حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سایت وزارت ارتباطات هک شد

نوشته

4 سال قبل | 20 دیدگاه | اخبار داخلی، امنیت

به نظر می رسد وزارت ارتباطاتت مورد حمله سایبری قرار گرفته است. دیروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ سایت وزارت ارتباطات هک شده است. ادامه با هم درباره هک شدن سایت وزارت ارتباطات صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هک شدن سایت وزارت ارتباطات

هک شدن سایت وزارت ارتباطات

هک شدن سایت وزارت ارتباطات

سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته (۲۲ دی) مورد حمله سایبری قرار گرفت و هک شد. در حال حاضر این سایت به روال عادی فعالیت خود برگشته است.

به گزارش پیوست، هنوز اطلاعات دقیق از این حمله سایبری به سایت وزارت ارتباطات منتشر نشده؛ اما پیگیری‌های پیوست نشان می‌دهد که این سایت ظهر روز گذشته با حمله سایبری از دسترس خارج شده و مسئولان وزارت ارتباطات برای جلوگیری از  هرگونه ضرر سرور‌های خود را خاموش کردند.

ظاهرا این هک به دنبال یک حفره امنیتی که در پورتال اصلی وزارت ارتباطات وجود داشته اتفاق افتاده است. با توجه به شناسایی این حفره امنیتی توسط هکر یا هکرها علاوه بر سایت اصلی وزارت ارتباطات سایت‌های استانی این وزارتخانه نیز هک شده‌اند. اطلاعات این حمله روی سایت «zone-h» که آرشیو هک‌های دنیا روی آن قرار می‌گیرد، قابل مشاهده است.

در حال‌حاضر این حفره‌امنیتی توسط مسئولان مربوطه در وزارت ارتباطات شناسایی و فعالیت سایت‌های این وزارتخانه به حالت عادی برگشته است.

نظر شما درباره هک شدن سایت وزارت ارتباطات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مگه خوابشو ببینن😂

Chalton

کلا از زمین و زمان دارن ایران رو می…..

Mani

چال چالی گوشیت چیه؟؟؟؟

_V_

نوت۸ و نوت۹

Mani

آقای عطایی چرا؟؟؟؟

Dr.Nazer

ممنونم

Dr.Nazer

آقای عط‌ایی جداً براتون متاسفم که هیچ‌چیز واستون مهم نیست… کامنت‌های عادی و شوخی ما و حتی بعضاً کامنت‌های دیگران که اصلاً نیازی به پاک شدن ندارن رو پاک می‌کنید؛ امّا کامنت‌های یه عده فرد که فقط میان فحاشی میکنن و به بقیه کاربران و حتی خانواده‌شون توهین میکنن رو نه‌تنها پاک نکرده بلکه هشدار هم نمیدین؛ هرچند دیگه کار از هشدار گذشته… خب به من ربطی نداره سایت شماست و اختیارش رو دارید؛ اما مث اینکه سایت و فضای سایت و بازدید و استقبال و رونق سایت اصلاً براتون مهم نیست و به همین مبلغی که دارین از تبلیغات گوناگون سایت به دست میارین راضی هستین‌.‌‌‌..!
کاربر _V_ توی تل‌گرام بهتون پیام داد و این همه پیام داد و صحبت کرده امّا شما بی‌اعتنا رد شدین و انگار نه انگار که اصلاً چیزی بهتون گفته… قضیه چیه واقعاً؟! با ترول‌های سایت قرارداد بستید نه؟!!..

Mani

دکتر ناظر شکوفا می شود…..

Mani

من شاگردتم …..

Mani

ناظر بی زحمت یه لوگو واسم درست کن تو دایرکت بفرست امرو گوشی خریدم بزارم پروفایلم

Mohammad 13759

هههه

_V_

فعلا که حتی پیام های بنده سین هم نمیشه

Mani

خب من فعلا کار دارم خداحافظ

درپناه دکتر ناظر باشید

الا برکت الله

Aпɢεʟ

چالتون فقط از همین کامنتت خوشم اومد🙆😂

Milad7

خخخخخخخخخخ

Milad7

دمش گرم کار هرکسی بوده!

pooria

یه نفر اگه واقعا خوابه میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده هر کاریش بکنی بیدار نمیشه چه برسه که برای کارش پول هم بگیره جریان چالتون هم همینه برای بازاریابی برای سامسونگ داره پول میگیره حالا بنظرتون دلش میاد ترک عادت کنه (ترک عادت موجب مرض است )

Amir galaxy

هک شد 😂😂😂😂⁦✌️⁩⁦✌️⁩⁦✌️⁩

MohammadFarhaadi

اشتباهی عوضی شده!احتمالا اشتباها بهش شلیک شده!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)