حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هیوندای i30 مدل ۲۰۲۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

امروز هیوندای i30 مدل ۲۰۲۰ رسما معرفی شده که طرای جذابی دارد. در این طراحی شاهد جلوپنجره جدید هیوندای هستیم که البته شخصا با دیدن آن روی هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ اصلا طرفدارش نیستم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هیوندای i30 مدل ۲۰۲۰ را بشناسیم.

هیوندای i30 مدل ۲۰۲۰

هیوندای i30 مدل ۲۰۲۰

هیوندای i30 مدل ۲۰۲۰

هفته آینده مدل فیس لیفت هیوندای i30 در معرض دید عموم قرار می گیرد؛ با این حال این شرکت کره ای تصمیم گرفته آن را زودتر معرفی کند. در بخش جلویی مدل ۲۰۲۰ این خودرو شاهد استفاده از جلو پنجره بزرگتر با الگوی سه بعدی و چراغ های باریک تر از گذشته هستیم. خریداران می توانند برای این خودرو چراغ های MFR LED را سفارش دهند. این خودرو دارای چراغ روز V شکل بوده که جذابیت آن را افزایش می دهد.

سپر جلوی این خودرو بازطراحی شده تا در زمینه آیرودینامیک عملکرد بهتری داشته باشد. هیوندای برای این خودرو رینگ های جدید 16 و 17 اینچی درنظر گرفته است. این خودرو در مدل N Line نیز وارد بازار می شود که البته تغییراتی در مقایسه با مدل قبلی خود تجربه کرده که برای مثال می توان به رینگ های جدید 17 و 18 اینچی اشاره کرد.

هیوندای سه رنگ جدید برای مدل 2020 خودروی i30 درنظر گرفته که شامل Dark Knight ،Silky Bronze و Sunset Red می شود. در حالت کلی خریداران می توانند این خودروی کره ای را علاوه بر رنگ های جدید، در رنگ های Polar White ،Phantom Black ،Engine Red ،Stellar Blue ،Platinum Silver و Olivine Grey نیز سفارش دهند.

در کابین این خودرو شاهد حضور یک نمایشگر 10.25 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات هستیم. هیوندای برای آن کیلومترشمار دیجیتال 7 اینچی درنظر گرفته است. این خودرو به صورت استاندارد از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می کند و همچنین دارای قابلیت شارژ وایرلس است.

مشخصات فنی هیوندای i30 مدل ۲۰۲۰

هیوندای موتورهای متنوعی برای این محصول خود درنظر گرفته است. در مدل پایه به یک موتور 1.0 لیتری T-GDI با امکان تولید 118 اسب بخار قدرت و گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه دسترسی دارید، البته می توان آن را با جعبه دنده 6 سرعته دستی نیز سفارش داد. مدل بعدی به همین موتور مجهز شده؛ با این حال از سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی نیز بهره می برد.

نسخه دیگر به یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی مجهز شده که قدرتی برابر با 134 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. قدرتمندترین نسخه هیوندای i30 مدل 2020 دارای موتور 1.5 لیتری T-GDI و سیستم هیبریدی ملایم با امکان تولید 157 اسب بخار قدرت است.

نظر شما درباره هیوندای i30 مدل ۲۰۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

یعنی کی پوام میرسه یه پراید بخرم؟ اخه خیلی ماشین توپیه 70 میلیون پولشه .

Mortazavi

عجب طنز تلخی

vahid

یادش به خیر دوست من سال ۸۹ i3۰صفر خرید ۲۹.۵۰۰،الان قیمت ی گوشی پرچمدار ۲۹ تومنه🤣🤣
سال ۱۴۰۹ اگه عمری برامون باقی بود هم میام میگیم یادش به خیر سال ۹۹ دوستمون پراید خرید ۷۰ میلیون الان پول ی باتری موبایل ۷۰ میلیونه و مطمئنن اون سال هم با گذاشتن ۴ تا ایموجی خنده به این شکل😂😂😂😂به وضعیتمون میخندیم،،من فک کنم ما ۸۰ میلیون نفر الان در جهنم به سر میبریم و تقاص گناهامونو تو دنیایی که زندگی میکردیمو الان داریم پس میدیم

Milad7

فیس خشنی داره!

Amir galaxy

😍

AAAA_.reza._AAAA

اوه خیلی سسکی عه ببخشید خیلی جذاب!

Amin

عاشقش شدم خیلی زیباست ⁦❤️⁩

Mortazavi

دیگه با این قیمتا هیچ کس از اینا نمیخره

Omid B

چرا میخرن تو ایران نمیخرن.
:-|:-|:-|:-|

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)