حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ ۱۰۰ میلیارد پیام طی روز پایانی سال ۲۰۱۹ جا به جا کرد و رکورد زد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

واتس اپ با تمام محدودیت های بیجا و البته سرعت نه چندان جالب نسبت به تلگرام اما در سراسر دنیا کاربران زیادی دارد. این پیام رسان موفق به ثبت رکورد جالبی شده که قابل تامل است. واتس اپ ۱۰۰ میلیارد پیام طی روز پایانی سال ۲۰۱۹ جا به جا کرد و رکورد زد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

واتس اپ

واتس اپ

واتس اپ

واتس اپ ۱۰ سال است که در میان ماست. پیامرسانی که اولین بار در آگوست سال ۲۰۰۹ برای گوشی‌های آیفون ارائه شد. یک سال پس از آن واتس اپ راه خود را به گوشی‌های اندرویدی باز کرد و از آن تاریخ به بعد دنیای پیام‌رسان‌های آنلاین دستخوش تغییراتی اساسی شد.

سال گذشته WhatsApp اینفوگرافی جذابی منتشر کرد که در آن مهمترین دستاوردهای خود در طول تاریخ ۱۰ ساله فعالیتش را برجسته کرده بود. روز گذشته این سرویس پیام‌رسان اعلام کرد که شب سال نو میلادی (31 دسامبر 2019) بزرگترین روز پیام‌رسانی در تاریخ 10 ساله آنها بوده است.

در روز 31 دسامبر از تاریخ 12 شب تا 11:59 مردم سراسر در جهان با ارسال 100 میلیارد پیام در واتساپ رکوردشکنی کردند. از این تعداد 12 میلیارد عکس نیز رد و بدل شد. اما اگر برای شما هم جالب است بد نیست بدانید که پنج ویژگی محبوب در واتساپ به‌ترتیب عبارتند از: ارسال پیام متنی، اعلام وضعیت (status)، ارسال عکس، تماس و ارسال پیام صوتی.

امروز واتساپ پیام‌رسان محبوب شرکت فیسبوک بیش از 1.5 میلیارد کاربر ماهانه در سراسر جهان دارد و این رقم تا پایان سال 2020 احتمالا به 2 میلیارد هم خواهد رسید. این برنامه حالا هم در پلتفرم اندروید و هم iOS در دسترس می‌باشد.، همچنین نسخه دسکتاپ آن از تاریخ می سال 2016 در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نظر شما چیست؟ کاربر واتس اپ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

واتس معمولی که امکانت پیش پا افتاده ای داره باز gb whats بد نیست

Chalton

واتساپ امکاناتش رو اگه ببره بالا واقعا فوق‌العاده میشه

Amir galaxy

تنها یه استفاده ای ازش دارم اینه که بزور توی گروه خانوادگی موندم😅👌

Milad7

امان از این گروه های فامیلی خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)