حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست ۵۰۰ برند برتر سال ۲۰۲۰ از نگاه BrandFinance منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

امروز لیست ۵۰۰ برند برتر سال ۲۰۲۰ از نگاه BrandFinance منتشر شد. در این لیست شاهد فراز و فرودهای جالبی بوده‌ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لیست ۵۰۰ برند برتر سال ۲۰۲۰ از نگاه BrandFinance

لیست ۵۰۰ برند برتر سال ۲۰۲۰ از نگاه BrandFinance

لیست ۵۰۰ برند برتر سال ۲۰۲۰ از نگاه BrandFinance

شرکت بریتانیایی BrandFinance لیست ۵۰۰ برند ارزشمند سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. در این لیست باارزش‌ترین برندهای جهان در ماه ژانویه سال 2020 معرفی شده‌اند. همان‌طور که قابل انتظار می‌رفت شش جایگاه از ده رتبه برتر این لیست مربوط به ایالات متحده است. چین با سه شرکت و کره جنوبی نیز با برند سامسونگ تنها یک جایگاه از ده رتبه برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

آمازون که یک غول تجارت الکترونیکی محسوب می‌شود توانسته است در رتبه اول با ارزش‌ترین برند قرار بگیرد. این شرکت 220.7 میلیارد دلار ارزش دارد که به نسبت سال گذشته 17.5 درصد افزایش یافته است. این افزایش مربوط به گسترش خدمات ابری، سرویس استرسم و لجستیک است.

گوگل دیگر شرکت آمریکایی با ارزش تخمینی 159.7 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار گرفته است. این نشان دهنده رشد 11.9 درصدی به نسبت سال گذشته است. سومین برند با ارزش دنیا نیز اپل است که 140.5 میلیارد دلار ارزش دارد. با این حال این رقم به نسبت سال گذشته 8.5 درصد کاهش یافته است.

مایکروسافت نیز در طی یکسال گذشته با افت ارزش برند 2.1 درصدی مواجه شده است. مطمئنا این موضوع در سیاست‌های کلی مایکروسافت و اپل در سال جاری تاثیرگذار خواهد بود.

در رتبه‌های چهارم تا دهم باارزش‌ترین برندهای جهان شرکت‌های مایکروسافت با ارزش 117 میلیارد دلار، سامسونگ با رقم 94.4 میلیارد دلار، بانک Industrial and Commercial چین با ارزش 80.7 میلیارد دلار، فیسبوک با رقم 77.9 میلیارد دلار، والمارت با ارزش 77.5 میلیارد دلار، China Ping An با رقم 69 میلیارد دلار و هواوی با ارزش 65 میلیارد دلار قرار گرفته است.

در بخش صنعت شرکت‌های تکنولوژی با در اختیار داشتن 46 کرسی از لیست باارزش‌ترین برندهای جهان و با ارزش بیش از 986.5 میلیارد دلار رتبه اول را به خود اختصاص داده‌اند. در تقسیم‌بندی بر اساس منطقه نیز آمریکا با 205 شرکت با ارزش بیش از 320.4 میلیارد در رتبه اول و چین با داشتن 70 شرکت در این لیست با ارزش بیش از 133.4 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار گرفته است.

نظر شما درباره لیست ۵۰۰ برند برتر سال ۲۰۲۰ از نگاه BrandFinance چیست؟ عملکرد این برندها را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HuaweiMAN

باریکلا هواوی

V800B

از ۱۰ تا ۶ تا امریکا
خب از ۱۰۰ تا نشه ۶۰
۵۰ تا هست
الکی نیس بهش میگن ابر قدرت
خالص در امد نیویورک بیشتره تا کل ایران حتی وقتی ک تو تحریم نبود

Saeed mirzaei

پیشرفت هواوی با وجود تحریم قابل ستایشه ، با وجود افزایش ارزش سامسونگ و هواوی ، اپل سقوط کرده

Lovers of God

هواوی وسامسونگ پیشرفت کردند اپل پسرفت علت اصلی می‌تونه این باشه شرکت های دیگه وارد قلمرو قیمتی اپل شدند ( گلکسی فولد ،s10 ۵g،mate 30pro 5g،….)
چون قبلاً گوشی های اپل با یه اختلاف قیمتی بالاتر از دیگر برند ها بوده
حالا وقتشه که اپل هم وارد قلمرو قیمتی اونها بشه (قیمت های زیر ۵۰۰ دلار)
امیدوار گوشی که میخواد زیر ۵۰۰ عرضه کنه جذاب باشه و با ارزش

Aпɢεʟ

اووف آمریکا💦🌹

Chalton

سامسونگ 👑

Amir galaxy

چقدر برند آمریکایی!

Milad7

عملکرد چندین ساله ی جف بزوس عالی بوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)