حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز همکاری Turkcell و هوآوی برای گسترش استفاده از سرویس‌های موبایلی HMS

نوشته

4 سال قبل | 23 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

اپراتور مخابراتی Turkcell و هوآوی از طرح‌های تازه‌ای به منظور استفاده از سرویس‌های موبایلی هوآوی (HMS) رونمایی کردند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آغاز همکاری Turkcell و هوآوی برای گسترش استفاده از سرویس‌های موبایلی HMS صحبت کنیم.

همکاری Turkcell و هوآوی

همکاری Turkcell و هوآوی

همکاری Turkcell و هوآوی

محدودیت‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده آمریکا باعث شد متخصصان هوآوی راهکاری را با عنوان Huawei Mobile Services (HMS) به جای سرویس‌های موبایلی گوگل توسعه دهند. سرویس جایگزینی که به نظر می‌رسد علاوه بر به‌دست آوردن محبوبیت در میان کاربران، برای اپراتورهای تلفن همراه هم جذابیت پیدا کرده است.

به عنوان نمونه، شرکت مخابراتی ترکیه‌ای Turkcell تفاهم‌نامه همکاری را به منظور استفاده از سرویس‌های موبایلی هوآوی (HMS)، با مسئولان این شرکت امضا کرده است. با امضای این تفاهم‌نامه‌ی همکاری، شرکت Turkcell از اکوسیستم نرم‌افزاری هوآوی برای سرویس‌دهی به مشتریان خود استفاده خواهد کرد. این همکاری در یک کنفرانس خبری در کشور ترکیه به تایید مسئولان دو طرف رسیده است.

در این کنفرانس خبری، Murat Erkan به عنوان مدیرعامل Turkcell و Seth Wang مدیر گروه محصولات الکترونیکی مصرفی هوآوی در ترکیه حضور داشتند.

همکاری‌های Turkcell با هوآوی به همین مورد محدود نشده و این اپراتور مطرح ترکیه قصد دارد یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند هوآوی مجهز به نرم‌افزارها و سرویس‌های زیرمجموعه HMS را به فروش برساند. این گوشی‌های هوشمند در بازه آوریل ۲۰۲۰ میلادی تا پایان سال بعد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در این راستا، ادغام HMS با حدود ۳۰ اپلیکیشن تلفن همراه، توسط متخصصان Turkcell آغاز شده است. گوشی‌های هوشمند آماده شده با این سبک و سیاق، در فروشگاه‌ها و به طور آنلاین در اختیار خریداران و مشتاقان قرار می‌گیرند. هوآوی در حال حاضر ۴.۶ میلیون کاربر تلفن همراه با Huawei ID فعال در کشور ترکیه دارد.

در سال گذشته میلادی، دولت ایالات متحده، با محدود کردن همکاری شرکت‌های آمریکایی با هوآوی، باعث شد هوآوی اکوسیستم نرم‌افزاری توسعه‌یافته توسط خود را جایگزین سرویس‌های موبایلی گوگل کند. این در حالی است که آمار و ارقام منتشر شده از میزان فروش گوشی‌های هوشمند هوآوی در سراسر جهان، از وضعیت مناسب این برند حکایت دارد.

همکاری Turkcell و هوآوی

همکاری Turkcell و هوآوی

Huawei Mate 30 Pro به عنوان اولین گوشی هوشمند هوآوی که به طور رسمی از سرویس‌های موبایلی هوآوی یا همان HMS استفاده می‌کند، معرفی شد. در این محصول فروشگاه نرم‌افزاری AppGallery به عنوان جایگزینی برای پلی‌استور گوگل، برای تهیه نرم‌افزارها و بازی‌های مورد علاقه کاربران، در دسترس قرار گرفته است.

هوآوی با روزرسانی و توسعه هرچه بیشتر HMS می‌تواند سرویس‌ها و قابلیت‌های بیشتری را در این اکوسیستم ادغام کند. به عنوان مثال، Huawei HMS 4.0 با معرفی Huawei Mobile Service Core (HMS Core) منتشر شد تا سرویس‌های پایه برای اپلیکیشن‌های موجود روی دستگاه نظیر نقشه، موقعیت‌یاب و قابلیت‌های امنیتی را به بهترین شکل ممکن فراهم کند. کتابخانه HMS Core هم با هدف ایجاد مجموعه‌ای جایگزین برای کتابخانه‌های سرویس موبایلی گوگل، در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و کاربران قرار گرفت.

هوآوی به تازگی و در رویدادی مخصوص توسعه‌دهندگان که در کشور روسیه برگزار شد از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری برای سرویس‌های موبایلی خود خبر داد. این شرکت همچنین از برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون پوندی به منظور تشویق توسعه‌دهندگان بریتانیایی و ایرلندی جهت ادغام اپلیکیشن‌ها در اکوسیستم HMS پرده برداشت.

