حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی ۳۰ با سرویس موبایل هواوی یا HMS در اروپا ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | آنر، هواوی

دیشب در ترنجی خواندیم که مراسم آنر به صورت آنلاین و تاریخ ۵ اسفند ۹۸ برگزار می شود. یکی از دستگاه های مورد انتظار برای ارایه در این مراسم آنر وی ۳۰ برای بازار جهانی است. در جدیدترین اخبار شنیده می شود که آنر وی ۳۰ با سرویس موبایل هواوی یا HMS در اروپا ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سرویس موبایل هواوی یا HMS

سرویس موبایل هواوی یا HMS

سرویس موبایل هواوی یا HMS

در رویداد ۵ اسفند ۹۸ آنر از سرویس موبایل هواوی یا همان HMS رونمایی می شود. در این رویداد در واقع فرار است شاهد معرفی و عرضه آنر وی ۳۰ به بازار اروپا باشیم. گفته می‌شود این تلفن هوشمند نخستین محصولی است که خدمات موبایل هواوی را در اروپا به همراه دارد.

توسعه سرویس موبایل هواوی پس از آن صورت گرفت که ایالات متحده هواوی را در لیست تحریم‌های خود قرار داد. این تحریم‌ها موجب می‌شود هواوی نتواند از خدمات موبایل گوگل استفاده کند.

اکثر گوشی‌هایی که خارج از بازار چین به‌فروش می‌رسند بر سرویس‌های گوگل متکی هستند و حتی کار کردن با یک گوشی اندرویدی که از چنین اپلیکیشن‌هایی بهره‌مند نیست تقریبا ناممکن است.

از این رو هواوی تصمیم گرفت سرویس موبایل هواوی HMS را راه‌اندازی کند تا یک اکوسیستم یکپارچه را ارایه دهد. سرویس موبایل هواوی شامل اپلیکیشن‌هایی از جمله تماس، پیامک، ایمیل و موارد این چنینی دیگر می‌شود.

نسخه ۴ سرویس موبایل هواوی یا HMS معرفی شد

گوشی آنر V30 نخستین گوشی آنر با پشتیبانی از 5G است
هواوی امیدوار است مشخصات قدرتمند آنر V30 بتواند فروش خوبی را در اروپا به همراه داشته باشد. این محصول نخستین مدل 5G با برند آنر است که به چیپست کایرین 990 مجهز شده است و از تمامی باندهای 5G پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دو باند NSA / SA و شش باند n1 / n3 / n41 / n77 / n78 / n79 نام برد.

یکی دیگر از نقاط قوت گران‌ترین نسخه از این گوشی یا همان آنر وی 30 پرو، بهره‌مندی از یک دوربین قدرتمند 40 مگاپیکسلی اصلی در کنار دو سنسور دیگر است.

این ماژول هم‌چنین از یک سنسور 12 مگاپیکسلی التراویو و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده می‌کند. طراحی این دوربین به‌گونه‌ای است که هر چهار پیکسل در هم ادغام شده و یک پیکسل 2.8 μm را تشکیل می‌دهد. هم‌چنین زاویه تصویربرداری در این دوربین 109 درجه است. این موضوع علاوه بر ثبت تصاویر عریض تر می‌تواند موجب افزایش عمق تصویر شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی و آنر با کنار زدن تحریم های امریکا و بدون گوگل پلی سرویس موفق خواهند شد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

از اروپا خوشم میاد زیاد جواب امریکا رو نمیده

Mahdi

وبسایت DxOMark در بررسی دوربینِ شیائومی Mi10 Pro به این نکته اشاره نموده است که دستگاهی که جهت تست در اختیارِ آن‌ها قرار گرفته، حاوی فریموری می‌باشد که شیائومی قصد دارد آن را در تاریخ 5 مارس ( ١۵ اسفند ) بصورت یک آپدیت در اختیار کاربرانِ این گوشی قرار دهد.

بدین ترتیب پرچمداران جدیدِ شیائومی، در حال حاضر فاقد نرم‌افزار نهاییِ دوربین بوده و مقایسه‌هایی که هم‌اکنون از دوربینِ این گوشی‌ها در یوتیوب یا برخی وبسایت‌ها منتشر می‌شود، هیچکدام پتانسیل واقعی دوربینِ این گوشی‌ها را نمایش نمی‌دهند.

m.b

دمت گرم… من تو ویبو دیده بود یکی از مدیراش نوشته بود… یک ساعت داشتم فکر میکردم دقیقاً چی میگه(ترجمه که میشه متن بهم میریزه) آخر درست نفهمیدم… ممنون گفتی…

Mahdi

😘

نیما عرفانی

خوبه مهدی جان از این بابت که پیشرفت کردی جداً خرسند شدم…

UnderTaker

m.b

البته این متن مربوط به کانالِ Mi Digital هست که یکی از اَدمین‌هاش به نام Reza این مطلب رو ترجمه و توی کانال قرار داده بود.

ممد بمولا

نههههه من گوگل سرویس میخوام 🙁

Jahandar

با اینکه این هواوی شارلاتان هم اسم ایرانو در سرویسهاش چندان به رسمیت نمیشناسه (تنها در اپ گالری وقتی با آی پی ایران وارد میشم مینویسه کشورت الان ایرانه !!) اما کاملا محصولاتش رو با HMS به محصولاتی که سرویس های شرکت های جاسوسی “آمریکای تروریست زامبی پرور” مثل گوگل روشون باشه ترجیح میدم . با این اوصاف اگه هوآوی شروع به ارائۀ سرویس خودش کنه و دست از صفحات نمایش مسخرۀ اج برداره ، پرچمدار بعدیشو میخرم .

بتازگی یک گوشی Nova 5T خریدم و دیدم اینجا خبرش کار شده که آپدیت اندروید ۱۰ گرفته . در صورتیکه این ادعا دقیق نیست و برای نمونه گوشی بنده هیچ آپدیتی نداره. (هزار کلک هم زدم و با آی پی ده پونزده تا کشور تست کردم و حتی آی دی هوآوی رو دیلیت کردم و با کشور جدید آی دی ساختم و هزار تا کلک دیگه اما آپدیتی در کار نیست که نیست . این گوشی نسخۀ YAL-L21 هست . ظاهرا هوآوی برای نسخۀ دیگه ای آپدیت داده که اونموقع قضیه عجیب تر میشه . چون آپدیت اون نسخه خبرش چند ماه پیش در سایتها درج شده اما هنوز که هنوزه برای گوشی ما آپدیتی نیومده !!!)
در پست دیگه ای هم گفته بودم بدون شماره تلفن نمیشه از امکان cloud backup هوآوی استفاده کرد که اشتباه میکردم . (ظاهرا هوآوی سعی داره سرویس هایی مشابه اپل ارائه بده. حتی منوهای آپدیت ده emui که در یوتوب دیدم شباهت زیادی به منوی آیفون ها داره . نوع کارکرد Huawei ID و کلود بکاپ هوآوی هم تشابهات زیادی با apple id و اپل کلود داره.)

نیما عرفانی

وقتی مدیرعامل هواوی گفته بود در بحث امنیت ، اپل رو الگوی خودمون قرار دادیم دیگه باید تا تهشو بخونی دوست عزیز… .

Milad7

به سلامتی

Amir galaxy

سرویس گوگل…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)