حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس اکسپرت بوک B9450 با پورت USB 3.2 رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | CES 2020، ایسوس، لپ‌تاپ

در نمایشگاه CES 2020 ایسوس محصولات متنوعی را رونمایی کرده و یک لپتاپ جالب را در این مطلب می خواهیم بشناسیم. ایسوس اکسپرت بوک B9450 با پورت USB 3.2 رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ایسوس اکسپرت بوک B9450

ایسوس اکسپرت بوک B9450

ایسوس اکسپرت بوک B9450

این محصول یک لپ تاپ تجاری سبک به وزن ۸۶۶ گرم و باریک به ضخامت ۱۴.۹ میلی متر است. علیرغم وزن و ضخامت کم، این دستگاه 14 اینچی توانسته آزمایش های MIL-STD-810G را با موفقیت پشت سر بگذارد، که شامل آزمون افتادن، لرزش، ضربه ناگهانی، دمای بالا، دمای پایین، رطوبت 95 درصد برای چند روز و ساعت ها مواجهه با گرد و خاک می شوند. این لپ تاپ به همراه صفحه کلید عددی انحصاری ایسوس، NumberPad 2.0 عرضه خواهد شد که مجهز به LED بوده و در صفحه لمسی تعبیه شده است.

از جمله مشخصات اکسپرت بوک B9450 می توان به نسل دهم پردازنده های اینتل، دو حافظه SSD یک ترابایتی PCle 3.0، حداقل رم 16 گیگابایتی و قابلیت اتصال وای فای ۶ (802.11 ax) اشاره کرد. این لپ تاپ تجاری به باتری دو سلولی 33 واتی مجهز بوده که ماندگاری آن بیش از 12 ساعت است. البته کاربر می تواند با یک باتری دلخواه 66 وات ساعتی، طول عمر باتری دستگاه را دو برابر کرده و به 24 ساعت برساند. ایسوس همچنین از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند، به نحوی که بیش از 60 درصد از ظرفیت باتری تنها در 39 دقیقه شارژ می شود.

ایسوس اکسپرت بوک B9450

ایسوس اکسپرت بوک B9450

از لحاظ قابلیت اتصال باید گفت که این لپ تاپ جدید به یک پورت HDMI، دو پورت تاندربولت 3، یک پورت اترنت، یک پورت USB 3.2 Gen2 و یک جک صوتی 3.5 میلیمتری مجهز است. از جمله ویژگی های دیگر B9450 می توان به لولای ErgoLift، دوربین مادون قرمز داخلی، پشتیبان دستیار صوتی داخلی و همچنین سیستم صوتی بهینه شده هارمن کاردون اشاره کرد.

اکسپرت بوک B9450 به همراه نرم افزار بروزشده MyAsus عرضه می شود که امکان یکپارچه سازی با دستگاه های موبایل و همراه را فراهم می کند. برخی از ویژگی های اضافه شده به این نرم افزار شامل انتقال سریع و ساده URL و فایل ها به صورت بی سیم، گزینه Remote File Access جهت دسترسی به داده های موجود در لپ تاپ از طریق یک دستگاه موبایل، انعکاس صفحه نمایش و اکستندر نمایشگر می شوند.

نظر شما درباره ایسوس اکسپرت بوک B9450 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

عجب چیزی

_V_

دوستان دعوتنامه مراسم نئون اومد

Amir galaxy

شایعه درست نکن برای من چیزی نیومده🙄

_V_

تورو در حدی ندیدن ک دعوتنامه بدن🌝

😂😂😂

Amir galaxy

💔

_V_

اه ناراحت شدی

Amir galaxy

نه خواستم ببینم برای تو فرستادن یا نه؟!

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

برای من چی دعوت نامه موخوام 🤷😣

Chalton

سلام به کاربران خوب تر.نجی نفسای چالتون چطورید؟؟؟؟؟ یه خبر دارم صبح اسکرین گرفتم ولی وقت نکردم بیام سایت
تِرونگِل های شیائومی نظرتون درباره این چیه

http://uupload.ir/files/7jkh_20200107_162440.jpg

Milad7

عشق 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)