حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس های فتوشاپ شده اینستاگرام با Fact-Checkers به شما اطلاع داده می شود

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

بله این تیتر درباره اینستاگرام خیلی ابهامات را در ذهن مخاطب ایجاد می کند چون تصویر فوتوشاپ شده یا اصطلاحا ویرایش شده در اینستاگرام بسیار فراوان است. می توانم خیلی خلاصه بگویم که عکس های فتوشاپ شده اینستاگرام با Fact-Checkers به شما اطلاع داده می شود که می تواند در انتشار فیک‌نیوز عملکرد خوبی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن ها صحبت کنیم.

عکس های فتوشاپ شده اینستاگرام

عکس های فتوشاپ شده اینستاگرام

عکس های فتوشاپ شده اینستاگرام

در پستی که توسط یکی از کاربران در فیسبوک منتشر شده ویژگی جالبی از اینستاگرام شاهدیم. او در فیسبوک خود نوشت:

جالب است که برای اولین بار هنگام اسکرول کردن در فید اصلی اینستاگرام، این پاپ ظاهر می شود. به نظر می رسد اینستاگرام و Facebook شروع به برچسب زدن عکس های غلط یا هنر دیجیتال خواهد کرد.

احتمالا فقط درصورتی که آن تصویر در یک سایت جستجوگر محتوای دروغین ذکر شده باشد؟ یا اگر در یک صفحه اینستاگرام به عنوان محتوا مربوط به هنرمند خاص ذکر شده است؟

به هر حال این می تواند قابلیت جالبی باشد و کنجکاوم بدانم تا کجا عمل می کند. به همان اندازه من آن را برای کمک به ارتباط واقعی در مقابل فتوشاپ دوست دارم. البته من برای هنر دیجیتال نیز احترام زیادی قائلم و نمی خواهم برای دیدن آن روی این مانع کلیک کنم.

اجازه بدهید به سادگی برای شما توضیح بدهم. مثلا حتما برای شما پیش آمده که در هنگام مرور فید خود با تصاویر یا ویدیوهایی برخورده باشید که روی آن ها پوشیده شده و نوشته “محتوای حساس” سپس با انتخاب شما، می توانید روی دکمه “نمایش بده” تپ کنید و آن را ببینید.

اینجا هم همین اتفاق می افتد. اگر اینستاگرام فکر کند تصویر شما غیرواقعی است یا فتوشاپ شده، چنین بنری روی آن قرار می دهد و اگر می خواهید تصویر را ببینید، روی آن تپ می کنید.

اینستاگرام Fact-Checkers

اینستاگرام Fact-Checkers

اینستاگرام Fact-Checkers

اما Fact-Checkers چیست؟ با کمی جستجو صفحه اینستاگرام و از آن جا به فیسبوک می رسیم. به صورت کلی به این صورت معنی می شود:

ممکن است با پستی در اینستاگرام روبرو شوید که به عنوان یک اطلاعات نادرست توسط یک شخص مستقل از حقایق شخص ثالث، مشخص شده است. ما با ۴۵ نفر از حق شناسان شخص ثالث در سراسر جهان که از طریق شبکه بین المللی غیرقانونی بررسی حقوقی مجوز دارند برای کمک به شناسایی ، بررسی و برچسب گذاری اطلاعات غلط کار می کنیم.

هنگامی که جستجوگرهای حقوقی شخص ثالث، اطلاعات نادرست را در اینستاگرام شناسایی می کنند، با فیلتر کردن آن؛ از بخش اکسپلور و هشتگ پیدا کردن آن را سخت تر می کنیم. ما همچنین به مردم کمک می کنیم تا با دادن اطلاعات بیشتر در مورد پست هایی که دارای هشدارهای اطلاعات دروغ هستند، تصمیم بگیرند که چه چیزی بخوانند، اعتماد کنند و به اشتراک بگذارند. توجه داشته باشید که محتوای اصلی سیاستمداران برای بررسی به مشاغل حقوقی شخص ثالث ارسال نمی شود.

نظر شما درباره این عملکرد جدید اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Display

خیلی خوبه ولی فکر کنم تمام عکس های خانوم های ایرانی رو فتوشاپ حساب می کنه چون از بس ارایش می کنن فرقی با فتوشاپ نداره

Chalton

👏👍

Milad7

خیلی خوبه از شر پلنگ ها راحت میشم

Amir galaxy

بابا ایول😂⁦✌️⁩

Aпɢεʟ

چقدر خوف🙆

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)