حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعویض نمایشگر گوشی تاشو چقدر است؟

نوشته

4 سال قبل | 28 دیدگاه | فناوری‌های نوین

گوشی های تاشو در نهایت اینجا هستند و می توانید یکی از آن ها را بخرید. یکی از ترس‌ها پیرامون خرید این نوع گجت های جدید را می توان هزینه زیاد تعویض نمایشگر آن ها دانست. در ادامه با هم هزینه تعویض نمایشگر گوشی تاشو را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هزینه تعویض نمایشگر گوشی تاشو

با عرضه این گوشی‌ها، خیلی‌ها علاقمند شده‌اند که یکی از آن‌ها را خریداری کنند. اما این دستگاه‌ها نه‌تنها بسیار گران‌قیمت هستند، بلکه هزینه‌های تعمیر بالایی هم دارند.  اجازه هزینه تعویض نمایشگر گوشی تاشو از برندهای مختلف را مرور کنیم:

هزینه تعویض نمایشگر گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ که دومین گوشی تاشو سامسونگ است، از یک طراحی صدفی‌شکل و یک‌دست بهره می‌برد و در مقایسه با سایر دستگاه‌های این لیست، قیمت ارزان‌تری دارد. با این‌حال، شما برای خرید آن همچنان مجبورید که پول زیادی بپردازید.

سامسونگ در وب‌سایت خود، هزینه تعمیر نمایشگر اصلی این گوشی را ۴۹۹ دلار و هزینه تعویض پنل پشت آن (شامل نمایشگر ثانویه کوچک) را ۹۹ دلار ذکر کرده است.

البته اگر شما گلکسی زد فلیپ را قبل از تاریخ 31 دسامبر 2020 خریداری کنید، می‌توانید صفحه نمایش آن را با پرداخت ۱۱۹ دلار تعمیر کنید. این امکان، فقط برای یک‌بار خواهد بود؛ بنابراین باید شانس بیاورید که نمایشگر گوشی‌تان برای بار دوم نشکند.

هزینه تعویض نمایشگر گلکسی فولد

همانطور که می‌دانید گلکسی فولد سامسونگ، اولین گوشی تاشو دنیا از طرف یک برند اصلی بود. با این‌حال، عرضه اولیه آن، به خاطر مشکلات به‌وجودآمده، دو سه ماه به تعویق افتاد. البته سامسونگ ایرادات آن را برطرف کرد و حالا این گوشی تاشوی ۲۰۰۰ دلاری در تعدادی از بازارها قابل دسترس است.

در صورت خراب شدن نمایشگر گلکسی فولد، شما مجبور خواهید بود که ۱۴۹ دلار برای تعمیر آن بپردازید. البته این قیمت تنها برای زمانی است که آن را قبل از 31 دسامبر خریداری کرده باشید. بعد از این تاریخ، هزینه تعمیر نمایشگر آن حدود ۶۰۰ دلار، که در حال‌حاضر قیمت یک گلکسی S10e است، برایتان آب خواهد خورد.

هزینه تعویض نمایشگر هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

اولین گوشی تاشو هواوی، به خاطر نداشتن گواهینامه گوگل و عدم دسترسی به سرویس‌های گوگل پلی، در حال‌حاضر فقط در چین قابل دسترس است.

وب‌سایت هواوی هزینه تعویض نمایشگر آن را ۷۰۸۰ یوان (معادل ۱۰۱۰ دلار) ذکر کرده است. این هزینه تقریبا نصف قیمت میت X در چین است که هم‌اکنون به قیمت حدود ۲۴۰۰ دلار فروخته می‌شود. به نظر می‌رسد که قیمت بالای این گوشی، تا حد بسیار زیادی متاثر از نمایشگرش بوده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا قیمت نهایی آن تغییری می‌کند یا نه.

هزینه تعویض نمایشگر موتورولا ریزر

اولین گوشی تاشو موتورولا با طراحی صدفی‌شکل خود در واقع ادای احترامی بود به ریزر قدیمی. موتورولا ریزر با قیمت ۱۵۰۰ دلار، ارزان‌ترین گوشی تاشویی است که تا به‌حال از طرف یک برند اصلی عرضه شده است؛ با این‌حال، در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار همچنان قیمت بالایی دارد.

