حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو زد ۶ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۳۳۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | ویوو

همزمان با گوشی مفهومی ویوو اپکس ۲۰۲۰ که با دوربین سلفی زیر نمایشگر و شارژر وایرلس ۶۰ وات رسما معرفی شد، ویوو زد ۶ 5G هم با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۳۳۰ دلار رسما معرفی شده که می تواند دستگاه جذابی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با Vivo Z6 5G آشنا شوید.

ویوو زد ۵ 5G

ویوو زد ۶ 5G

ویوو زد ۶ 5G

گوشی‌ساز چینی ویوو در ماه جولای گذشته از گوشی زد ۵ رونمایی کرد و حالا نوبت به رونمایی از نسل جدید آن، گوشی ویوو زد ۶ ۵ جی رسیده است. این گوشی از یک نمایشگر 6.59 اینچی 20:9 با وضوح 2400 در 1080 پیکسل برخوردار است. حاشیه‌های سه طرف نمایشگر آن بسیار باریک است و همین باعث ارائه‌ی نسبت ابعاد 90.74 درصدی صفحه به بدنه شده است. یک حفره‌ با قطر 3.85 میلی‌متر نیز در سمت راست نیمه‌ی بالایی نمایشگر حضور دارد که از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی میزبانی می‌کند.

اما در پشت ماژول دوربین L شکل مستطیلی را می‌بینیم که ترکیبی از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض (زاویه‌ی 112 درجه‌ای)، ۲ مگاپیکسلی میکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق درون آن قرار دارند. این دوربین‌ها قادر به عکاسی با فرمت خام RAW هستند و دارای 144 ژست داخلی‌اند که به شما کمک می‌کنند عکس‌های عالی برای اینستاگرام بگیرید.

ویوو زد ۶ 5G از 5G دو حالته (SA/NSA)‌ پشتیبانی می‌کتد و دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ جی همراه 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. در بخش نرم افزاری، این گوشی اجرا کننده‌ی Funtouch OS 10 بر پایه‌ی اندروید 10 است و از ویژگی‌هایی نظیر Multi-Turbo 3.0، Game Space 3.0 و Game Box برای گیمرها بهره می‌برد.

چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ جی با استفاده از یک لوله‌ی گرمازدایی خنک کننده مایع 85 میلی‌متری با دمای هسته 10 درجه‌ی سانتی‌گراد، وعده‌ی یک خنک کننده‌ی مایع در رده‌ی کامپیوترها را می‌دهد. علاوه بر این، سیستم از سینک حرارتی گرافیت چندلایه با شعاع کل 10.000 میلی‌متری نیز برخوردار است.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را از طریق درگاه USB-C بر عهده دارد. این باتری با توان 44 وات در عرض 35 دقیقه به 70 درصد شارژ می‌رسد. برای رسیدن به 100 درصد نیز به 30 دقیقه‌ی دیگر نیاز است. یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت پایین گوشی جای دارد و همچنین در سه رنگ یخی (Ice Age)، نقره‌ای میان ستاره‌ای (Interstellar Silver) و مشکی (Aurora Black) عرضه خواهد شد.

قیمت نسخه‌ی مجهز به رم ۶ گیگابایتی این گوشی ۳۳۰ دلار است،‌ در حالی که برای خرید نسخه‌ی مجهز به رم 8 گیگابایتی فقط کافیست 43 دلار دیگر به آن بی‌افزایید. ویوو این محصول را از ۱۰ اسفند عرضه خواهد کرد.

نظر شما درباره ویوو زد ۶ 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasad

عالیهههه

afsoon

خب من برگشتم .این گوشی فوق العاده هست .اما تعداد سنسور دوربین کمه .سنسور ۴۸ هم واقعا نمیتونه رقابت کنه

afsoon

اوه .بعد از سه روز و سه شب شیفت .حسابی گیج رفتم .خخخخ .خب ویوو یکم قیمت رو بالا گذاشته .نسبت به شیائمی.اما در کل وقتی با ای۵۱ مقایسه میکنم میبینم سامسونگ چقدر می‌تونه انتخاب مضخرفی باشه

saeed_l

سلام ، خسته نباشی
مگه کجا کار میکنی ؟؟؟

(سابقamir_xiaomi (amir galaxy

لابد تو هم پرستاری؟!

Dr.Nazer

شیائمی😂

The Destroyer

ببخشید بقیه تو این قیمت و حتی تو قیمتای بسیار بالاتر آبکش دوربین در اختیار آدم میذارن؟

smartiz

بالا رده خیلی توپیه شایدم میان رده

Mani

ریلمی x50 یا ردمی کی سی فایو جی رو بهش ترجیح میدم

Milad7

مشخصات خیلی خوب در کنار قیمت فوق العاده رقابتی😇

UnderTaker

امروز شیائومی یه تخفیف مشتی واسه نسخه 6/128 گیگ ردمی K30 5G زد.

این نسخه رو با 43 دلار تخفیف به قیمت تنها 1999 یوان ( 286 دلار ) به فروش می‌رسوند.
البته مهلتش تموم شد.

https://www.gizchina.com/2020/02/28/redmi-k30-5g-6gb-128ggb-version-gets-a-good-price-cut/

AAAA_.reza._AAAA

در کل گوشیه به صرفه ایه

Dr.Nazer

#دیکتاتوری_ترنجی

Mani

#افشاگری

ممد بمولا

ردمی کی30 5G سلام میرسونه با رفرش ریت 120 و دوربین 64 سونی و همین چیپست و قیمت کمتر!!!
البته پنل ال سی دی هست ولی بازم از این بهتره به نظرم

UnderTaker

این گوشی هم پنلش اِل‌سی‌دیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)