حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اندرویدی تاشو مایکروسافت سرفیس دو را در دستان ساتیا نادلا ببینید

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | مایکروسافت

سه ماه پیش بود که مایکروسافت سرفیس دو (Surface Duo) گوشی تاشو اندرویدی ردموندی ها معرفی شد. اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده ولی حالا گوشی اندرویدی تاشو مایکروسافت سرفیس دو در دستان ساتیا نادلا دیده شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی اندرویدی تاشو مایکروسافت سرفیس دو

گوشی اندرویدی تاشو مایکروسافت سرفیس دو

گوشی اندرویدی تاشو مایکروسافت سرفیس دو

سرفیس Duo قرار است که در تعطیلات 2020 روانه بازار شود. این دستگاه دارای دو نمایشگر 5.6 اینچی می‌باشد. نکته جالب ماجرا اندرویدی بودن این دستگاه است.

مایکروسافت هم مانند بلکبری درک کرده است که دریافت مجوز اندروید ساده‌تر از جنگیدن با گوگل و استفاده از یک سیستم عامل جدید است. حالا این دو شرکت با همکاری یکدیگر تصمیم دارند تا طراحی اندروید را به به‌طرز مناسب برای گوشی دو نمایشگره تغییر دهند.

روز گذشته Brian Sozzi، مدیر مالی یاهو تصویری از خودش و ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت در توئیتر به اشتراک گذاشت که در این تصویر یک سرفیس Duo در دستان نادلا بود. باوجود آنکه هنوز چندماهی به زمان به بازار آمدن این دستگاه باقی مانده است، مایکروسافت قصد دارد که به کاربران یادآوری کند چنین دستگاهی وجود دارد و آن را فراموش نکنید. البته ردموندی‌ها می‌توانند با ساخت یک سری تبلیغ این موضوع را به کاربرها یادآوری کنند و حتی آنها را مشتاق به خرید Duo کنند و در نهایت از خرید گوشی‌های دیگر بازدارند.

مایکروسافت سرفیس دو (Surface Duo) گوشی تاشو اندرویدی ردموندی ها!

در دوره‌ای که بازار گوشی‌های تاشو داغ است، بد نیست این نکته را یادآوری کنیم که سرفیس Duo در دسته‌بندی که محصولاتی مانند Galaxy Fold سامسونگ،  Mate X هوآوی و یا Razr موتورولا جای دارند، قرار نمی‌گیرد. این دستگاه دارای دو نمایشگر مجزا است و برای کاربری چندمنظوره طراحی شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرفیس دو دستگاه موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

اقای عطایی درست کنید ساتیا نادلا

Display

برای من خیلی جذابه یک گوشی با سیستم عامل ویندوز در دسترس باشه البته ویندوز مشترک به کامپیوتر ها خیلی خوب می شه به نظر من برتری داره فکرش رو بکنید بتونیم بازی های سبک ویندوز رو روی گوشی اجرا کنیم یا برنامه های ویندوز رو من به شخصه همچین چیزی باشه به گوشی اندرویدی و ای او اس ترجیح می دم

Display

حالا قبلا همچین طرحی رو داشتن ولی حالا مشخص نیست واقعا اندروید استفاده کنن

Milad7

😐

Chalton

عالی 👏👍

MohammadFarhaadi

انگار حاشیش کمتر از اونیه که معرفی کرده یا ممکنه تاشو باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)