هزینه تعمیر نمایشگر موتورولا ریزر، ۲۹۹ دلار ذکر شده که نسبت به هزینه‌های تعمیر سایر گوشی‌های تاشو، ارزان‌ترین محسوب می‌شود. این رقم، فقط ۲۰ دلار بیشتر از هزینه تعویض صفحه‌نمایش گلکسی S10 5G است. بنابراین توصیه ما این است اگر قصد خرید یک گوشی تاشو را دارید، ولی کمی بی‌احتیاط هستید، بهتر است که به سراغ موتورولا ریزر بروید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این فاکتور مهمی در خرید شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده دم

الفا منعطف واقعی اون وسط چی می گه

Amir galaxy

افسون جان با یه اکانت بیا خیلی بهتره

afsoon

من نیستم چی میگی آخه

Amir galaxy

افسون سوتی دادی بد جور چرا نمیخوای قبول کنی؟!
خودت یه بار نگاه کن ببین چه سوتی دادی:
+صد شرف به میت ایکس(افسون)
_شما تست مقاومت میت ایکس رو دیدی؟!
لینکش رو بده(خودم)
×ندیدم کلا طراحیش رو می گم کاری به مقاومت ندارم(یه اکانت دیگه به اسم سپیده دم😂)

afsoon

امیر جان نکنه از ناظر چیزی میگیری میزنی؟ حالت خوبه ؟ چه ربطی داشت .😂بخدا من نیستم من خودم بلد نیستم ثبت نام کنم توی سایت ترنجی .دوستان این کار رو کردن همیشه .

Chalton

در رابطه با تست صفحه نمایش زد فلیپ
اولا گوشی های منعطف تکنولوژی نوظهوری هستن که اول راه هستن،ولی باز سامسونگ زد فلیپ در بخش تست مقاومت و سقوط سربلند بیرون اومد و کیفیت ساختش رو ثابت کرد،ولی در بخش مقاومت صفحه نمایش چون هنوز اول راه هست باز هم تستش منطقی و خوب در اومد،یه عده بچه انتظار دارن که تست زد فلیپ مثل اس 20 بشه،نه عزیزم شما شیشه ای که در اس 20 به کار رفته رو با تکنولوژی شیشه ای که مخصوص زد فلیپ هست و خیلی خیلی نازک هست رو مقایسه نکن،تکنولوژی UTG تتزه اول راه هست و همین که شیشه منعطف رو اورده روی زد فلیپ نشان از جسارت و علم بالای سامسونگ در بخش گوشی های منعطف رو داره،با گوشی منعطف نمیخواید بجنگید که انتظار دارید با چکش هم بزنید روش چیزیش نشه،بعد از نزدیک به 40 سال تازه گوشی های موبایل به اینجا رسیدن که بازم میشه ایراد ازشون گرفت بعد انتظار دارید گوشی های منعطف که نزدیک به 2 سال هست اومدن بدون هیچ ایرادی توزیع بشه،سامسونگ تو گوشی منعطف خودش رو ثابت کرد و کمترین ایراد رو در گوشی های منعطف داره،زد فلیپ یه شاهکار با کیفیت ساخت بالا هست که تست های مقاومت و سقوطش تو یوتیوب هست،یه عده بچه کم سن و سال که هیچی از گوشی نمیفهمن واقعا نمیفهمن میان ایراد میگیرن😏جالب اینجاست تو پست تست مقاومت صفحه نمایش هرچی بی پول و بچه ریختن ایراد میگیرن و ترول بازی در میارن البته به جز چند نفر که طرفدار برندهای دیگه هم جزوشون بود منطقی رفتار کردن،بقیه یه عده بچه سن و پول تو جیبی بگیر پاپا و مامی هستن میان درباره زد فلیپ حرف میزنن،بگو تو یه نوشابه نمیتونی هنوز واسه خودت بخری اون وقت میای درباره شاهکار زد فلیپ حرف میزنی میخوای بکوبونی،هر عقب افتاده هست تو اینجا جمع شد به خدا( البته به جز چند نفر )
دقیقا منظورم همونایی که تو اون خبر ترول بازی در اوردن هستم شماها برید همون چوپانیتون رو بکنید شمارو چه به تکنولوژی اخه،این اینترنت همه گیر شد این چوپان ها گوسفنداشون رو فروختن واسه بجه هاشون گوشی خریدن که بیان تو سایت های تکنولوژی اس.کول بودنشون رو فریاد بزنن،( البته به جز چند نفر)

V800B

اول از همه بگم اگر میبینی
سونی،الجی،اچ تی سی، اپل
گوشی تاشو نمیرنن دال بر عدم توانایی نیس ک داری ب دلت صابون میزنی
این مورد اول
مورد بعدی دلیل نزدن هو ب دلیل هزینه بالا و همین مشکلات ک عینن در تمای گوشی های تاشو دیدیم

مورد بعدی کسی سامسونگ مجبور نکرده بزنه
ولی وقتی میزنه یا باید خوبشو تولید کنه یا بهتر مثل بقیه برند ها تو خفا تکنولوژی رو ارتقا بده

