حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ زد فلیپ احتمالا بدون نشان گلکسی معرفی شود

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

نشان تجاری سامسونگ زد فلیپ (Samsung Z Flip) بدون استفاده از برند گلکسی ثبت و باعث شده تا برخی از کارشناسان به این فکر فروبروند که احتمالا سامسونگ این گوشی منعطف تاشو را از زیر چتر برند گلکسی بیرون خواهد آورد. سامسونگ زد فلیپ احتمالا بدون نشان گلکسی معرفی شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ زد فلیپ

سامسونگ

سامسونگ

فقط چند ساعت دیگر تا برگزاری رویداد Unpacked 2020 سامسونگ باقی مانده است. اگر به خوبی به ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده نگاه کرده باشید٬ شما متوجه نام این دستگاه٬ متفاوت از آنچه تاکنون شنیده بودید خواهید شد. شایعات اخیر همگی تأیید کرده‌اند که این گوشی با نام Z Flip عرضه می‌شود و کاربران نیز فرض را بر این گرفته‌اند که نام کامل آن «گلکسی زد فلیپ» خواهد بود. اما LetsGoDigital اینگونه تصور نمی‌کند٬ چرا که به ادعای این منبع٬ سامسونگ اخیراً یک نشان تجاری به نام سامسونگ زد فلیپ را ثبت کرده است که در آن خبری از عبارت «گلکسی» نیست.

گلکسی، برند همه جانبه‌ی سامسونگ برای محصولات فناوری مصرفی این شرکت است و از زمان عرضه‌ی گلکسی اس تاکنون نیز در نام تمام گوشی‌های این شرکت حضور داشته است. به همین خاطر است که اگر ببینیم این گوشی تاشو جدید از زیر چتر این برند بیرون آمده است٬ شگفت زده خواهیم شد. تقریبا می توان گفت که تا زمانی این برند فقط برای محصولات اندرویدی آن ها بود ولی مدتی بعد حتی ساعت های تایزنی این شرکت هم نام گلکسی گرفتند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نام گوشی تاشو جدید سامسونگ چه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

هرچند که صحت یا رد این موضوع امشب مشخص میشه اما احتمالش زیاده بخواد سری فلیپ رو جداگانه بذاره برای دیوایس های تاشوی خودش و همچنین شاید گلکسی فولد بعدی هم در سبد محصولات این زیر برند از سامسونگ قرار بگیره.

Dr.Nazer

مشکلی نیست ما راضی‌ایم!

Mahdi

فکر نکنم موضوع مهمی باشه

Milad7

میتونه موفق باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)