حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم یک پرچمدار حرفه ای اعلا با بدنه سرامیکی خواهد بود؟

نوشته

4 سال قبل | 30 دیدگاه | شایعات، هواوی

مدل های پرو پرچمداران قرار است که یک نسخه بهتر و همزمان گران تر نسبت به نسخه پایه باشند. به نظر می رسد که حالا هواوی می خواهد یک نسخه خاص تر را هم اریه کند. گفته می شود که احتمالا هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم یک پرچمدار حرفه ای اعلا با بدنه سرامیکی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هواوی پی ۴۰ پریمیوم صحبت کنیم.

هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم

رندرهای جدیدی که از دستگاهی به نام هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم منتشر شده‌اند، مشخصات بیش‌تری را در اختیار ما قرار می‌دهند. طبق گزارشات اخیر، این گوشی با دوربین پنجگانه و بدنه سرامیکی عرضه خواهد شد.

براساس آخرین رندر‌هایی که توسط ایوان بلاس منتشر شده، پرچمدار جدید شرکت هواوی بدنه سرامیکی و مجموعه دوربین پنجگانه در نسخه‌ یریمیوم خواهد داشت. نسخه‌ی عادی هواوی پی ۴۰ پرو با دوربین چهارگانه همراه خواهد بود.

هواوی از زمان عرضه اولین سری گوشی پی ۱۰ در سال 2017، هر ساله دو مدل این پرچمداران تولید می‌کند. انتظار می‌رفت امسال نیز این استراتژی بر قوت خود باقی بماند اما به‌نظرمی‌رسد که شرکت چینی درحال طراحی مدل سومی است که مشخصات بالاتری نسبت به خانواده خود خواهد داشت.

اسامی احتمالی گوشی‌های جدید هواوی احتمال پی 40 پرو سرامیک،  پی 40 پرو پریمیوم ادیشن و پی 40 پرو 5G خواهد بود. صرف نظر از آنچه که غول گوشی‌سازی چینی دستگاه‌های جدیدیش را می‌نامد، رندرهای درز کرده مشخص می‌کنند که این گوشی رقیب بی‌نظیری برای سامسونگ گلکسی S20 اولترا خواهد بود.

پرچمدار جدید چینی‌ها، در پنل جویی شباهت زیادی با پی 40 پرو استاندارد دارد و به همین منظور، پیش‌بینی می‌شود یک نمایشگر بزرگ اولد 6.7 اینچی با لبه‌های کاملا خمیده در آن به‌کار رفته باشد. هواوی برای ایجاد یک زبان طراحی منحصر به‌فرد در نمایشگر‌های خمیده، لبه‌های منحنی به بالا و پایین دستگاه اضافه کرده است. اگرچه نمایشگر آنطور که پیش از این در شایعات دیده بودیم، خمیدگی ندارد.

سوراخ نمایشگر بسیار بزرگی را در خود جای داده که حداقل میزبان دو سنسور خواهد بود. فضای زیادی بین دولنز سلفی، احتمالا نشان دهنده وجود یک سنسور سوم است. شاید هواوی سنسور ToF در دوربین جلو این گوشی به کاربرده باشد و یا اینکه مقایس یکی از لنز‌ها آنقدر بزرگ است که منجر به ایجاد چنین فضایی شده.

قاب آلومینیومی این  اسمارت فون در تمام گوشه‌ها حالت خمیدگی دارد و فضای کوچکی در پین پنل‌های جلو و عقب ایجاد کرده است. بلندگو دستگاه و درگاه USB-C در پایین قرارگرفته است که احتمالا ورودی شارژر سریع 40 وات نیز خواهد بود بود. کلید پاور و جایگاه سیم‌کارت نیز سایر قطعات خارجی این گوشی هستند.

اکثر تلفن‌های هوشمند این روزا از پنل شیشه‌ای در پشت برخورداراند. اما ظاهرا هواوی تغییر رویه داده و سری هواوی پی 40 پرو را با پنل پشتی سرامیکی طراحی کرده است. این جنس جدید، میزبانی برای بزرگ‌تر شدن ماژول دوربین هواوی پی 40 پرو شده است. اگر چه چندین تغییر مهم در تنظیمات نرم‌افزاری ایجاد شده اما می‌توان مهم ترین ارتقا این گوشی را تغییر زوم اپتیکال 5 برابری به زوم اپتیکال 10 برابری دانست. البته به یاد دارید که سال ها پیش شیائومی از سرامیک برای جنس می میکس استفاده کرد.

