حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت ایران سایت؛ با بیش از 20 سال سابقه در عرصه طراحی سایت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

مطمئناً اولین و مهم‌ترین سوالی که ذهن هر یک از مشتریان طراحی سایت را درگیر می کند این است که قیمت طراحی سایت چه قدر است؟ درواقع قیمت طراحی سایت به عوامل متعددی از جمله نوع قالب یا CMS وب سایت و تمامی امکانات و آپشن‌های آن بستگی دارد.

قیمت طراحی سایت

 

دو نوع قالب یا CMS برای طراحی سایت وجود دارد که یکی از آن‌ها طراحی سایت با قالب اختصاصی است و دیگری طراحی سایت با قالب آماده یا همان وردپرس است. در طراحی سایت با قالب اختصاصی، قالب وب سایت از صفر تا صد به صورت کاملا اختصاصی کدنویسی می شود . درصورتی که در طراحی سایت با وردپرس از قالب آماده ای استفاده می شود که دیگر نیازی به کدنویسی ندارد به همین دلیل طراحی سایت با وردپرس هم در زمان کمتر و هم با هزینه کمتر انجام شده و در اختیار مشتری قرار داده می شود. یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت وردپرس، شرکت ایران سایت است که با هزینه ای مقرون به صرفه و در مدت زمان خیلی کوتاهی طراحی سایت وردپرس را انجام داده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس می گردید تا بتوانید با صرف هزینه و زمان کم یک وب سایت ایده آل تحویل بگیرید می توانید به شرکت طراحی سایت ایران سایت مراجعه کنید.

 

سئو یا بهینه سازی سایت

سئو یا بهینه سازی رتبه وب سایت یکی از مهم ترین خدماتی است که هر شرکت طراحی سایتی به مشتریان خود ارائه می دهد البته برخی از شرکت ها به دلیل عدم برخوردار بودن از تیم سئوکاران متخصص نمی توانند رتبه وب سایت هایی که برای مشتریان خود طراحی کرده اند آنطور که باید و شاید در موتورهای جستجو افزایش دهند در حالی که شرکت ایران سایت از تیم مهندسین و سئوکاران خبره در زمینه افزایش رتبه وب سایت ها در موتورهای جستجو به ویژه گوگل برخوردار می باشد. سئوکاران زبده شرکت طراحی سایت ایران سایت با تکنیک ها و متدهای تخصصی که به صورت حرفه ای در وب سایت های مشتریان خود پیاده سازی می کنند رتبه سئو وب سایت ها را در مدت زمان کوتاهی به صورت چشم گیری افزایش داده و موجب می شوند که علاوه بر دیده شدن کسب و کار شما در دنیای وب، کاربران وب با تمامی محصولات و خدمات شما به طور کامل آشنا شده و اینگونه فروش شما افزایش پیدا کرده و بتوانید خیلی سریع کسب و کار خود را توسعه دهید. بنابراین اگر قصد دارید رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو افزایش پیدا کند می توانید سئو کردن وب سایت خود را به تیم قدرتمند و زبده ایران سایت بسپارید.

 

شرکت طراحی سایت

از آن جایی که امروزه کسب و کارهای متعددی به دنبال طراحی سایت هستند شرکت های طراحی سایت کوچک و بزرگی در حال فعالیت در این عرصه هستند. با این وجود شاید پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت ایده آل کار خیلی سختی باشد اما با در نظر گرفتن برخی موارد مانند سابقه کار ، نمونه کار ، نظر مشتریان شرکت مربوطه و … میتوانید بهترین  شرکت طراحی سایت را پیدا کرده و طراحی سایت خود را به آن شرکت بسپارید. البته فراموش نکنید که شرکت طراحی سایت ایران سایت تمامی ویژگی ها و مزایای یک  شرکت طراحی سایت ایده آل را با یکدیگر دارد بنابراین می توانید با خیال راحت طراحی سایت خود را به این شرکت بسپارید.

 

داشتن تجربه در انجام هر کاری حرف اول را می زند به ویژه در کارهای تخصصی و پیچیده ای مانند طراحی سایت. یک شرکت طراحی سایت کم سابقه به زمان بیشتری نیاز دارد تا با تکنیک های مشتری مداری ، طراحی سایت متناسب با نیازها و بودجه مشتریان خود و همچنین تکنیک های پشتیبانی قدرتمند از مشتریان طراحی سایت آشنا شود و از همه این موارد استفاده کند. بنابراین یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت توجه میزان سابقه کار آن شرکت است. یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت که بیش از 20 سال در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌ کند و در تمامی این سال ها توانسته است که بهترین نمونه کارها را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت آن ها را به بهترین شکل ممکن جلب کند، شرکت طراحی سایت ایران سایت می باشد. ایران سایت به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین شرکت طراحی سایت در ایران از چندین تیم قدرتمند برای طراحی سایت شامل: متخصصین طراحی UI و UX وب سایت، مهندسین برنامه نویس، مهندسین سئو و کارشناسان پشتیبانی سایت برخوردار می باشد. با این وجود پیشنهاد می کنیم طراحی سایت خود را به بزرگترین شرکت طراحی سایت، شرکت ایران سایت بسپارید.

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرسی به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایتwww.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی س ی ن ا 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)