حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس جستجو هواوی جایگزین جستجو گوگل می شود

نوشته

4 سال قبل | 22 دیدگاه | هواوی

به نظر می رسد که هواوی می خواهد در جدیدترین اقدام مقابله‌ای با تحریم‌های آمریکا و عدم دسترسی به سرویس‌های گوگل، سرویس جستجو هواوی را جایگزین جستجو گوگل کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سرویس جستجو هواوی

سرویس جستجو هواوی

سرویس جستجو هواوی

اگرچه شرکت گوگل خود از دولت ایالات متحده شکایت دارد، اما هواوی همچنان قادر به استفاده از سرویس‌های گوگل نیست. چندین ماه است که گوشی‌های هوشمند هواوی و آنر دیگر به اکوسیستم یکپارچه گوگل بین برنامه‌ها و سرویس‌ها دسترسی ندارند. در این برهه شرکت هواوی مجبور شده است که جایگزینی برای این عناصر فراهم کند.

در این راستا، هواوی با جایگزینی AppGallery با فروشگاه پلی استور گوگل اولین گام را برداشته است. هواوی هنوز مسیر طولانی را در پیش دارد، اما نتایج هم اکنون در حال نمایان شدن هستند. برنامه‌های بیشتر و بیشتری در حال اضافه شدن هستند و اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی در صدر این لیست قرار دارند.

هواوی با سرویس‌های موبایل (HMS) خود قصد دارد که تجربه کاملی در زمینه موبایل را در اختیار کاربران دستگاه‌های هواوی و آنر قرار دهد. این غول چینی در حال حاضر سرویس‌هایی مانند Mobile Cloud، AppGallery، ScreenMagazine و غیره را به همراه رابط کاربری اختصاصی EMUI به کاربران خود عرضه می‌کند.

هواوی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، اقداماتی را در رابطه با جایگزین کردن مثلا Squid با Google News یا جایگزینی Huawei Assistant با Google Assistant و غیره انجام داده است، اما البته عدم دسترسی به سرویس جستجوی گوگل را نیز باید مد نظر داشت. این سرویس تنها محدود به موتور جستجوی تحت وب نیست، بلکه اپلیکیشن اختصاصی گوگل نیز مطرح است. این شرکت قصد دارد به زودی اپلیکیشن جستجوگر هواوی (Huawei Search) را به عنوان جایگزینی برای جستجوگر گوگل معرفی کند که برای جبران عدم دسترسی به این سرویس محبوب گوگل طراحی شده است.

همانطور که در تصویر مشخص است، برنامه Huawei Search اپلیکیشنی جدید است که به بخشی از سرویس‌های موبایل هواوی تبدیل خواهد شد. با استفاده از اپلیکیشن جستجوگر هواوی می‌توانید به سرعت جستجوی خود را انجام دهید و همچنین کلیدهای میانبر برای وضعیت آب و هوا، نتایج ورزشی، تبدیل واحدها و ماشین حساب را داشته باشید. نتایج به دست آمده را همچنین می‌توانید بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف مثل ویدیو، خبر و تصویر فیلتر کنید که امکان جستجوی گسترده را فراهم می‌آورد.

طبق اعلام سایت HuaweiCentral، این اپلیکیشن به زودی بر روی گوشی‌های هوشمند هواوی و آنر از طریق فروشگاه AppGallery در دسترس خواهد بود. بدیهی است که اپلیکیشن جستجوگر هواوی به صورت پیش‌فرض بر روی تمام مدل‌های جدید نصب خواهد بود.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید که که هواوی سرچ می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

/غیر مرتبط با موضوع پست/
از اونجایی که در طول شبانه روز از گجت های هوشمند که رأسشون موبایل ها و تبلت ها هستن زیاد استفاده میکنیم و برای ایجاد ارتباط و اشتراک گذاری مطالب در قالب کامنت داخل چت های فضای مجازی و وبسایت های اینترنتی ؛
“صفحه کلید” مهم ترین ابزار و آپشن کاربردی هست که وجودش ضروریه و اکثراً باهاش سروکار داریم لذا ارتباط مستقیمی هم داره با تعامل بین کاربر و دیوایس مدنظر . از این جهت راجع به همین موضوع خواستم یه نظرسنجی صورت بدم و ممنون میشم دوستان در این نظرسنجی سهیم باشن🙏 .

براساس تجربیات خودتون به نظر شما بهترین کیبورد لمسی برای دو پلتفرم گوشی و تبلت کدوم گزینه هستش؟
۱-کیبورد اپل
۲-کیبورد گوگل(Gboard)
۳-کیبورد سامسونگ
۴-کیبورد Swiftkey
۵-سایر کیبوردها با ذکر نام

با تشکر

pooria

سامسونگ جناب عرفانی

Dr. DIM

بلا شک جیبورد. البته قبل استفاده حتما باید قابلیت خیلی روی مخ تصحیح خودکار کلمات رو غیر فعال کنید.

I love htc

۴-کیبورد Swiftkey

Mahdi

من kika keyboard استفاده میکنم و خیلی راضیم

The Destroyer

من از Gboard استفاده میکنم و راضیم…

Mr_asterky

جی بورد

Amin

به ترتیب

کیبورد گوگل
سامسونگ
swiftkey 🙂

david2arc

Swiftkey

نیما عرفانی

ممنون از همگی دوستان عزیز 🌹

erfan520

برای اپل سوئیفتکی عالیه

Jahandar

فکر کنم همین الان هم روی گوشیهای دارای emui 10 وجود داره با این اسم : hisearch

Omid B

چرا مرورگره یه جوریه؟؟؟؟

I love htc

مرورگری نیست یک اپلیکیشن جست‌وجوگر هست

I love htc

کیبورد SwiftKey هوش مصنوعی خوبی داره مال ماکروسافت هست و حالت ناشناس داره گزینه های شخصی سازی زیادی داره الان دارم باکیبورد SwiftKey
مینویسم

erfan520

دقیقا

I love htc

جی‌ بورد هم خوبه

I love htc

یه سوال لطفا پاسخ دهید الان میشه هوآوی سرچ رو دان کرد یا الان دامنه اینترنتی داره؟؟؟

Milad7

عجب!

Amir galaxy

موفق میشه؟!
بعید می‌دونم

I love htc

به احتمال زیاد موفق میشه ولی تو چین ولی حتی اگه تو چین موفق بشه میشه حدود 4الی5 درصد کل سرچ جهان و رقیب ماکروسافت بینگ و یاهو سرچ میشه اگه تو جهان که بعید میدونم موفق بشه میشه رقیب بزرگی برای #گوگل

erfan520

با بدست آوردن بازار چین و بعدش با سرمایه گذاری هند رو کسب کنه اونقدر قدرتمند میشه که واقعا رقیب سرسختی برای گوگل بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)