دوربین هواوی پی ۴۰ پرو با زوم ۱۰ برابر اپتیکال ارایه می شود

این سیستم دوربین شامل لنز فوق عریض و سنسور اصلی جدید 52 مگاپیکسلی می‌شود. سنسور مدت پرواز نیز همانطور که گفته شده بود، در این گوشی موجود است اما ظاهرا یک لنز پنجم نیز به این گوشی اضافه خواهد شد. اطلاعاتی در مورد دوربین پنجم موجود نیست اما با توجه به اینکه درمحصولات جدید بازار گوشی‌های هوشمند حضور لنز ماکرو رایج شده است، احتمالا هواوی نیز این لنز را در ماژول دوربین خود قرار داده.

بنابرگفته‌ی منابع، ارزان‌ترین مدل هواوی پی 40 با سه دوربین عقب در دسترس خواهد بود. دوربین این مدل، لنز‌های تله فوتو، سنسور اصلی و لنز اولترا واید را شامل می‌شود. هواوی به‌تازگی برنامه معرفی رسمی سری پی 40 طی رویدادی در ماه مارس در شهر پاریس تایید کرد. تاریخ دقیق هنوز مشخص نشده، اما به‌گفته‌ی ایوان بلیس زمان رونمایی، پنجشنبه 26 مارس خواهد بود.

هر سه مدل از این گوشی‌ها بلافاصله پس از معرفی در چین عرضه خواهند شد اما ممکن است ارائه آن‌ها در سایر کشورها محدودتر باشد. دلیل این امر مشکلات تجاری ایالات متحده و هواوی است که این شرکت چینی را از استفاده سرویس‌های گوگل پلی منع می‌کند.

اگر تا آن زمان تحریم‌ها برداشته شوند، هواوی می‌تواند اسمارت فون‌های جدید خود را در بازارهای جهانی مانند اروپا ارسال کند. درست مانند روند تجاری طبیعی که سال گذشته برای هواوی پی 30 انجام شد.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی ۴۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
30 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

مطمئنا با وجود همچین رقبایی این پرچمدارم تمام عیاره…
یعنی بایدم تمام عیار باشه

smartiz

عالیه…

mostafa3

اطلاعاتی در مورد سنسور جدیدش نیست
یک جا خوندم سایز سنسور جدیدش 1/1.3 اینچ هست 52 مگاپیکسل ساخت سونی

V800B

ب نظر من اعلا نیس
تعریف ما از اعلا چیه؟
در تمامی زمینه ها یک دیواس ((موبایل))باید بتونه رقابت کرده و پیروز باشه
سخت افزار ایا میتونه؟با یک حساب ساده ب این نتیجه میرسیم خوشبینانه ترین حالت بتونه دوم یا سوم بشه از نظر پردازشی
دوربین؟قطعا تو زوم ورای گلکسی اس ۲۰ و نوت ۱۰ بقیه رقبا از رده خارج میکنه اونم ب راحتی ولی ایا در فیلم برداری؟در دقت رنگ؟در لرزشگیر برتری داره؟
هرچند در شارپی و..عالیه
نرم افزار:سرویس های گوگل پاشنه اشیل هواوی هست باز ی مورد ک امتیاز یا لقب گوشی اعلا از این گوشی میگیره
صفحه نمایش:قطعا تا این لحظه هیچکدوم از پرچمدارن هواوی نتونستن جز ۳ تا اول باشن و ما نسبت ب تجربه قبل و امکانات و خبر هامیتونیم بگیم بازم شاهد این هستیم ک برتری در این زمینه با هواوی نیس
رابط کاربری:سلیقه ای هست و فقط با اندرویدی باید مقایسه بشه ولی شخصا رابط کاربری سامسونگ بهتر میدونم شیا رو چون تست نکردم نمیدونم
با این ک طرفدار سامسونگم نیستم
میشه گفت برتری امسال با سامسونگه چون هم صفحه نمایش های بهتری داره
هم دوربینش امسال قطعا عالیه
هم سخت افزارش یکم بهتره
هم سیرویس گوگل داره
و ی جورای رابط کاربریش بهتره
جنگ بین اندرویدی ها امسال سامسونگ برندس در کل
((بنده هواوی رو بیشتر از سامسونگ دوست دارم و فن اپل و سونی هستم))نظر شخصی بود

