حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو یکشنبه ۶ بهمن ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

در طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو یکشنبه ۶ بهمن ۹۸ اکثر محصولات با پژو پارس و پژو ۲۰۶ جایگزین می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شرایط طرح تبدیل محصولات ایران خودرو بهمن ۹۸ صحبت کنیم.

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو یکشنبه ۶ بهمن ۹۸

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو یکشنبه ۶ بهمن ۹۸

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو یکشنبه ۶ بهمن ۹۸

به اطلاع نمایندگان ایران خودرو می رساند شرایط تبدیل متمرکز ویژه تعهدات منقضی از سـاعت 15 روز یکشـنبه مـورخ 98/11/06 مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی بـه مشـتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروري :

1 .این بخشنامه جهت تبدیل خودروي قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزي شده است که از نوع پیش فروش بوده است که دعوتنامه آنها منقضی شده و موعد تحویل آنها بعد از اسفند ماه 97 می باشد. قیمت فروش تمام خودروهاي قید شده درمقصدتبدیل،براساسآخرینلیستقیمتمصوبجاريبودهوبا دستور العمل هاي جاري قیمت گذاري تعیین می شود.

2 .در خصوص سایر مشتریانی که موعد تحویل آنها از ابتداي سال 97 تا قبل از اسفند 97 بوده است،تمامی شرایط اعلام شده مشابه شرایط جدول این بخشنامه می باشد. ولیکن با توجه به پراکندگی این دسته از مشتریان(از ابتداي 97 تا قبل از اسفند97 ( امکان اعلام برنامه فروش در بخشنامه بدلیل افزایش حجم برنامه فروش ها وجود نداشته است. لذا با اخذ درخواست کتبی و تکمیل فرم تبدیل، ادامه مراحل کار از جمله قیمت گذاري و تعیین مابه التفاوت با ارسال درخواست از سوي نمایندگی در محل این معاونت صورت میپذیرد و سایر مراحل کار در محل نمایندگی قابل اقدام خواهد بود. مجددا” تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتري امکان پذیرنخواهد بود.

3 .در صورتی که بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروري تشخیص داده شود، با اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها، اقدام لازم راسا” توسط معاونت بازاریابی و فروش صورت خواهد گرفت.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

😐 😐 😐

Chalton

ایران کلا شده کلاهبرداری،هر ارگانی یه چیزی رو گرفته دستش و از مردم میکنن،همشونم با هم هستن واسه همین اصلا ترس هیچی رو ندارن چون میدونن مردم حتی برنن شکایت هم کنن دستشون جایی بند نیست چون هماهنگه همه چی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)