حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دایرکت اینستاگرام وب برای برخی کاربران فعال شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام وب برای کاربران اینستاگرام که بیشتر روی کامپیوتر هستند واقعا مفید است اما ناقص بوده و در نهایت شما را به موبایل باز‌میگرداند. خوشبخاته در سال‌های اخیر این ضعف‌ها برطرف شده و حالا خبر می رسد که دایرکت اینستاگرام وب برای برخی کاربران فعال شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دایرکت اینستاگرام وب

دایرکت اینستاگرام وب

دایرکت اینستاگرام وب

دایرکت اینستاگرام توسط نسخه وب آن در دسترس است. در حال حاضر این قابلیت به صورت آزمایشی در اختیار شمار محدودی از کاربران قرار گرفته است.

نسخه وب اینستاگرام در مقایسه با اپلیکیشن آن از اهمیت کمتری برای این شبکه اجتماعی برخوردار است. برخی ویژگی ها با تاخیر زیادی به نسخه وب اضافه می شود؛ با این حال به نظر می رسد در آینده شاهد فاصله کمتری میان آن ها باشیم. به تازگی دایرکت اینستاگرام به صورت آزمایشی در اختیار شمار محدودی از کاربران نسخه وب آن قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۹ این قابلیت به صورت آزمایشی در اختیار کارمندان اینستاگرام قرار گرفته بود.

این قابلیت از نظر عملکرد تفاوتی با نسخه اپلیکیشن خود ندارد. کاربران می توانند توسط آن با دیگران گفتگو کنند، تصاویر ارسال کنند، پیام ها را لایک کنند و همچنین نوتیفیکیشن دریافت کنند. بر اساس گفته اینستاگرام، احتمالا این قابلیت در آینده نزدیک در اختیار شمار بیشتری از کاربران در سراسر جهان قرار می گیرد.

البته اگر شما همین حالا به دایرکت اینستاگرام روی وب نیاز دارید، این مطلب برای شماست:

آموزش چک کردن دایرکت اینستاگرام دسکتاپ از طریق مرورگر وب

این اقدام در راستای برنامه های فیس بوک صورت می پذیرد. فیسبوک در مقایسه با گذشه تمرکز بیشتری روی بخش پیام‌رسانی دارد. این شبکه اجتماعی به دنبال یکپارچه‌سازی بخش‌ های پیام‌رسانی اپلیکیشن های فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ است، البته در این راه مشکلات زیادی وجود دارد.

در صورتی که این ویژگی به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار بگیرد، میزان استفاده از این شبکه اجتماعی افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر امکان گفتگو با دیگر کاربران توسط نسخه وب واتساپ و فیسبوک مسنجر وجود دارد، بنابراین اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام منطقی به نظر می رسد.

شما اینستاگرام با بیشتر روی موبایل دارید یا دسکتاپ؟ منتظر دایرکت اینستاگرام وب هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قابلیت به درد بخوری هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)