Amir galaxy

کاملا صحیح👌

_V_

اس۲۰ آلترا اعجوبس

afsoon

اوه انگاری میخاد سخت تمام بزازع

Amir galaxy

عه بالاخره اومد دستت😅⁦✌️⁩

Chalton

اگر این رندر p40 باشه،یه کپی کامل از اس 20 و اس 10 هست.
یه کپی 100 درصد از سامسونگ

Aпɢεʟ

اوه اوه اوه بنظر میاد هواوی به شدت عصبانیه🙃😲

CAT

بخاطر اینکه جناب ع.طایی پاک کرده علی ترافس

Aпɢεʟ

باش باش تو خوبی …دقیقا عین این بچها میمونی که آدم بزرگا تو دستشون یه چیزی قایم میکنن الکی اینا هم میگن تروخدا نشونم بده…بعد دستشونو باز میکنن میبینن هیچی توش نیست…
🤣🤭

japan

گوشی خیلی عالی خواهد بود ولی سرامیک به وزن گوشی اضافه میکنه امیدوارم که سنگین نباشه 😊

_V_

فکر کن نسخه سرامیکی اس۲۰ آلترا چقدر وزنش باشه😂🤦‍♂️ البته اگر داشته باشه

vahid

رقابته مرگباری داره با اس20 الترا، تو قیمتم اگه برای پایین بودنش رقابت کنن عالیه

Mr_asterky

سرامیک خیلی گوشی رو از نظر طراحی بهتر می‌کنه مخصوصا نوت ده با میکس 2s طراحی شون حرف نداشت

Mr_asterky

منفی هارو
وات دِ فاز

Mahdi

دوستان طرفدار هواوی ناراحت نشین ها ولی بنظرتون premium اسکی از شیا نیست؟ البته محض شوخی گفتم وگرنه من اصلا حوصله همچین کارایی رو ندارم مثلا یکی میگفت زوم ۵ برابر سامسونگ کپی از هواویه

Aпɢεʟ

اسکی هست ازین اسکی ها سامسونگ بیشتر انجام داده کلا برندی نیست تا حالا تو اسم گزاری اسکی نره بجز (آیفون )⁦❤️⁩

Mahdi

آیفون رو خیلی قبول دارم ولی اونم اسکی رفته مثلا همون ناچ

Aпɢεʟ

از کدوم برند مطرحی اسکی رفته ناچ رو؟؟ خخخ
همه برند های مطرح ناچ رو از رو آیفون اسکی رفتن ولی مگه ما چیزی گفتیم؟؟
بحث اسم گزاری بود نه طراحی

Mahdi

از شارپ چون اولین برندی که ناچ استفاده کرد شارپ بود ولی همه ناچ رو با اپل میشناسن چون با ابهت ترین برنده

Mahdi

اگه بحث اسم گذاری باشه قبل آیفون سامسونگ یه گوشی داشت به اسم c9 pro اینم میشه کپی ولی بنظرم این چیزا مهم نیستن نمیشه یه چیزی ساخت که یه جاییش شبیه برندای دیگه نباشه مثلا آیفون بیاد گوشی دایره ای بزنه و اسمش رو بزاره آیفون گلابی مکس😂

CAT

اینم یه تشر دیگرت جناب بی …

Aпɢεʟ

نتونستی چیزی پیدا کنی الهی عزیزم…گربه باید سرش تو لاک خودش باشه…⁦☺️⁩
دیگه هم نبینم سر راهم باشی 😡

Lovers of God

حدود ۳ سال ها پیش گوشی های میان رده هوایی عالی بودند
نوا پلاس
هانر ۸
هانر ۸ لایت
ولی الان تو بازار جهانی گوشی های میان ردهش زیاد جالب نیستند ولی پرچمدار های واقعا عالی شدند 🤩
P30 pro
Mate 30 pro
امیدوارم جز ۴ شرکت بزرگ باقی بمونه🤗

Lovers of God

آقای عطایی لطفا پاکش کن

Milad7

امسال سالِ زومه….!

Milad7

نبرد سختی با اس20 اولترا خواهد داشت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)