حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی وایلدفایر آر ۷۰ (Wildfire R70) با مدیاتک هلیو P23 رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، برترین‌های ترنجی

اچ تی سی تلاش دارد تا با راهکار صحیح رقابت در بازارهای در پتانسیل بتواند خود را از باتلاقی که درگیر آن است، رهایی بخشد. به همین دلیل شاهد معرفی یک دستگاه اقتصادی در بازار هند هستیم. امروز می بینیم که اچ تی سی وایلدفایر آر ۷۰ (Wildfire R70) با مدیاتک هلیو P23 رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اچ تی سی وایلدفایر آر ۷۰

اچ تی سی وایلدفایر آر ۷۰

اچ تی سی وایلدفایر آر ۷۰

اچ تی سی وایلدفایر آر ۷۰ با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به پیکسل‌های بزرگ 1.4 میکرومتری و دریچه دیافراگم f/1.75 است. این دوربین و دوبین سلفی 8 مگاپیکسلی پایین‌رده جدید اچ‌تی‌سی قادر به ضبط ویدیو‌هایی با رزولوشن 1080p هستند.

دو دوربین دیگر نیز در مجموعه دوربین این گوشی وجود دارد؛ یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر بوکه برای مجموعه دوربین HTC Wildfire R70 درنظر گرفته شده است. به این ترتیب دوربین سه گانه اچ تی سی Wildfire R70 گزینه دندان گیری به شمار نمی رود. یک سنسور اثرانگشت نیز در بدنه پشتی قرار دارد و آ … دیگر تقریبا فراموش کرده بودم که بلندگو موبایل را روی قاب پشتی آن می گذاشتند! بلندگوی تکی گوشی جدید اچ تی سی هم روی گوشه جنوب غربی قاب پشتی است.

دستگاه اقتصادی جدید HTC دارای یک صفحه‌نمایش 6.53 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن +720p و نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 است که شکاف قطره‌ای دوربین سلفی در بالای آن قرار دارد.

این دستگاه از چیپست مدیاتک Helio P23 به همراه ۲ گیگابایت رم برای امور پردازشی بهره می‌گیرد که سیستم‌عامل اندروید پای نیز در پوسته نرم‌افزاری آن اجرا می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی تلفن مورد بحث به 32 گیگابایت می‌رسد که از طریق کارت microSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

چیپست های مدیاتک هلیو پی 30 (Helio P30) و هلیو پی 23 (Heilo P23) رسما معرفی شدند

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه با سرعت ۱۰ وات توسط پورت قدیمی microUSB شارژ می‌شود. تلفن جدید تایوانی‌ها از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. در بخش اتصالات بی‌سیم نیز این تلفن از اینترنت LTE و وا‌ی‌فای 2.4 گیگاهرتز b/g/n به همراه بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در این گوشی وجود دارد.

در نهایت باید گفت HTC Wildfire R70 در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد و هنوز درباره قیمت آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

نظر شما درباره اچ تی سی وایلدفایر آر ۷۰ چیست؟ چه انتظار قیمتی برای آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

رم ۲
720p
بلندگو اگر اشتباه نکنم پشت گوشی
نام عجیب
🤦‍♂️
قیمت شخصا میگم نباید بالای ۱۰۰ دلار باشه نهایت ۸۵ دلار

☆NINJA CAT☆

200.280 دلار باشه خیلی عالیه

AAAA_.reza._AAAA

چطور ۲۰۰ دلار میارزه؟

☆NINJA CAT☆

جادوی(ال جی)

AAAA_.reza._AAAA

سپیده دم جان اصلا شما منی، من افسونم خوبه؟ فقط بکش بیرون دیگه😂

The Destroyer

😂😂😂👌

Alireza1995

140 دلار باشه می‌توان گفت که عالیه 😅😅😅

Milad7

هععععی اچ تی شی…

Milad7

دیگه برگشتش به نوک قله تقریبا محاله

Mortazavi

آخه میکرو یو اس بی؟؟؟
خداییش مشخصه چرا htc نابود شد

Mortazavi

این گوشی با اسپیکر پشتی احمقانش و درگاه micro usb و پردازنده دوزاری حدود ۱۲۰ دلار باشه مبارزه وگرنه رقیب ردمی نوت۷ میشه که صدبرابر ارزش خرید بیشتری داره

I love htc

داداش اچ تی سی یه پرچمدار عالی بزن ولی قیمتش در حد پرچمداران سونی نباشه درحد ویوو البته پردازنده وطنی(مدیاتک)
استفاده نکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)