حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش فوری ایران خودرو پنج شنبه ۱۰ بهمن ۹۸ برای پژو پارس و ۴۰۵

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

امروز ایران خودرو شرایط فروش فوری جدید خود را اعلام کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط فروش فوری ایران خودرو پنج شنبه ۱۰ بهمن ۹۸ برای پژو پارس و ۴۰۵ را مرور کنیم.

شرایط فروش فوری ایران خودرو پنج شنبه ۱۰ بهمن ۹۸

شرایط فروش فوری ایران خودرو پنج شنبه ۱۰ بهمن ۹۸

شرایط فروش فوری ایران خودرو پنج شنبه ۱۰ بهمن ۹۸

اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباري محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 10 صبح روز ۱۰ بهمن ۹۸ زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست ارایه می شود

با هدف جلوگیري از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام براي مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهاي را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

“مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربري و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.”

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یا خود خدااااا…. slx 77 تومن؟ 😐

Aпɢεʟ

این روزا همه استقلالی ان شما چطور ⁦❤️⁩😍😍

Milad7

اینجا کسی هست که تونسته باشه پیش فروش ثبت نام بکنه؟!

نیما عرفانی

💙⚽🔵⁦🇮🇷

pooria

من باز هم میگم یه کوییک تحویل فوری ثبت نام کردیم دو تا کوییک r پیش فروش ثبت نام کردیم و همینطور یک کوییک و یک ساینای دیگه برای فامیلامون ثبت نام کردیم . تحویل فوری سخت ولی پیشفروش نه اگه میخواید ثبت نام کنید اول به اینترنت پرسرعت نیاز دارید(بیشتر برای ایرانخودرو ) دوما یا باید دستتون خیلی تند باشه یا از تکمیل خودکار فرم در مرور گر های مختلف استفاده کنید (همون auto fill) و در اخر شهر هایی رو انتخاب کنید که دیرتر پر میشن مثلا تو چهارمحال شهرکرد رو نباید انتخاب کنید و از همه بهتر لوردگان هست موفق باشید و یک بار دیگه میگم ایرانخودرو تلاش نکنید نمیشه (بخاطر حاشیه سود زیاد ) برید سایپا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)