حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیانیه سامسونگ درباره باقی ماندن در بازار ایران

نوشته

4 سال قبل | 20 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

مدتی است که با وجود تحریم ها نگرانی هایی برای خروج برندهای مختلف از بازار کشور وجود دارد. امروز شاهد بیانیه سامسونگ درباره باقی ماندن در بازار ایران هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بیانیه سامسونگ درباره باقی ماندن در بازار ایران

سامسونگ

سامسونگ

شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده هواداران و مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.

سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌های اخیر و با وجود تمامی تحولات تغییر نکرده است. در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد. در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

به من ربطی نداره…چون پول خرید لوازم سامسونگ رو ندارم 🙂😑

afsoon

من که هایسن تی سی ال پاناسونیک بوش .چیزای برقی کوچلو هم ایرانی برداشتم 😄

Mahdi.L

به سلامتی استفاده کنید ^_^

AAAA_.reza._AAAA

بمال بماله

afsoon

مرسی همچنین

smartiz

Ok…ok😑

Elyas

این بمونه بازم فرقی نمیکنه
ما نمیتونیم وفادار بمونیمو بخریم
چون پولشو یا ندارم یا داریمم میزنیم به یه زخم دیگه

Milad7

سام و ال جی الان اکثرا به صورت قاچاق وارد کشور میشن

Milad7

مراقب باشید فریزر ایرانی با پوسته ی سامسونگ بهتون نندازن!!!

mehrdad_ma

ولی سخنگوی وزیر امور خارجه گفت برید دیگه برنگردید ما رفیق روزهای خوب نمیخوایم

Mahdi

سامسونگ عشق بود و هست ولی الان کمتر کسی میتونه لوازم خانگی سامسونگ رو بخره

V800B

با اینکه سامسونگ تو گوشی خیلی خوبع
ولی تو لوازم خانگی
الجی بیشتر دوس دارم

Jahandar

رفتم یه گوشی هواوی خریدم میبینم در تنظیمات ، جاهایی که باید کشورو انتخاب کرد اصلا اثری از ایران نیست . ( از جمله برای ساخت آی دی هواوی در گوشی جهت ارسال مسیج فعالسازی !!!)
با دیدن این موضوع به این نتیجه رسیدم کسایی که سنگ هواوی رو به سینه میزدند (مثل خودم) و میزنند ، یا بازاریاب هواوی هستند ، یا خودشون موبایلی از هواوی ندارند و فقط یه چیزی شنیدند ، یا یه مشکل دیگه دارند که نمیگم !!
این شرکت شارلاتان حتی حاضر نیست ایران رو بذاره توی لیست کشورهای هدفش ، بعد توی ایران کلی نمایندگی زده و کلی هم پول خرج تبلیغ محصولاتش در ایران میکنه . شارلاتانا .

Aпɢεʟ

خخ تازه فهمیدی 😉
#هواوی به پایان سلام کن.

Taktaz

داداش تند نرو و سادگی خودتو به گردن هواوی ننداز شما رفتی یه گوشی که قاچاقی وارد شده و برای یه منطقه دیگه هست رو خریدی خوب معلومه نباید فارسی داشته باشه گوشی اگه سفارش خاورمیانه باشه حتما فارسی داره اگر هم یک درصد نداشته باشه با یه فلش اوکی میشه!

Jahandar

اولا حرف مفت میزنی و گوشی نسخۀ گلوباله با گارانتی مدیا پردازش .
ثانیا یا اسکلی و کلا نفهمیدی چی گفتم ، یا بازاریابی و خودتو زدی به نفهمی . من میگم اسم ایران توی لیست انتخاب کشورها در جاهایی مثل ساختن Huawei ID نیست ، تو از فارسی داشتن و نداشتن حرف میزنی ؟
اصلا میدونی Huawei ID چیه ؟
شرکت معظم کشور دوست و برادر چین ، حتی انقدری ایران و ایرانی رو به رسمیت نمیشناسه که موقع ساخت آیدیش اسم کشورمونو بذاره توی لیستش . 🤬

برای cloud backup هم شماره تلفن میخواد که چون این شرکت شارلاتان چینی ایرانو در لیست کشورها قرار نداده اصلا نمیشه گزینه‌شو فعال کرد . 🤬

Amir galaxy

لوازم خانگی گرونی داره

Amir galaxy

بمون که وگرنه پونصد تا یه تومن اضافه‌تر میکشن رو قیمت موبایلا(مثل شیا)

سپیده دم

باز خوبه

Taktaz

اینا همش حرفه که بازار فروششو از دست نده وگرنه سامسونگ و ال‌جی از ترس تحریم‌های آمریکا خیلی وقته از ایران کشیدن بیرون اگه یادتون باشه چند سال پیش همه گوشیای سامسونگ با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه(اینتر) وارد ایران میشد که همه هم تو نمایندگی صف میبستن برا گرفتن جایزه!!!
ولی الان دیگه از این خبرا نیست همه این گوشیای سامسونگ هم که الان وارد ایران میشه سفارش کشورهای دیگه و متفرقه هست که شرکتها خودشون گارانتی میکنن و هیچ کدوم سفارش ایران نیست لوازم خانگی هم همه قاچاقی وارد میشه،الجی هم که رسماً تعطیل کرده و دیگه از اون مراسم‌های پر شور معارفه چند سال پیش خبری نیست و تو نمایندگیش پرنده پر نمیزنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)