌توانید از رابط کاربری و اپلیکیشن‌های اندرویدی در گوشی آیفون خود استفاده کنید. در ادامه با رتنجی همراه باشید تا درباره اجرای اندروید روی آیفون توسط شرکت Corellium صحبت کنیم.

اجرای اندروید روی آیفون

اجرای اندروید روی آیفون

اجرای اندروید روی آیفون

متخصصان شرکت Corellium متد جدیدی با نام Project Sandcastle به منظور اجرای سیستم عامل‌های اندروید روی آیفون ارائه کردند. دستیابی به این متد کار بسیار دشواری بود. از طرفی اجرای اندروید در گوشی های آیفون از طریق روش جدید بهره‌وری بالایی ندارد، اما همچنان ایده‌ای بسیار قدیمی را تبدیل به پروژه‌ای عملی کرده است.

توسعه این روش در حالی صورت گرفت که شرکت اپل و Corellium یک سری درگیری حقوقی با یکدیگر دارند. راهکار اخیر، اپل را بیش از پیش عصبانی خواهد کرد!

این نخستین مرتبه‌ای نیست که متخصصان شرکت یاد شده موفق به اجرای یک سیستم عامل اندروید روی آیفون شده‌اند. این اتفاق برای نخستین مرتبه در سال 2008، یک سال بعد از عرضه اولین گوشی آیفون و اولین سال تولد اندروید، رخ داد! به عبارتی گروهی از کارکنان شرکت Corellium دوازده سال پیش موفق شدند بلافاصله بعد از عرضه اولین سیستم عامل اندروید، آن را روی اولین گوشی آیفون سوار کنند. در سال 2020، این شرکت وب سایتی به نام projectsandcastle.com ایجاد کرد و نسخه بتای نرم افزار مورد نیاز برای اجرای اندروید روی آیفون را در اختیار عموم قرار داد.

بر اساس گفته‌های این وب سایت، هدف از توسعه چنین راهکاری، توسعه دنیای موبایل و از بین بردن یک سری محدودیت‌ها بوده است. به عقیده خالق Project Sandcastle، اپل اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربرانش را به آن‌ها دیکته کرده و آن‌ها به جز استفاده از برنامه‌های ارائه شده در اپ استور انتخاب دیگری ندارند. به وسیله سوار کردن یک سیستم عامل اندروید روی آیفون، دست کاربر برای نصب نرم افزارهای دلخواه باز خواهد شد.

عقیده شرکت Corellium این است که اپل باید بیزینس سخت افزار و نرم افزار خود را جدا کند. به این ترتیب کاربران حق انتخاب بیشتری خواهند داشت. در نظر داشته باشید برای استفاده از راهکار جدید این شرکت به منظور سوار کردن اندروید روی آیفون خود، به یک آیفون 7، آیفون 7 پلاس یا آیفون قدیمی‌تر نیاز دارید. همچنین دستگاه شما باید از طریق سیستم checkra1n جیل‌برک شده باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اندروید روی آیفون بهینه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VITO

اصن نمیتونم ایفون اندرویدی رو تصور کنم😂😂ایفون همون ios خوبه اندروید به ایفون نمیاد

ممد بمولا

حالا با رم 2 اندروید اجرا کنید عزیزانم 🙂

Mahdi

چند سال پیش هم ای او اس رو روی اندروید اجرا کرده بودن ولی اصلا این چیزا مهم نیست چون آیفون حتی اگه اندروید هم اجرا کنه باز آزادی عمل اندروید رو نداره و همچنین اندروید هم اگه ای او اس رو اجرا کنه رابط جذاب اونو نداره در کل کسی که اندروید بخواد سراغ آیفون نمیره و کسی که آی او اس بخواد سراغ اندروید نمیره و اینا چیز مهمی نیست

Omid B

خودت فهمیدی چی گفتی:-|
من که نفهمیدم.:-\

Mahdi

خب بگو برات ترجمه کنن
عزیز دل برادر از این واضح تر چی میخوای

Omid B

فک کنم پول اون جریمه ی کند کردن آیفون های قدیپی رو از این بگیره:-|

Omid B

قدیمی

ARMTIN

نصب سیستم عامل اندروید روی یک دستگاه iphone بی فایده هست و بیشتر جنبه فانتزی داره
.
.
مثلاً :
اکثر games اندرویدی با GPU هسته های گرافیکی [[ Mali ]] و [[ Adreno ]] سازگار هستند …
به عبارت ساده تر شما نمیتونید یه بازی اندرویدی روی یه آیفون ( با سیستم عامل اندروید ) اجرا کنید 😐

Amir galaxy

مثل اینه که توی آش گندم بریزی😐

κıɔκвαхεя

حالم بهم خورد 🙁

mehrdad_ma

به نظرم فقط برای گرفتن چندتا بنچمارک به درد میخوره
که آیا با اندروید همون امتیازات قبلیو میاره یا نه
همین قدرت تک هسته و مجموع هسته و فریم در بازی ها و……

اون موقع معلوم میشه پردازنده واقعاً قویه یا برنامه ها بهینه هستن

HM-Royal

ios خودش کامل و بدون نقص کار میکنه … کی میاد یه سیستم عامل سنگین و ناقص رو آیفنش نصب کنه این قضیه فقط با جیلبریک کار میکنه بیشتر جنبه کنجکاوی و فان داره … فعلا رو آیفون7 ولی خیلی چیزهاش هم کار نمیکنه GPU، دوربین، بلوتوث، صدا و شبکه …. همه کمپانیها دنبال برعکسش هستن بکار بردن سیستم عامل بهینه ios و سخت افزار قدرتمند آن روی سخت افزارهای گوشی ها و تبلتهای غیر از iDevice ها

Milad7

ایده ی جالبی هست….

Milad7

ولی بعید آیفئن 7 بتونه اندروید را روان اجرا بکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)