حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ قرمز گلکسی اس ۲۰ لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی اس ۲۰ سه شنبه این هفته رسما معرفی شدند و توجهات زیادی را به خود جلب کردند رنگ بندی این دستگاه ها را می توان از جهت تنوع، معمولی توصیف کرد. امروز اما رنگ قرمز گلکسی اس ۲۰ لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رنگ قرمز گلکسی اس ۲۰

رنگ قرمز گلکسی اس ۲۰

رنگ قرمز گلکسی اس ۲۰

امروز رندرهای جدیدی از گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس منتشر شده که نسخه‌های قرمزرنگ آن‌ها را نشان می‌دهد.

ما در تصاویر، چیدمان منحصربه‌فرد دوربین پشت گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس، لوگوی سامسونگ و کناره‌های بالا سمت راست دستگاه‌ها را می‌بینیم که همگی دارای یک انتخاب جدید از رنگ قرمز هستند.

این رندرها، جلوی دستگاه را نشان نمی‌دهند، با این‌حال، ما فکر نمی‌کنیم که چیز زیادی در آنجا تغییر کرده باشد.

سامسونگ هنگام معرفی سری گلکسی اس ۲۰ خود در رویداد آنپکد 2020، هیچ اشاره‌ای به نسخه قرمزرنگ آن‌ها نکرد و ما می‌دانیم که رنگ‌های رسمی این گوشی‌ها فقط خاکستری، مشکی، صورتی و آبی هستند.

رندرهای منتشرشده، نسخه قرمزرنگ گلکسی اس ۲۰ اولترا را هم نشان نداده‌اند و منبع اطلاعات هم اشاره‌ای به این موضوع نکرده است. توجه داشته باشید که این رندرها فعلا در حد شایعه هستند و باید با احتیاط با آن‌ها رفتار کرد؛ بنابراین شاید بهتر باشد که انتظارات‌مان را درباره عرضه یک گلکسی S20 یا S20 پلاس قرمزرنگ پایین نگه داریم.

نظر شما چیست؟ منتظر رنگ قرمز گلکسی اس ۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

قیافه s20 خیلی بد نیست نسخه پلاس و اولترا زشتند

Mahdi

آره مستطیلش کوچیکتره

ali

پیش فروش گلکسی s20 و s20 plus تو دبی شروع شده از سایت چایا مارکت که از چین و دبی گوشی وارد می کنه قیمت گرفتم نسخه پایه s20 رو 12/750/000می یاره بدون ریجستر . در ضمن تو پیش فروش نسخه معمولی جایزه نداره ولی رو مدل پلاس هندزفری بیسیم جایزه می دن.

pooria

من با این قیمت میرم دو تا mi 10 میگیرم مشخصاتشم بعضا در بعضی موارد بهتره

smartiz

یعنی می 10 6 میلیون اگر اینطوری ک فوق العاده س

AAAA_.reza._AAAA

در مقام مقایسه با s20 ultra گفت نه نسخه معمولی و پلاس

ali

تازه بدون ریجستر!!

Mahdi

چه خبره ۵۱۲ بدون رجیستر باید اینقدر بشه

Mahdi

می۱۰ که قیمتش بدون رجیستر ۸ تومن میشه

david2arc

اگه قیمت دلار ثابت بمونه قطعا قیمت واقعی میشه . این الان حباب شدید داره هنوز دو روز از معرفیش نگذشته

Chalton

واقعا هنوز محو اس 20 اولترا هستم واقعا این گوشی یه گوشی کامل و با اختلاف بهترین هست،امسال میشه گفت هر گوشی معرفی بشه واقعا بدون تعصب میگم به اس 20 اولترا نمیرسه،البته قصد خریدش رو دارم ولی در تابستان،الان فقط پولدار ها میتونن بخرن با این حباب قیمتی که ایران میخواد بزاره، دوستان هماهنگی برندهارو داشتید؟دگزو اول برای شیائومی رو بررسی کرد تا چند روزی در صدر جدول بمونه و وقتی اس 20 اولترا رو بررسی کرد با اختلاف بیاد صدر و می 10 بیاد دوم و این گونه هست که رتبه اول دوم سنسورهای سامسونگ میدرخشد.
می 10 هم که معرفی شد مبارک طرفداراش،ولی در کل چیز خاصی نداشت و اندازه همون 600 دلار بهتون امکانات میده و کیفیت ساختش هم که اندازه همون 600 دلار هست،بعضی از دوستان میگفتن می 10 قراره یه غول در دنیای موبایل بشه از این جور حرف ها ولی دیدیم که چیز خاصی نداشت و یه پرچمدار معمولی نسبت به پولی که میخواید هزینه کنی هست،از صفحه نمایش تا باتری و کیفیت بدنه همه معمولی هستن البته دوربینش خوب هست و حقیقت رو باید گفت،شارژر هم که کیفیت معمولی و هندزفری هم نداره همه این ها هزینه هارو به شدت کاهش میده،دوستان برندهای چینی بیشتر رو ظاهر کار میکنن،جالب اینجاست قیمت جهانی 600 دلار نیست بالاتر هست و شیائومی یکی از سیاست‌هاش(به نوعی تبلیغات فریب دهنده)اینه که میاد قیمت چین رو اعلام میکنه نه جهانی که بالاتر هست
هیچ ارزونی بی حکمت نیست اونم در دنیای تکنولوژی

Aпɢεʟ

چه رنگ زاخاری🙁

V800B

چیزی ک خیلی تو سری اس من ب شدت ازش راضی هستم دور گوشی و نوع طراحیش دقت کنید وقتی ب قسمت ولوم میرسع چقد زیبا طراحی شده
واقعا باید نمره ۲۰ بهشون داد چقدر زیبا 👍

AAAA_.reza._AAAA

کاش یه طرح گرادیانی ایی چیزی بود حداقل

رنگاش خیلی ساده ان

Milad7

خوشگله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)