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

هواوی هم ساییدم!!!

mostafa3

اونجای ترامپ داره میسوزه از همکاری با هواوی

Mahdi

Yes

mehrdad_ma

چه همکاری خوبی دارن کشورهای کمونیستی و فاشیستی
چین
روسیه
کوبا
ترکیه
ایران
کره شمالی

Jahandar

ح ی وون تو توی کدوم طو یلۀ خارج از ایران روی خشت افتادی که اومدی توی سایت ایرانی و به ایران توهین میکنی ؟
یک تار پ ش م حکو.متایی که اسم بردی شرف داره به رژ.یم های ترو.ریستی جنا.یتکار اروپا و آمر.یکا و شرف داره به میلیونها مثل تو که س.گ اون رژ.یم های ترو.ریستید .

Dr.Nazer

@Jahandar
خ‌فه شو!

m.b

Techtablets بررسی mi 10 رو گذاشت…
از اواسط بررسی تا لحظه آخرش که نقاط قوت و ضعف رو آورد کلا یادم رفته بود mi 10 هست نه نسخه پرو…
واقعاً گوشی شایسته‌ای هست…
میدونم همتون نمیتونید ببینید برای همین فقط از آخرش که نقاط قوت و ضعف رو مینویسه عکس گرفتم… کسایی که فیلم بررسی رو نگاه میکنن دیگه لازم نیست این عکس رو ببینن…
comment image

m.b

راجب اسپیکر هم وضعیت روشن شد… گویا اسپیکر های نسخه پرو هم کمی بهتر و صداش بلندتر از نسخه عادیه…

Mahdi

1.2 cc در برابر ۱.۰cc

The Destroyer

چرا در بخش اسپیکر برای می ۱۰ و می ۱۰ پرو زدن 24bit/192KHz و برای اس ۲۰ زدن 384KHz؟ یعنی اسپیکر اس ۲۰ از اسپیکر مورد استفاده در می ۱۰ قوی‌تره؟ خودم فکر می‌کنم این‌ها مربوط به فرکانس باشه و ربطی به خروجی نهایی صدا نداره اما مطمئن نیستم… اگه می‌دونید میشه توضیح بدین؟ بقیه دوستان هم اگه میدونن ممنون میشم توضیح بدن…

m.b

بله مربوط به بلندی نیست… مربوط به طول موج صداست…اما در بررسی نمونه سامسونگ کمی صدای بلندتری از mi 10 معمولی داشت…

m.b

بیت ها در موسیقی مثل فریم ها در فیلمبرداری میمونن…
دقت و انواع بیت ها در نمونه های 32 بیت و 384 کیلوهرتز بالاتر از نمونه های دیگه هست…

The Destroyer

عجیبه که نمونه سامسونگ بهتر ظاهر شده چون فک می‌کنم اون به جای استفاده از دو اسپیکر جداگانه مثل می ۱۰ از اسپیکر مکالمه به عنوان اسپیکر دوم استفاده می‌کنه (البته مطمئن نیستم). به علاوه این که شیائومی روی این بخش خیلی مانور میداد پس انتظار یه چیزی داشتم که رقیب نداشته باشه (البته هم‌چنان فاکتور قیمت مطرح هست)…
یه سوال دیگه هم برام پیش اومده… سامسونگ پارسال نمایشگر S10 رو با استاندارد HDR10+ معرفی کرد و اسمش رو گذاشت Dynamic Amoled… یعنی امسال که شیائومی نمایشگر می ۱۰ رو به این استاندارد مجهز کرد احتمالا باید اسمش از Super Amoled به یه چیز دیگه تغییر پیدا می‌کرد… پس چرا این اتفاق نیفتاد؟ مگه به جز این تفاوت فاحشی در ساختار دارن یا این صرفا بازاریابی سامسونگ هست؟

κıɔκвαхεя

هرچی رقم هرتز بره بالا نویز کمتره نسبت به درجه صدا.

κıɔκвαхεя

صفحه نمایش s10 lite هم از استاندارد hdr10+
پشتیبانی می‌کنه سامسونگ اسمش رو گذاشته super amoled plus .

Amir galaxy

مصطفی حسگر اثر انگشت mi 10/pro هنوز اپتیکاله؟!

m.b

@The Destroyer
خب سامسونگ تجربه بیشتری داره و بلندگو هاش توسط AKG تون میشه…
خروجی صدای گوشی من یکیه و هنذزفریم هم یکی اما با یک موزیک پلیر عالی خروجی میگیرم و با یکی معمولی… خب این مربوط به سینگ درست تر سخت‌افزار با نرم‌افزار و استفاده از تمام پتانسیل سخت‌افزاره…
راجب صفحه نمیدونم چرا اسمشو تغییر نداده اما فایند و… هم تغییر نمیدن… ربطی به خوب یا بد بودن نداره…

m.b

Amir galaxy
بله اما سریعتر و دقیقتر از قبل…

smartiz

معایبش برای من که عیب نیست

m.b

برای منم بجز اولی دیگه هیچکدوم عیب نبود…

m.b

من فقط رو اون 4k استفاده دارم که اونم با آپدیت eis نسخه pro بهش اضافه میشه…

Milad7

کلا ترکیه کشور کثیفیه

afsoon

ترکیه برده آمریکا نیست .اینش خوبه .فرزندان ترامپ بدجوری انگاری سوختن .بوی سوختگی میاد .آب رو بریز اونجا که میسوزه .😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)