حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رمز دوم ایستا از فردا سه شنبه ۸ بهمن ۹۸ حذف خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | اخبار داخلی

به نظر می رسد رمز پویا به صورت تدریجی محو خواهد شد و این روال از فردا آغاز می شود. رمز دوم ایستا از فردا سه شنبه ۸ بهمن ۹۸ حذف خواهد شد و درباره جزییات آن در ادامه مطلب صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

حذف رمز دوم ایستا

حذف رمز دوم ثابت کارت بانکی

پیرو اطلاع‌رسانی انجام شده در مورد قطع رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت بانکی) در هفته دوم دی‌ماه، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند این سرویس از روز هشتم بهمن‌ماه جاری در بانک‌ها و موسسات اعتباری بطور تدریجی ظرف چند روز قطع می‌شود و تنها «رمز دوم پویا» قابل استفاده می‌باشد.

لازم به ذکر است انجام خریدهای اینترنتی بدون حضور کارت تا سقف مجموع یک میلیون ریال برای هر کارت در هر ۲۴ ساعت با رمز دوم ایستا قابل انجام است.

در همین‌ زمینه به آگاهی می‌رساند رمز دوم ایستای کارت‌های بانکی بانک‌های صادرات و پاسارگاد در روز هشتم و‌ بانک‌های قرض‌الحسنه رسالت و ایران-ونزوئلا در روز دهم و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روز دوازده بهمن‌ماه غیر فعال می‌شود.

قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک‌ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

در پایان مجدد تاکید می‌شود مشتریان محترم بانکی ظرف چند روز آینده نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» از طریق مراجعه به وب‌سایت بانک خود یا خودپرداز و یا شعبه بانک خود اقدام کنند.

مشتریان بانکی برای فعال‌سازی رمز دوم پویای پیامکی کافی است شماره تلفن همراه خود را در یکی از درگاه‌های بانکی تایید و پس از آن قادر خواهند بود با فشردن دکمه “دریافت رمز دوم پویا” در درگاه‌های پرداخت، رمز دوم پویا را از طریق پیامک دریافت کنند.

آموزش فعال سازی رمز پویا اکثر بانک ها

(کلیک کنید)

شما برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف اقدام کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

باید مبالغ کمتر از ۱۰۰ هزار تومن را با رمز دوم راه بندازن. نمیشه ک هر کار کنیم هی رمز پویا بگیریم. حالا من رمزساز دارم اما اونا ک با پیامک کار میکنن هزینشو کم میکنه براشون

Aпɢεʟ

دکسو به هیچ عنوان معتبر نیست.

Mahdi

دوست عزیز یه سر به صفحه mobonews توی اینستاگرام بزن اونجا بررسی پیکسل ۴ رو گذاشته خودش هم ۱۱پرومکس داره توی بررسی دوربین میگه توی روز پیکسل بهتره و ایفون حالت شبش بهتره سلفی هم میگه که واقعا پیکسل بهتره ولی توی‌سایت dxo آیفون ۱۱۷ و پیکسل ۱۱۲ واسه همینه که میگم دکسو معتبر نیست نه که دوربین آیفون بد باشه اتفاقا خیلی هم خوشم اومده از دوربینش ولی بنظر من اگه منطقی‌ امتیاز میدادن کل گوشی ها از سامسونگ گرفته تا جی ال ایکس نباید امتیازشون از ۱۱۰ بالاتر میرفت و‌ بنظرم دکسو یک سایت بازاریابی برای گوشی هاست تا فروششون بالاتر بره

MohammadFarhaadi

الان موبونیوز!!! معتبرتر از dxo شده؟!خوشم‌میاد برای اینکه برند خودتون رو توجیه کنید چنگ به هر چیزی میزنید. dxo یه آزمایشگاه بزرگ و معتبر با تمام امکانات برای سنجش کیفیت دوربین های حرغه ای و نیمه حرفه ای و … و این اواخر هم گوشیه موبایله.بعدش میاید یه جایی که خیلیا اصلا اسمش رو نشنیدن و چشمی بررسی میکنه رو معتبرتر میدونید.درسته که اکثر مواقع دکسو خلاف نظر خود من رده بندی میکنه ولی دلیل بر تقلب و این چیزا نیست.مگه دکسو رو با چی اشتباه گرفتی با ادارات ایرانی؟؟؟!!!من و شما فقط یه عکس تو روز روشن رو میبینیم یا نهایتا فیلمبرداری اونا چند روز تمام حالتهای ممکن رو بررسی میکنن.

Mohammad 13759

# این میگه معتبر نیست
من میگم معتبر هست چون #این میگه هست

Aпɢεʟ

وای خدا هنوزم se و 6s آپدیت میگیرن دمت گرم اپل ⁦❤️⁩
اون وقت بعضی شرکتها برا پرچمدارشون ۲ سال در نظر گرفتن

Lovers of God

دوربین سلفی iPhone 11 pro max توسط دکسو برسی شد 91
کم تر از رقبا

Lovers of God

البته نسبت به xs Max که 82 بود پیش رفت خوبی داشته (ولی به هر حال من دکسو را قبول ندارم🤗)

smartiz

مسخرشو درآوردن ، من هرکاری میکنم نمیشه 🙁

Mohammad 13759

برای من صادرات هست ، رفتم بانک شما ره رو تایید کرد بعد نرم افزار ریما نصب کردم بعد مراجعه کردم به خود پرداز یه رمز ازش گرفتم وارد نرم افزار کردم بعد یه رمز هم برام پیام شد اونم زدم و تمام .

Milad7

هنوز خیلی بانک ها اختلال دارن

Milad7

نمونه اش بانک ملی باید 3 بار کد بگیری تا جواب بده

Chalton

باز یه داستان جدید و بی هدف دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)