حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی جایگزین نرم افزارهای گوگل را سال آینده ارایه می کند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

با وجود اینکه تحریم هواوی به‌شدت استراتژی و برنامه‌های آن را تحت‌تاثیر قرار داده، اما شرکت تابه‌حال هیچ ضعفی از خود نشان نداده است. براساس یک گزارش جدید از Economic Times، هواوی سخت در حال مذاکره با توسعه‌دهندگان هندی است تا جایگزین‌هایی برای اپلیکیشن‌های محبوب گوگل بسازند. تحریم‌های آمریکا، دستگاه‌های جدید هواوی و آنر را از پیش‌نصب اپلیکیشن‌های پرکاربردی مثل گوگل مپس، جیمیل و گوگل درایو باز داشته است. به نظر می رسد که هواوی جایگزین نرم افزارهای گوگل را سال آینده ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساخت جایگزین نرم افزارهای گوگل توسط هواوی

مدیر اجرایی هواوی و آنر در هند، به ET  گفته است:

ما تامین‌کنندگان خودمان را داریم و تلاش می‌کنیم که یک اکوسیستم موبایلی جدید بسازیم. اکثر اپلیکیشن‌های کلیدی مثل ناوبری، پرداخت‌ها، گیمینگ و پیام‌رسانی تا پایان ماه دسامبر آماده خواهند شد.

اکوسیستم اپلیکیشن گوگل بسیار گسترده است و هواوی می‌خواهد نمونه‌های مشابه آن را برای دستگاه‌هایش بسازد. گوگل پلی گیمز، گوگل مپس، جیمیل، گوگل پی، یوتیوب و گوگل پلی استور، همگی اپلیکیشن‌هایی هستند که هواوی تصمیم دارد به‌خاطر تحریم‌های آمریکا جایگزین‌هایی را برای آن‌ها درست کند.

بنابراین، هواوی برای اینکه بتواند نیازهای مشتریان اسمارتفون‌های خودش را برآورده کند، مجبور است که دست به تولید اکوسیستم اپلیکیشن‌های مختص خودش بزند.

آنر شرکت زیرمجموعه هواوی هم‌اکنون در حال گفتگو با توسعه‌دهندگان ۱۵۰ اپلیکیشن برتر هند است تا از طریق آن اپلیکیشن‌ها را وارد گالری‌اپ خودش کند. البته Peng تایید کرده است که اسمارتفون بعدی آنر با سرویس‌های گوگل در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

آنر علاوه‌بر گوشی هوشمند، محصولات دیگری مانند تلویزیون، دستگاه‌های صوتی هوشمند و گجت‌های اینترنت اشیا را هم در هند عرضه می‌کند. آنر امیدوار است که در سال 2020 سهم خود در بازار هند را به ۱۰ درصد برساند. ضمن اینکه هواوی هم در حال ارایه محصولات جدیدی مانند ساعت‌های هوشمند است.

هواوی به‌لطف ۱ میلیارد دلار بودجه‌ای که برای توسعه جایگزین‌های مناسب برای سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) در نظر گرفته است، ظاهرا مشوق‌های خوبی را به توسعه‌دهندگان هندی پیشنهاد کرده تا اپلیکیشن‌های خودشان را با سرویس‌های موبایلی هواوی ادغام کنند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید هواوی می تواند به رقیب سرسختی برای گوگل تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ßÅÐ ßøy

🌹🌹🌹

Milad7

😐 ایشالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)