صرفا هر اول بودی جسارت تلقی نمیشع
در مورد گوشی تاشو جدید سامسونگ انصاف و تعصب نیارم وسط صفحه نمایشش ی چیزی ب افتضاح هم بدهکار بود
حالا میخای تا صبح اینارو بگی تنها اتفاقی ک میوفته اون چهار نفری ک شما الگویی هستی براشون ب عنوان طرفدار ی برند
اون هم زیر سوال میره
گوشی تاشو اولی سامسونگ بسیار بهتر بود تا این یکی

Dr.Nazer

خیلی بیشعوری (البته به جز چند نفر)😂😂😂

AAAA_.reza._AAAA

((ولی در بخش مقاومت صفحه نمایش چون هنوز اول راه هست باز هم تستش منطقی و خوب در اومد))

با یه همچین آدمایی ما سر و کله میزنیم!

afsoon

فکر کن هر یک ماه بعلت خط و خش که با لمس کردن پیش میاد مجبور باشی ۴۰۰ دلار بدی واسه تعویض 😂😂😂😂خعلی ضعیف بود مقاومتش باید می‌دونم یک ماه هم دوام بیاره .

Mahdi

وای خدا هزینه ی صفحه نخودی پشت زد فلیپ قیمت realme c3 با پردازنده helio g70 و سه گیگ رم و دوربین دوگانه هست

Mahdi

حالا بیا و بعضی ها رو حالی کن که گوشی تاشو اول راهه و همه مشکل دارن و زد فلیپ هم جزو اوناست میاد بهت میگه از اینکه سامسونگ ۱.۵ میلیون فروخته احساس سوزش میکنی ، نمیدونم آدم رو چه حسابی اینا رو میگه

Aпɢεʟ

گوشی تاشو اصلا به چه درد میخوره …💡🙂

Mahdi

مهندسی فوق پیشرفته برندهای سازنده رو به رخ بقیه میکشه😉

Aпɢεʟ

خخخ ای دلم ⁦☺️⁩ نمیخواد همون اگزینوس رو بخاری نسازه بسه🤣

ممد بمولا

https://vigiato.net/p/45443
خیلی سلام میرسونه… این بررسی رو بخون در ضمن از جای معتبری هم آوردم که نگی نامعتبر و دروغه

Aпɢεʟ

همش دروغه خودم بررسیش کردم اصلا اینطور نبود 😒.مثل سامسونگ نیست حتی موقع بنچمارک گرفتن داغ بشه 🤣⁦☺️⁩

ممد بمولا

هر گوشیی موقع بنچ گرفتن داغ میشه عزیزم فقط اگزینوس نیست مدیاتک و اسنپ و کایرین و A هم همینطورن چون بنچمارک بیشترین فشار رو گوشی میزاره

ممد بمولا

درضمن به خودت مثبت نده ضایعی

Aпɢεʟ

شاید باورت نشه ولی با گوشی که پردازنده مدیاتک هم داشته بنچمارک گرفتم داغ نشده ولی با اس ده پلاس و اس ۹ بنچ گرفتم جفتشون داغ میکردن…
نشون میده level بخاری بودن سامسونگ رو😋🤣
سامسونگ اگه تو هیچ چیزی اول نباشه تو داغ کردن مقام اول رو داره😂😂

Aпɢεʟ

مثبت میدم تا جونت درآد⁦☺️⁩😛

Amir galaxy

سلام ۹تی دارم با اسنپ ۷۳۰ داغ میشه خیلی

The Destroyer

پوکوفون من تو بنچمارک گیری تا ۴۰ درجه هم میرسه…

Mahdi

ولی من پوکوفون دارم فقط تو یه اپدیت کمی داغ میکرد ولی الان با سنگین ترین بازی ها هم داغ نمیشه

Mahdi

یه جای کارشون اشتباهه خودشون میدونن گوشی تاشو هنوز اول راهه میان تولید انبوه میکنن میدن به مردم بیچاره اصلا هم واسشون مهم نیست چه سامسونگ چه هواوی و چه موتورولا ، هر کدوم رو باید یه صدتایی بسازن و بدن افراد متخصص ببینن چه اشکالاتی دارن تا تو سری بعد برطرف کنن

Amir galaxy

چقد زیاااااد
مخصوصا میت ایکس (۱۰۰۰ دلار😬)
کاش هر چه زودتر این مشکل خط و خش رو درست کنن آخه آدم زورش میاد ۱۵۰۰ دلار بده زد فلیپ اونوقت با لمس کردنش هم خط بیوفته😂
نه فقط زد فلیپ کلا همشون اینطوری‌ان
به اون دوستمون هم بگید با این نمک بازیا محبوب نمیشه
حرف حق رو زدم و روی حرفمم هستم مشکلی داری با جایی بهم بگو واست روشنش کنم

Amir galaxy

یه نفر ۸ یا ۹ تا لایک میگیره یه نفر هم ۹ تا دیس لایک
دمت گرم😂😂😂😂

Milad7

چقدر زیاد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)