حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد اپ استور در روز اول سال ۲۰۲۰ به ۳۸۶ میلیون دلار رسید

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

کم پیش می‌آید که اپل در این بازه از سال آمار فروش اپ استور را منتشر کند اما اینکه این اتفاق رخ داده یعنی موضوع قابل افتخاری رخ داده است. طبق اعلام رسمی اپل، درآمد اپ استور در روز اول سال ۲۰۲۰ به ۳۸۶ میلیون دلار رسید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

درآمد اپ استور در روز اول سال ۲۰۲۰

درآمد اپ استور در روز اول سال ۲۰۲۰

درآمد اپ استور در روز اول سال ۲۰۲۰

شروع سال ۲۰۲۰ برای اپل بسیار خوشایند بود و این شرکت توانست در اولین روز این سال، درآمدی در حدود ۳۸۶ میلیون دلار از طریق اپ استور داشته است.

اپ استور در سال ۲۰۱۹ رکورد خارق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشت و تنها در حد فاصل عید کریسمس (از ۲۴ دسامبر) تا سال نو میلادی، توانست ۱.۴۲ میلیارد دلار درآمد کسب کند. اپل فقط در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸، ۷۲ میلیارد دلار به توسعه دهندگان پرداخت کرد (۳۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ و ۳۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸) که این مبلغ حدودا نصف کل درآمدهای این شرکت از زمان تاسیس اپ استور در سال ۲۰۰۸ بوده است، یعنی ۱۵۵ میلیارد دلار!

با این اوصاف این شرکت سال ۲۰۲۰ میلادی را با یک رکورد بسیار خوب آغاز کرد و توانست در اولین روز آن، ۳۸۶ میلیون دلار کسب کند که به نسبت درآمد بدست آمده در مدت زمان مشابه سال قبل، ۲۰ درصد افزایش داشته! از آن جایی که اپل از سال ۲۰۱۹ به بعد تصمیم گرفت تمرکز بیشتری روی سرویس‌ها داشته باشد، توانست با عرضه اپل تی‌وی پلاس، اپل نیوز پلاس، اپل آرکید اپل موزیک و اپل پی، سال خوب و پر فروغی را پشت سر بگذارد.

البته اپل تا کنون مقدار دقیق درآمد کسب شده توسط هر یک از این سرویس‌ها و برنامه‌ها را اعلام نکرده اما این نکته را یادآور شد که سرویس اپل تی‌وی به تلویزیون‌های ال جی، سونی و ویزیو اضافه خواهد شد و ترانزيت بدون تماس (Contactless Transit) نیز به زودی برای کاربران واشنگتن، شنزن و گوانگژو در دسترس خواهد بود.

اپل همچنین افزود در سال پیش رو، همکاری خود را با توسعه‌ دهندگان و شرکت‌ها گسترش خواهد داد تا از این طریق بتواند خدمات جدید و نوآوری‌های بیشتری را در زمینه‌های مختلف از جمله بازی، نرم‌افزار، سرویس‌ها و … برای کاربران به ارمغان آورد.

نظر شما درباره این رکورد و موفقیت اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

وقتی یک گوشی شیائومی به‌خصوص در بخش بالا رده آن را در دست می‌گیرید، طراحی و جنس آن در نگاه اول شما را حسابی به خودش جذب می‌کند. در واقع سازنده کارش را خوب بلد است زیرا می‌داند اکثر مشتریان در همان لحظه نخست به‌دست گرفتن یک اسمارت‌فون، نظر قطعی‌شان را درباره خریدن آن می‌گیرند. اما پس از خرید و در طی مدت زمان استفاده، این شما هستید که باید تاوان بدهید! چه تاوانی؟ ضعیف بودن بدنه و خسارت دیدن بیش از حد آن در مقابل ضربات وارد شده! خوب به‌خاطر دارم که زمانی یکی از پرچم‌داران این کمپانی (شیائومی) را برای مدتی به عنوان گوشی اصلی‌ام انتخاب کردم. در ابتدا، فرم خوش دست بدنه و ظاهر زیبای شیشه‌ای و فلزی‌اش حسابی برایم جذاب بود.

با خودم فکر می‌کردم که چگونه ممکن است یک پرچم‌دار با چنین قیمت مناسبی عرضه شود. طبق عادت همیشگی، برای گوشی قاب و کاوری نگرفتم و برای همین چندباری گوشی از دستم و یا از روی میزی افتاد! پس از هر بار افتادن و وارسی گوشی، متوجه می‌شدم که ساختار بدنه در مقایسه با رقبا بسیار ضعیف‌تر است. به سرعت دچار فرو رفتگی و آسیب می‌شود و حتی یک بار با ضربه‌ای نه چندان محکم، درب پشتی از بدنه جدا شد! در آنجا بود که فهمیدم هیچ ارزانی، بی‌دلیل نیست!

Chalton

دیدید حرفم واقعیته؟؟؟؟؟ ؟تا گفتم فن سامسونگ نیست واکنش نشون داد😏البته بیشتر از این شاکی شد که اکانت فیکی که داره رو فهمیدم اونم رسیده نزدیک به خیلی رسیده،البته کاملا معلوم بود که فن سامسونگ نیست.

Chalton

اگه بخوایم اکانت های فیک رو در این سایت حذف کنیم 5 تا کاربر فعال میمونه
_v_ عیب نداره بیا واضح حرف دلت رو بزن بگو من طرفدار برند چینی هستم دیگه چرا با پوشش فن سامسونگ میای کامنت میزاری بدبخت بی خانمان😂خیلی بدبختید

_V_

اگر فن برند چینی بودم که دیگه انقدر بدبختی نداشتم اسممو با امثال تو میذارن تو یه گروه 😏😂

_V_

ولی الهی بمیرم برات

برای کاهش غم هاتم که شده قول میدم اگر اس۲۰ با شایعات سازگار نبود رسما اعلام کنم دیگه فن سامسونگ نیستم تا از بار دردات که حتی فنای سامسونگم بهت تجاوز میکنن کم شه😏

_V_

دیدید گفت حرفش واقعیه؟😏

#چالتون_حراف_واقعیه
#چالتون_اتفاقی_نیست
😏😏

همینکه من اصن ازت حرفی نزدم و سر ی خبر ۱۲۰ هرتزی سوزش گرفتی و اسم منو اوردی نشون میده کی برنده شده 😏

حالام دیگه وقتمو باهات تلف نمیکنم و باید به چنلم برسم 😏📿🧼

Aпɢεʟ

آقای عطایی جون عزیزتون به کامنت های این فرد رسیدگی کنید(در صورت لزوم مسدودش کنید)…🖕🖕🙄
ممنون میشم یکم بیشتر به فکر سایت باشید 😔

Milad7

فقط اندروید! اپ های پولی را رایگان دان کن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)