حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی برش فیلم در استوری اینستاگرام به زودی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام شبکه اجتماعی تصویر محور محبوب و موفقی که فیسبوک آن را خریده ، پس از این خرید بسیار فعال و پرآپدیت ظاهر شده است. امروز خبر می رسد که برش فیلم در استوری اینستاگرام به زودی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

برش فیلم در استوری اینستاگرام

برش فیلم در استوری اینستاگرام

برش فیلم در استوری اینستاگرام

اینستاگرام موفق اکنون در حال آماده سازی دو ویژگی بسیار کارآمد است. یکی از آن ها واکنش به پیام های دایرکت بوده و دیگری امکان برش فیلم در استوری است. ویژگی اول به شما اجازه می دهد تا به پیام های خاص واکنش نشان دهید. بدین ترتیب که انگشت خود را برای مدتی روی پیام نگه داشته و سپس ایموجی موردنظر را انتخاب کنید.

برش فیلم در استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از قابلیت های جالب توجه است که به زودی به اپلیکیشن اضافه می شود. این ویژگی زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که شما قصد داشته باشید یک ویدیوی طولانی را در استوری خود به اشتراک بگذارید. مسلما شما قادر به بارگذاری کامل ویدیو نخواهید بود. در عوض باید فیلم را برش داده و آن را به چند قطعه تبدیل کنید. جالب آنکه بارگذاری فیلم در واتساپ نیز به همین روش انجام می شود.

قابلیت برش ویدیوها در استوری هنوز در حال آماده سازی و توسعه است و برای همین فعلا امکان استفاده از آن برای عموم کاربران وجود ندارد. علاوه بر این هنوز هیچ تاریخی برای راه اندازی این ویژگی از جانب اینستاگرام تعیین نشده است.

منتظر این ویژگی جدی اینستاگرام هستید؟ بیشتر طرفدار استوری هستید یا پست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

خوشحال شاخ های اینستا ⁦☺️⁩، برش فیلم ولی خیلی کاربردیه

Aпɢεʟ

اینستا چیز خوبیه ⁦☺️⁩

Milad7

والا ما که تو کار استوری و اینا نیستیم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)