حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند نوا واچ (Nova Watch) شاید خبر از زیربرند جدید هواوی می دهد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

در حال حاضر یکی از آشفته‌ترین برندها در زمینه ارایه زیربرندها را می توان شیائومی دانست. برندهای ردمی، بلک شارک، پوکوفون سه زیربرند این برند چینی هستند. برخی برندها اصلا زیربرند ندارند اما مثلا هواوی یک زیربرند با نام آنر دارد. به نظر می رسد باید منتظر سومین زیربرند هواوی با نام یکی از سری های محبوب‌ش باشیم. ساعت هوشمند نوا واچ (Nova Watch) شاید خبر از زیربرند جدید هواوی می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساعت هوشمند نوا واچ

طبق جدیدترین اطلاعات گفته می شود که برند نوا به‌زودی میزبان ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بلوتوث و دیگر محصولات هوشمند خواهد بود.

اگر چه پیش از این و در خرداد ماه نیز گزارش‌هایی در خصوص تبدیل شدن نوا به زیر برند دوم هواوی منتشر شده بود اما این خبر جدید این سوال را دوباره در ذهن مطرح می‌کند که آیا نوا به زودی به یک برند مستقل از هواوی تبدیل خواهد شد یا خیر؟! اگرچه هنوز اطلاع دقیقی از زمان رونمایی این محصولات وجود ندارد، اما می‌توان انتظار داشت که سال آینده مبلادی شاهد محصولات متنوع‌تری تحت برند نوا باشیم.

امسال هواوی یک بلندگوی هوشمند را تحت برند نوا مینی رونمایی کرد. بنابراین اصلا تعجب برانگیز نخواهد بود که به‌زودی شاهد رونمایی از محصولات دیگری نظیر هدفون بلوتوث باشیم. با این حال مطمئنا معرفی محصولات دیگر نظیر ساعت هوشمند با برند نوا بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

سال جاری میلادی هواوی پنج مدل گوشی هوشمند را با برند نوا معرفی کرد، این محصولات شامل گوشی‌های بالارده و میان‌رده می‌شود. نوا 6 5G اولین دستگاه 5G این برند است که توانست رتبه اول لیست DxOMark را به عنوان برترین دوربین سلفی به خود اختصاص دهد.

نظر شما چیست؟ زیربرند نوا می تواند برای هواوی پیشرفت ویژه ای به دنبال داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ßÅÐ ßøy

عالی🌹

Chalton

سی تا زیر برند درست میکنه تا مشتری جذب کنه دیگه نمیدونه خیلی ها هستن کلا جدا از این که هز هوآوی خوششون نمیاد،کلا جنس چینی رو دوست ندارن

Milad7

😐 عجب

Amir galaxy

می‌تونه موفق بشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)