حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا جی ۸ پاور را در این رندرها ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، موتورولا

به نظر می رسد موتورولا از طراحی جدید خود رضایت دارد و اکثر دستگاه های جدید خود را با همین طراحی ارایه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا موتورولا جی ۸ پاور را در این رندرها ببینید.

موتورولا جی ۸ پاور

موتورولا جی ۸ پاور

موتورولا جی ۸ پاور

همانطور که می دانید، شرکت موتورولا در اکتبر سال جاری از گوشی های موتو G8 پلاس و موتو G8 پلی رونمایی کرد. پس از عرضه این محصولات به بازار، گمانه زنی ها پیرامون گوشی موتو G8 پاور آغاز شد. این دستگاه که با نام کدگذاری شده سوفیا شناخته می شود، چندی پیش مجوز FCC را دریافت کرد. حال فروشگاه Alibaba با انتشار تصاویری از قاب این محصول، برخی از مشخصات ظاهری آن را برملا کرده است.

بر اساس رندرهای منتشر شده می توان حدس زد که گوشی جدید از سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی استفاده می کند که در قسمت بالا و گوشه سمت چپ واقع شده است. البته برخی منابع وجود این حفره را انکار کرده و می گویند که دوربین سلفی در بریدگی قطره ای شکل بالای صفحه قرار می گیرد. پورت USB، بلندگوی مشبک و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز در حاشیه پایینی دستگاه تعبیه شده اند.

ظاهرا در پنل پشتی محصول شاهد دوربین چهارگانه با چیدمان عمودی خواهیم بود. یک فلش LED نیز لنز لصلی را همراهی خواهد کرد. یک فضای خالی کوچک در وسط قاب ها دیده می شود که احتمالا مربوط به لوگوی موتورولا و حسگر اثر انگشت است.

موتو جی ۸ پاور به نمایشگر 6.2 یا 6.3 اینچی مجهز شده و از پردازنده اسنپدراگون 665 بهره می برد. طول و عرض آن نیز به ترتیب برابر با 157.9 و 75.8 میلی متر است. گوشی جدید از همان ابتدا با سیستم عامل اندروید 10 عرضه می شود و از شبکه وای فای دو بانده نیز پشتیبانی می کند. اما شاید نکته جالب توجه درباره این محصول، بهره گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد.

چندی پیش خبر رسید که شرکت موتورولا تاریخ عرضه گوشی Razr را به علت تقاضای زیاد، تعویق انداخته است. این محصول قرار بود از 9 ژانویه سال 2020 در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. اما ظاهرا جدول زمان بندی موتورولا به کلی تغییر یافته است. حال باید دید که آیا این اتفاق برای سایر محصولات شرکت نیز رخ می دهد یا خیر.

نظر شما چیست؟ طرفدار این طراحی جدید موتورولا هستید؟ حداقل تقریبا یکتاست!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

پشتش برای اصلا خوب نیست البته برای سال 2019
پشتش 90 درصد شبیه f480 هست

http://uupload.ir/files/wdz3_xpbxrexijaba59u_.jpg

MohammadFarhaadi

گوشیهای موتورولا با پورت usb2 نمایشگر تی اف تی چیپست مدیاتک و بدون هیچ آپشنی با دوربین پنج مگاپیکسلی پونصد دلار!!!قیمتگذاری موتورلا یه چیزی تو این مایه هاست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)