حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه آیفون ۹ احتمالا فروردین ۹۹ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، شایعات

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم اپل آماده‌ی تولید انبوه آیفون ۹ شده است و اپل آن را آماده‌ی عرضه در ماه فروردین خواهد کرد. آیفون ۹ یک گوشی اقتصادی حدودا ۴۰۰ دلاری برای رقابت در بازار میان‌رده‌ها است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره زمان عرضه آیفون ۹ صحبت کنیم.

زمان عرضه آیفون ۹

افزایش میزان فروش آیفون در بازار چین

بر اساس آخرین گزارش‌ها٬ اپل تولید انبوه آیفون ۹ خود که پیشتر با نام آیفون اس ای ۲ از آن نام برده می‌شود را از ماه آینده آغاز خواهد کرد. همین گزارش همچنین نشان می‌دهد که این دیوایس جدید با هدف بخش گوشی‌های اقتصادی نظیر بازارهای نوظهوری همچون هند به تولید خواهد رسید. این تلفن هوشمند می‌تواند با قیمتی در حدود ۴۳۰ دلار عرضه شود٬ در حالی که از ظاهری شبیه به آیفون 8 اپل برخوردار است. استفاده از طراحی تکراری به این دلیل است که آیفون ۹ یک گوشی اقتصادی خواهد بود.

حال طبق گفته‌ی حاضران صنعت موبایل٬ اگر همه چیز به همین دقت درست باشد٬ می‌توانیم شاهد معرفی گوشی آیفون 9 اپل در ماه مارس باشیم. در واقع کارخانه‌هایی در چین مانند فاکس‌کان وجود دارند که آمادگی لازم برای تولید انبوه آیفون ۹ را دارند.

ما می‌دانیم این گوشی دارای شباهت ظاهری با آیفون 8 است. آن به یک نمایشگر 4.7 اینچی مجهز بوده که در زیر آن یک کلید هوم با تاچ آیدی حضور دارد. گرچه باید انتظار تغییراتی هرچند کوچک را در طراحی این گوشی داشته باشیم. به طور مثال٬ قاب شیشه‌ای مشکی پشتی به شکل مات درآمده است که باعث شده ضخامت آن 0.5 میلی‌متر بیشتر از آیفون 8 شود.

در قلب تپنده‌ی این گوشی٬ پردازنده‌ی Apple A13 حضور دارد که می‌تواند سالیان سال به‌روزرسانی‌های iOS را دریافت کند و این می‌تواند توجه بسیاری از کاربران اندرویدی که از دریافت به‌روزرسانی‌های اندروید کلافه شده‌اند را جلب خودش کند. قیمت این گوشی نیز می‌تواند یکی از برگ‌های برنده‌ی گوشی اقتصادی جدید اپل باشد. به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران٬ قیمت 430 دلاری این گوشی باعث می‌شود مشتریان زیادی به فکر خرید این گوشی مدرن و خوش قیمت برند اپل بی‌افتند.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

باید منتظر معرفیش باشیم ولی در کل بعیده محصول وسوسه انگیزی باشه

Aпɢεʟ

عالیه🌹

vahid

مسخره ترین گوشی اپل واقعا کیه که تو سال 2020 بخواد این گوشی با این حاشیه مسخره تر از اون آرمشو تهیه کنه،،،

_V_

انسان هایی که جذب برند اپل شده باشن میخرن حتما

من فکر میکنم اپل با محصولات این چنینی حتی میتونه هواویو بکشه پایین باز

smartiz

خب طراحی بهتری می‌زدی…

Amir galaxy

+عه یه گوشی دیدم پشتش یه سیب گاز زده هست
_اوه یس آیفون 🤤
+من برم یکیشو بخرم
_اصلا مشخصات و قیمتش رو دیدی؟!
+مشخصات کیلویی چند… اصلش اون سیب هست که توی آینه میوفته
_پس بریم دوتاشو بخریم
+واو ما چقد لاگژری هستیم😎
.
.
.
.
صرفا جهت شوخی بود تجاوز نکنین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)