حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور گیمینگ ایسوس ۳۶۰ هرتز رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

ایسوس و انویدیا با همکاری یکدیگر اولین مانیتور گیمینگ با رفرشریت ۳۶۰ هرتز را با نام ایسوس راگ سوییفت ۳۶۰ معرفی کرد. این مانیتور برای بازی های e-sports تولید شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مانیتور گیمینگ ایسوس ۳۶۰ هرتز را ببینیم.

مانیتور گیمینگ ایسوس ۳۶۰ هرتز

مانیتور گیمینگ ایسوس ۳۶۰ هرتز

مانیتور گیمینگ ایسوس ۳۶۰ هرتزایس

ایسوس برای نمایشگاه CES 2020 اولین مانیتور گیمینگ ۳۶۰ هرتزی جهان را در نظر گرفته است. این مانیتور که با همکاری ایسوس و انویدیا توسعه پیدا کرده، 24.5 اینچی با رزولوشن 1080p است. این مانیتور از فناوری G-Sync بهره می برد و برای بازی های e-sports توسعه پیدا کرده است.

در حال حاضر اکثر مانیتورهای گیمینگ 144 و یا 240 هرتزی هستند. برای استفاده از مانیتور با رفرش ریت 360 هرتز به کارت گرافیک قدرتمندی نیاز دارید. این نرخ بازسازی در برخی بازی ها مانند Overwatch و یا CS:GO مزیت خود را به نمایش می گذارد. همانطور که گفته شد، مانیتور ایسوس ROG Swift 360 از رزولوشن 1080p بهره می برد.

ایسوس و انویدیا برای توسعه این مانیتور و دستیابی به رفرش ریت 360 هرتز همکاری نزدیکی با یکدیگر داشتند. انویدیا مدعی شده افزایش رفرش ریت باعث ردیابی بهتر هدف در بازی ها و همچنین نمایش بهتر انیمیشن ها می شود. در بازی های رقابتی، رفرش ریت اهمیت بالایی دارد و با توجه به این موضوع، مانیتور ایسوس برای گیمرها یک گزینه مناسب محسوب می شود.

مانیتور ایسوس راگ سوییفت ۳۶۰ هرتز اواخر سال جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می گیرد. در حال حاضر قیمت این مانیتور اعلام نشده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AArezaAA

Holly molly jesus christ

Chalton

👏

Milad7

پووووف عالیه

Amin B3DA

فاااااااااااااک بعد منه گیمر تو 60 هرتز موندم 😭😭
360 چیه 240 بدید اصن من. 120 هم بدید خوبه 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)