حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رفرشریت ۱۲۰ هزتر رزلوشن QHD پلاس گلکسی اس ۲۰ اضافه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی اس ۲۰ در نهایت به شایعات پایان دادند و با نمایشگر مجهز به رفرش‌ریت ۱۲۰ هزتر معرفی شدند. البته اینجا یک موضوع دیگر هم وجود دارد و آن این است فقط در رزلوشن FHD+ از این رفرش ریت پشتیبانی می کنند. این موضوع باعث انتقاد کاربران شده بود و حالا سامسونگ در پاسخ به این انتقادات می گوید که رفرشریت ۱۲۰ هزتر رزلوشن QHD پلاس گلکسی اس ۲۰ اضافه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رفرشریت ۱۲۰ هزتر رزلوشن QHD پلاس گلکسی اس ۲۰

رفرشریت ۱۲۰ هزتر رزلوشن QHD پلاس گلکسی اس ۲۰

رفرشریت ۱۲۰ هزتر رزلوشن QHD پلاس گلکسی اس ۲۰

سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ هفته پیش به بازار معرفی شد و نشان داد که تقریبا در هر جنبه‌ای، از باتری گرفته تا سرعت حافظه، نسبت به نسل‌های قبلی خود پیشرفت کرده است. اما طرفداران برای یکی از ویژگی‌های این دستگاه بیشتر از بقیه هیجان‌زده بودند و آن نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر اعضای این خانواده بود.

با این حال، متاسفانه این قابلیت جدید تحت شرایط خاصی کار می‌کند؛ یعنی برای فعال‌سازی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجبور به استفاده از رزولوشن 1080p هستید و نمی‌توانید آن را در رزولوشن 1440p فعال کنید. این مسئله شاید برای کاربران عادی موضوع مهمی نباشد، اما برای عاشقان سرسخت فناوری‌های نوین محدودیتی آزاردهنده به حساب می‌آید که البته به منظور افزایش عمر باتری و مدیریت بهتر منابع اعمال شده است.

حالا یکی از افشاگران معروف اخبار سامسونگ در چند وقت اخیر که شایعات زیادی را درباره خانواده گلکسی اس ۲۰ منتشر کرده بود، با گزارش تازه‌ای در این باره بازگشته است. مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA Developers می‌گوید سامسونگ در حال بهینه‌سازی نرم‌افزار سری گلکسی اس ۲۰ است تا امکان استفاده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را برای رزولوشن +WQHD ممکن است. او اظهار دارد که اگر همه چیز خوب پیش برود، احتمالا ظرف ۱ تا ۳ ماه آینده این ویژگی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با این حساب، به نظر می‌رسد که سامسونگ به دقت بازخورد جامعه کاربران خود را در نظر دارد و نسبت به نیازهای آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. نکته جالب بعدی این است که محدودیت فعلی سری گلکسی اس ۲۰ به بخش نرم‌افزار آن مربوط است. موضوع برخلاف آن‌چه که عده‌ای تصور می‌کردند به محدودیت‌های سخت‌افزاری ارتباطی ندارد و ظاهرا سخت‌افزارهای این محصولات در هر شرایطی قادر به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هستند.

نظر شما چیست؟ شما پرچمدارهای سامسونگ را دارید؟ دستگاه خود را روی چه رزلوشنی تنظیم می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAT

صفحه نمایشش همینجوری عالیه حالا رفرش ریت 120 رو +WQHD باشه یه جیز خیلی محشر که صبح تا شب باید بشینی فیلم دایی رانی تماشا کنی😂

Dick+

فیلم های عمو کیارستمی هم خوبه
جون میده باهاش تیست اف چری رو ببینی

CAT

چ

Mahdi

خب همینجوری هم عالیه

نیما عرفانی

با وجود touch-sensing ۲۴۰HZ یعنی دو برابر نرخ حساسیت تاچ آیفون ها ، دیگه با قاطعیت میشه گفت با اختلاف ، بهترین نمایشگر موبایلی رو داره.
ولی احساس میکنم سامسونگ باید دست مشتری رو در این مورد بیشتر باز میذاشت و مابین حالت های ۶۰ و ۱۲۰ هرتز ، حالت ۹۰ هرتز هم رو رزولوشن FHD , +WQHD+ در نظر می‌گرفت چون وقتی که سخت افزارش می‌تونه در هر شرایطی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنه پس قاعدتاً می‌تونه ۹۰ هرتز هم ساپورت کنه.

Mahdi

آره واقعا ، من اگه داشتم میزاشتم رو فول اچ دی ۶۰هرتز چون باتری واسم مهمتره

V800B

دوستان ببخشید بی ربط
ولی با توجه ب فوت ۴ نفر و مخفی کاری دولت
و عدم‌ توانایی دولت در کنترل درمان …
باید خودمون جدی باشیم
اول بگم تا میتونید
پرتغال و ویتامین c جذب کنید دارو های ک قوای جسمی بالا میبره بخورید
سبزیجات بخورید
مورد‌ مشکوکی بود با ۱۹۰ تماس بگیرید و خود سر کاری نکنید و خود سر ب مطب یا بیمارستان نرید
خلاصه رعایت کنیم
چون چیزی ک من میبینم
شک نکنید با توجه ب ضعف شدید ایران
خیلی ها دچار این بیماری میشن

The Destroyer

بی‌ربط بود اما نیازه که اطلاع رسانی بشه توسط رسانه‌ها که متاسفانه این اتفاق در ایران زیاد نمیفته… پس دستتون درد نکنه که اطلاع‌رسانی کردید🌷🌷🙏⁦

aliasad

هیچ راه فراری از ویروس کرونا وجود نداره ماسک و دست شستن اینا همش حرفه شما هر چقدم رعایت کنی بالاخره از یه جایی از تهیه بعضی از مواد غذایی فله ای میادش مثلا یه کس تو نونوایی مریض باشه هرچقدم رعایت کنی نمیشه کاش یه واکسن واسش ساخته میشد

☆NINJA CAT☆

موافقم

Mahdi.L

شاید تاثیر کامل نذاره
ولی عدم انجام کارهای پیش گیرانه موجب تشدید شیوع میشه
تا جای ممکن استفاده از امور پیشگیری و افزایش دهنده ایمنی بدن توصیه میشه

Dr.Nazer

متاسفانه پرچمدارانِ حال حاظر طراحی جلویی فوق‌العاده زیبا و در عوض اکثراً طراحی پشتی بسیار نافرمی دارن…

Milad7

خوبه ولی دشمن باتری هست!

Dick+

کاش برای مدل های قبلی سامسونگ هم بیاد
دمش گرم

Amir galaxy

اینم از این مشکلی که شما میگرفتین …
حل شد.

Amir galaxy

خدایی آدم حال می‌کنه فقط نگا به صفحش کنه چه برسه به لمس😍🤩🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)