حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاخیر اپل ایرپاد پرو کمتر از ایرپاد ۲ و دیگر رقباست

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

آزمایش های جدید نشان می دهند که میزان تاخیر بلوتوث در ایرپاد پرو اپل نسبت به نسل های پیشین تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. در حقیقت تاخیر اپل ایرپاد پرو کمتر از ایرپاد ۲ و دیگر رقباست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاخیر اپل ایرپاد پرو

تاخیر اپل ایرپاد پرو

تاخیر اپل ایرپاد پرو

ایرپاد پرو اپل در اواخر ماه اکتبر در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. تاکنون اصلاحات متعددی روی این هدست صورت گرفته که از میان آن ها می توان به ویژگی حذف نویز و حالت شفافیت اشاره کرد. حال یک موسیقیدان و توسعه دهنده نرم افزار به نام استیون کویل، کاهش تاخیر بلوتوث این گجت را نیز زیر ذره بین قرار داده است.

در اینجا باید خاطر نشان کرد که تاخیر بلوتوث در هنگام پخش فیلم های ویدئویی مشکل چندان مهمی به شمار نمی آید. مشکل از جایی آغاز می شود که دریافت و پخش صدا با تاخیرهای غیر قابل پیشبینی همراه باشد. کویل برای اندازه گیری میزان تاخیر دو نرم افزار متفاوت را به کار گرفته است: یکی کیبورد iOS که عمده مشکلات مربوط به ایرپاد پرو اپل پس از استفاده از این بخش به وجود آمده و دیگری بازی به نام Tapt. این بازی ویدئویی توسط خود کویل توسعه پیدا کرده و هنگام اجرا به تاخیر صدای بسیار کم نیاز دارد. وی سپس میانگین اندازه گیری های به دست آمده برای هر محصول را در نموداری مشابه با نمودار بالا دسته بندی کرده است.

نتایج به دست آمده نشان می دهند که میزان تاخیر نسل اول ایرپادها که از تراشه W1 اپل استفاده می کنند برابر با 274 میلی ثانیه است. نسل دوم که در اوایل سال 2019 بازار آمدند و مجهز به تراشه H1 هستند، تاخیری برابر با 178 میلی ثانیه دارند. اما میزان تاخیر ایرپاد پرو اپل که از همان تراشه H1 بهره می برد حدود 144 میلی ثانیه است. این نتایج برتری هدست جدید را به خوبی اثبات می کنند.

ممکن است که در نگاه اول، اختلاف تاخیر بین ایرپادهای های اولیه و نسل جدید چندان مهم به نظر نرسد؛ اما به گفته کویل همین بهبود 130 میلی ثانیه ای می تواند تجربه کاملا متفاوتی را برای کاربران رقم بزند. نکته قابل توجه دیگر تفاوت تاخیر ایرپادهای نسل دوم و نسل جدید است؛ به خصوص آنکه هر دو آن ها از تراشه مشابه استفاده می کنند. این موضوع نشان می دهد که اپل برای کاهش تاخیر، روش های نوینی را به خدمت گرفته است. میزان تاخیر گجت های دیگر همچون Beats Studio 3 و WH-CH700N سونی را نیز می توانید در نمودار فوق مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ هندزفری بلوتوث دارید؟ فکر می کنید تاخیر هندزفری بلوتوث چقدر برای شما مهم باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ßÅÐ ßøy

♥️The world’s most luxury brand is Apple♥️
🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Milad7

خیلی از ایرپاد پرو تعریف میکنند ظاهرا عالی و کم نقصه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)